Ukrai?ska ekonomia

Data: 2014-02-22 00:39:28
Autor: stchebel
Ukrai?ska ekonomia
W temacie zadłużenia Ukrainy wobec Rosji. Chodzi o dostawy gazu...
Ja tu czego¶ ni wuja nie rozumiem. Otóż ci tak zwani "oligarchowie" chc± chyba jak najwięcej się nachapać. Tak czy Nie? No raczej kurde Tak!! Czy profity z dystrybucji gazu s± w łapach owych oligarchów? No raczej kurde Tak!!

No to tak na chłopski rozum, należałoby dać jak najmniej gazu, a skasować ile ino się da. Tymczasem....  W Ukraińskich blokowiskach, w mieszkaniach nie ma liczników zużycia gazu. Jak za ciepło w domu, to sruuu..., okno na oscież otwieramy i tyle. Za gaz i tak bulimy ryczałtem tę sam± kwotę niezależnie od faktycznego zużycia. Dobra, dobra.. Przeca w blokowiskach żadne mieszkanie nie ma indywidualnego ogrzewania gazowego, jest centralne...  Ino jarane jest gazem, a opłata pobierana od odbiorców jest stała, a więc na jeden wuj wychodzi.

A zreszt± u nas też tak było w temacie centralnego ogrzewania swojego czasu.
Miał kto¶ z Was w mieszkaniach liczniki zużycia energii cieplnej w latach 70/80?
Ni WUJA!!  NIKT!!

No i tak to se kurde wszystko fajnie wygl±da...

Chc± do europki? Może się dostan±..  A potem dopiero zaczn± skamleć...

Data: 2014-02-22 10:21:15
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-22 09:39, stchebel@gmail.com pisze:
W temacie zadłużenia Ukrainy wobec Rosji. Chodzi o dostawy gazu...
Ja tu czego¶ ni wuja nie rozumiem.

Poza nielicznymi nikt nie rozumie. Wszyscy spekuluj± w tym temacie. Transakcje na dostawy gazu nie s± jawne, s± okryte tajemnic± handlow±. Tak więc to podawanie sum podawanych w mediach ile kto płaci za gaz jest wyssane z palca.

Data: 2014-02-22 02:07:00
Autor: stchebel
Ukrai?ska ekonomia
W dniu sobota, 22 lutego 2014 10:21:15 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Poza nielicznymi nikt nie rozumie. Wszyscy spekuluj± w tym temacie. Transakcje na dostawy gazu nie s± jawne, s± okryte tajemnic± handlow±. Tak więc to podawanie sum podawanych w mediach ile kto płaci za gaz jest wyssane z palca.

Najłatwiej wyci±ć fragment tekstu z argumentacj±, a dalej odpowiedzieć na pytanie "nie rozumiem", że to wyciaprane z palucha pierdolenie mediów.

Po dyskusji z tob± - bez odbioru.

Data: 2014-02-22 11:31:28
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-22 11:07, stchebel@gmail.com pisze:

[...]

Ojejku, juz się nie obrażaj. Po prostu nie odnioslem się do meritum, bo co jeszcze  mógłbym dodać.. Tylko dureń moze polemizować z oczywistymi faktami.

Data: 2014-02-22 05:41:36
Autor: stchebel
Ukrai?ska ekonomia
W dniu sobota, 22 lutego 2014 11:31:28 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]

Ojejku, juz się nie obrażaj. Po prostu nie odnioslem się do meritum, bo co jeszcze  mógłbym dodać.. Tylko dureń moze polemizować z oczywistymi faktami.

OK, anuluję powyższe, ale jak mamy dyskutować, to o meritum. Niestety , dyskusji nie było z Twojej strony. Wła¶nie z Twojej strony było beknięcie z palucha wyssane. Ja podałem fakty. Byłem tam swojego czasu, nie tak strasznie dawno, widziałem, rozmawiałem i po prostu WIEM. Chcesz się sprzeczać z faktami? To się sprzeczaj. Chcesz opowiadać, że to wina mediów? Proszę bardzo, czytaj se to dalej i wyci±gaj se wnioski jakie Ci podaj±/sugeruj± "na talerzu".

