Ukraińcy są kochani, a Ruscy są "be"... Aż wierz yć się nie chce !!

Data: 2015-08-06 02:56:55
Autor: Stachu Chebel
Ukraińcy są kochani, a Ruscy są "be"... Aż wierz yć się nie chce !!
Nosz q... jego mać. Od ponad 20-tu lat robię interesy z partnerem z Rosji. Czasami większe, czasami mniejsze. Weryfikacja czasowa pokazała, że mamy do siebie wzajemne zaufanie, bywały drobne problemy, ale głównie ze strony spedytora.

Ot i tyle w ramach wstępu.

OK, parę dni temu dzwoni do mnie partner z Rosji - jest poważny temat biznesowy, szczegóły trza obgadać przy osobistym spotkaniu. Dogadujemy się... wysyłam chłopu nazajutrz zaproszenie, pieczęć firmowa, podpis, NIP firmy i takie tam...

Chłop w tym samym dniu wali z tym zaproszeniem do ambasady rp w Moskwie (rp z małej litery z premedytacją) i jest problem. Problemem jest miejsce urodzenia mojego partnera biznesowego: Jałta. Ambasador/konsul rp, czy cokolwiek tam, powiedział mu, że gdyby urodził się w Rosji, to wizę by dostał. Ponieważ urodził się na upainie, to musi zmienić obywatelstwo z Rosyjskiego na upaińskie coby dostać wizę do pl/eu. Przedstawiciel placówki rp w Moskwie tłumaczył, że takie są zalecenia z brukselki.

Wierzyć się nie chce?! Też mnie zatkało!! Ale niestety tak to wygląda.

=============
Komu na tym zależy?

Data: 2015-08-06 03:38:03
Autor: donek999bronek
Ukraińcy są kochani, a Ruscy są "be"... Aż w ierzyć się nie chce !!
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Komu na tym zależy?

Teraz takie czasy, europejsy nie przepadają za ruskimi.

Jak masz sruli na posadach ambasadorów, się nie dziw.

Trza było chodzić na wybory i wybrać se gojców, a tak - se ujadaj.

Dlatego w większości ambasad i konsulatów pozycje zajmują Polacy żydowskiego pochodzenia. Równie dobrze na tych stanowiskach mogą być Chińczycy. Co mają myśleć inne kraje, kiedy w Polsce te ważne dla kraju etaty powierza się tylko Chazarom promującym głównie kulturę żydowską oraz interesy  Izraela?  Jedynie  Anna  Fotyga,  była  minister  MSZ,  bezskutecznie  próbowała wypromować  Polaków  na  stanowiskach  naszych  ambasadorów  i  konsuli,  co  spotkało  się  z wrzaskliwym sprzeciwem ze strony żydowskich mediów. Uprzykrzano jej pracę (GW) krytyką na poziomie rynsztoku, tak jakby działa się wielka krzywda. http://www.rzeczpospolita.com/stanpdf/MinisterstwoSprawObcych.pdf

To wszystko twoja wina:)

Data: 2015-08-06 13:54:24
Autor: boukun
<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Komu na tym zależy?

Teraz takie czasy, europejsy nie przepadają za ruskimi.

Jak masz sruli na posadach ambasadorów, się nie dziw.

Trza było chodzić na wybory i wybrać se gojców, a tak - se ujadaj.

Geremek tak poustawial, nic do tego nie maja wybory...

boukun

Data: 2015-08-06 15:01:44
Autor: Lord Donald
W dniu 06.08.2015 o 12:38, donek999bronek@gmail.com pisze:
Trza było chodzić na wybory i wybrać se gojców, a tak - se ujadaj.

No tak, na wiosnę Polacy poszli do wyborów, a i tak POsrańcy wybrali jak chcieli, może już nie ma sensu chodzić na wybory tylko czas ponownie postawić kosy na sztorc.

Data: 2015-08-06 17:32:10
Autor: Ivan Hoe
Dnia Thu, 06 Aug 2015 15:01:44 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

No k...wa postaw. Co tylko pierdolisz? Pokaż jaki z ciebie gieroj
sklonowany baranie!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 17:35:18
Autor: Ivan Hoe
Ukraińcy są kochani, a Ruscy są "be"... Aż wierzyć się nie chce !!
Dnia Thu, 6 Aug 2015 03:38:03 -0700 (PDT), donek999bronek@gmail.com
napisał(a):

[...]

Jak narazie to ty tu ujadasz od rana sklonowany suwalski baranie.

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 12:55:36
Autor: T.
W dniu 2015-08-06 o 11:56, Stachu Chebel pisze:
[...]

==============

Komu na tym zależy?

tacy mili to nie byli...
I przed II wojną, i w czasie, i po.
Akurat mamy rocznicę rzezi na Woli.
https://pl.wikipedia.org/wiki/29_Dywizja_Grenadier%C3%B3w_SS_%281_rosyjska%29

T.

Data: 2015-08-06 04:07:39
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 12:55:56 UTC+2 użytkownik T. napisał:
> [...]
>
> Wierzyć się nie chce?! Też mnie zatkało!! Ale niestety tak to wygląda.

To prawda co piszesz, ale chyba nie zrozumiałwś głównego wątka.

Ukraińcy są kochani, a Ruscy są "be"... Aż wierz yć się nie chce !!