Data: 2014-02-24 11:47:13
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-22 14:41, stchebel@gmail.com pisze:

[...]

No i dobrze, nie interesuje cię temat medialnych (i nie tylko medialnych) kaczek dziennikarskich na temat znajomo¶ci cen transakcji w przetargach na dostawy gazu i innych paliw to to przecież nie mam ci tego za złe.
Ja jak już napisałem - odniosłem się tylko do¶ć ubocznego od sedna sprawy - tekstu. Nie podj±łe¶ tematu, no i dobrze, skoro  albo masz takie samo zdanie, a więc o czym tu gadać, alb po prostu jest ci to obojętna i niewarte polemiki.

Data: 2014-02-22 13:13:41
Autor: boukun
Ukrai?ska ekonomia
A zreszt± u nas też tak było w temacie centralnego ogrzewania swojego czasu.
Miał kto¶ z Was w mieszkaniach liczniki zużycia energii cieplnej w latach 70/80?
Ni WUJA!!  NIKT!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No i dobrze, bo i po co one były w siocjaliĽmie potrzebne? Centralne ogrzewanie było napędzane z ciepłowni, ze spalania węgla i miału węglowego, bloki były spółdzelcze, czynszowe, każdy płacił ryczałt i było git. Każdy jest równy i każdemu równo się należy z dóbr narodowych...

boukun

Data: 2014-02-22 07:44:46
Autor: stchebel
Ukrai?ska ekonomia
W dniu sobota, 22 lutego 2014 13:13:41 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

==============
No pewnie, że było git i fajnie jak tralala. No ale kurka wódka kto¶ musiał jednak szychtować ten w±giel do ocieplania Chebla i Boukuna. A to już jest konkretna i ciężka robota. A my tę robotę w owych czasach jak było za ciepło sruuu..., przez otwarte okno wyciepywali. Swoj± drog±, "kilofki" były wówczas klas± finansowo uprzywilejowan±. Dlaczego? Ano wła¶nie dlatego...

System wówczas był dosyć wygodny, ale nierealistyczny, więc musiało się to skończyć tak jak się skończyło. Aczkolwiek nie wszystko musiało pój¶ć w kierunku komercji. Moim zdaniem została spierdolona jedna, ale to bardzo istotna sprawa. I chyba najbardziej istotna. EDUKACJA!!  Mundurki w/g pomysłu Giertycha? I Tak i Nie. Dlaczego "nie"? Ano dlatego, że nikt za to nie zabuli, a zreszt± to tak na chłopski rozum nie ma szans na przetrwanie.Hahh..  Ja w latach 70' też parę razy zostałem wywalony przez Nauczycielkę z klasy, coby zapindalać do domu po "tarczę" - tak się to wówczas było. I co w tym złego? Ano nic!!  Itd,itd,itp...  A dlaczego "Tak"? Ano dlatego, że pan ksi±dz przy przyzwoicie (skromnie , znaczy się niewyzywaj±co) ubranej uczennicy/uczniu wzwoda nie dostanie.

Tych palantów katolskich należy pogonić w cholerę.

Co się za¶ tyczy edukacji..  Chyba już parę razy tutaj o tym pisałem, za¶ będę się powtarzał, ale ..  wielkie mi tam mecyje..

Rva Boszsz jego mać w te i nazot!!  Gdzie z doopy by człek nie pierdn±ł, kneflem w MAGISTRA trafi... Z reguły s± to magistry od zarz±dzania, logistyki i marketingu.

To jest po prostu dramat!!  To nie jest pojedyńczy przypadek, to jest wręcz rva jego mać norma..  Niee, nie chodzi mi o "studentów" którzy prosz± o napisanie "pracy".

Liceali¶ci prosz± o wsparcie. W zasadzie, moja pomoc doszła do poziomu w którym zaprzestałem pobierać jakiekolwiek gratyfikacje.

No i co dalej?

Data: 2014-02-22 21:39:00
Autor: boukun
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:15066747-a33e-4822-8573-48ffa3ecb11bgooglegroups.com...

===============

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To dobrze, bo była przynajmniej praca i płaca. Był ruch w interesie...

boukun

Data: 2014-02-23 01:43:50
Autor: stevep
Ukrai?ska ekonomia

==============>
[...]

I nawet ocet na półkach.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 02:04:25
Autor: boukun
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xbplncve50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A to już za ojca chrzestnego dzisiejszego kurewskiego systemu..., zbrodniarza Jaruzela...

boukun

Data: 2014-02-23 07:18:58
Autor: stevep
Ukrai?ska ekonomia

==============>>
[...]

To była tylko kulminacja tego dziadostwa.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 15:43:36
Autor: boukun
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xbp05wfa50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Kulminacja tego Jaruzelskiego dziadostwa, to jest dzisiaj... Od zbrodniarza Jaruzela zacz±ł się ten dzisiejszy, kurewski, złodziejski, antyludzki system...

boukun

Data: 2014-02-23 17:00:00
Autor: u2
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-23 15:43, boukun pisze:
Kulminacja tego Jaruzelskiego dziadostwa, to jest dzisiaj... Od
zbrodniarza Jaruzela zacz±ł się ten dzisiejszy, kurewski, złodziejski,
antyludzki system...

slusznie bekon, Jaruzel wrocil do Polski 1945. od tej daty zaczyna sie ten nieludzki system narzucony Polakom przez zbrodniarzy sowieckich.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2014-02-23 17:17:42
Autor: boukun
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:530a1b00$0$2208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No, kto wjechał na sowieckich czołgach do Polski wiemy doskonale i kto od tamtej pory sprawuje nad nami władzę...
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/01/05/ida-nowe-garnitury-w-starych-chalatach-one-zrobia-wszystkim-polakom-dobrze/#more-16763

....z tym, że od Gomułki i Gierka Polacy zaczęli na krótko sami przejmować w Polsce władzę, aż nie doszedł do władzy zbrodniarz Jaruzelski i ponownie zacz±ł działać na rzecz syjnistów...

boukun

Data: 2014-02-24 01:56:40
Autor: stevep
Ukrai?ska ekonomia
W dniu .02.2014 o 17:17 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ach te sysyny "syjni¶ci"!  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 01:55:23
Autor: stevep
Ukrai?ska ekonomia
W dniu .02.2014 o 17:00 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Niech żyje historyczne porozumienie przygłupów.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-25 16:00:28
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Nie rozumiesz, ze wtedy nikt nie oszczędza?

Data: 2014-02-25 18:44:26
Autor: boukun
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA2DFABDA9C017budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Po co oszczędzać w dobrobycie?

boukun

Data: 2014-02-25 18:29:33
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nie rozumiesz, ze wtedy nikt nie oszczędza?

Po co oszczędzać w dobrobycie?

Zeby utrzymać dobrobyt a nie pu¶cic go w powietrze.

Data: 2014-02-25 19:34:14
Autor: boukun
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA2DFC276DDD34budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nie rozumiesz, ze wtedy nikt nie oszczędza?

Po co oszczędzać w dobrobycie?

Zeby utrzymać dobrobyt a nie pu¶cic go w powietrze.

Takie brednie tylko dla oligarchów...
Normalnie Polskę stać na względny dobrobyt dla wszystkich, tylko władzę trzeba by zmienić...

boukun

Data: 2014-02-25 20:47:08
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
[...]

To jak kraj stać na puszczanie w niebo to już widzieli¶my.
Zreszta - rozmowa jest absurdalna.
Nie przekonasz mnie, że lepiej marnotrawić energie niż jej nie marnotrawić.

Data: 2014-02-26 07:44:13
Autor: Wiesiaczek
Ukrai??ska ekonomia
W dniu 25.02.2014 21:47, Budzik pisze:
UĹĽytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nie rozumiesz, ze wtedy nikt nie oszczędza?

Po co oszczędzać w dobrobycie?

Zeby utrzymać dobrobyt a nie puścic go w powietrze.

Takie brednie tylko dla oligarchĂłw...
Normalnie Polskę stać na względny dobrobyt dla wszystkich, tylko
władzę trzeba by zmienić...

To jak kraj stać na puszczanie w niebo to już widzieliśmy.
Zreszta - rozmowa jest absurdalna.
Nie przekonasz mnie, że lepiej marnotrawić energie niż jej nie marnotrawić.

O czym Ty tu rozmawiasz?
Teraz oszczędzamy na wszystkim, liczniki, podzielniki, segregacje śmieci, nowoczesne technologie a i tak gówno z tego wychodzi - bieda jest coraz większa, dzieci głodują, zadłużenie sięga kosmosu...

Wtedy natomiast mimo marnotrawienia nikt nie głodował i każdy żył spokojnie
a i emeryturę dostawał relatywnie wyższą a na pewno wcześniej.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-02-26 06:55:23
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

[...]

Teraz oszczędzamy na wszystkim, liczniki, podzielniki, segregacje ¶mieci, nowoczesne technologie a i tak gówno z tego wychodzi - bieda jest coraz większa, dzieci głoduj±, zadłużenie sięga kosmosu...

Tak, tak, pamiętam to bogactwo...
Wy Z Trybunem naprawdę macie luki w pamieci?
Jego rozumiem, bo on idealizuje system a Ty?
Chodzi o negowanie tego co dzis?

Wtedy natomiast mimo marnotrawienia nikt nie głodował i każdy żył
spokojnie a i emeryturę dostawał relatywnie wyższ± a na pewno
wcze¶niej.

Dzi¶ tez nikt nie głoduje.
Jest tyle akcji dożywiania że głoduj± tylko modelki...

Data: 2014-02-26 09:53:25
Autor: Wiesiaczek
Ukrai??ska ekonomia
W dniu 26.02.2014 07:55, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

[...]

Wy Z Trybunem naprawdÄ™ macie luki w pamieci?
[...]

Dziś tez nikt nie głoduje.
Jest tyle akcji dożywiania że głodują tylko modelki...

Żyjesz w matrixie?
No to poczytaj:
http://www.rp.pl/artykul/984441.html
http://www.kawalek-nieba.pl/html/g3od_w_polsce.html

i wiele innych tutaj: http://www.tinyurl.pl?HDC5HYYe

Data: 2014-02-26 11:00:32
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

Żyjesz w matrixie?
No to poczytaj:
http://www.rp.pl/artykul/984441.html

Akurat te sprawe znam.
Ale mam problem z uwierzeniem ze jest tak Ľle z kilku konkretnych powodów.
Po pierwsze podawanie takich danych przez tego typu fundację to jakby wierzyć w dane podawane na temat wykrywalno¶ci przestepstw przez policję.
Wiadomo, ze jak ktos podaje dane ktore oceniaja jego prace badz uzalezniaja od tego jego prace to bedzie staral się przedstawić je tak, zeby były dla niego najkorzystniejsze.

Dlatego też policja w sposób systemowy fałszuje wyniki o przestepczo¶ci (patrz namawianie do nie składania powiadomien o przestepstwie bo i tak nie ma szansy wykrycia, patrz kwestia pijanych rowerzystów wchodz±cych w statystyki wykrytych przestepstw etc)
Dlatego taka fundacja jak Macius...
A zreszta, zapewne doskonale wiesz, ze nawet prokuratura sprawdza dlaczego tak mało wydaj± na dożywianie a tak dużo na obsługę samej fundacji...

Niestety bardzo czesto powodem tego, ze dzieci nie jedza rano czy tez w szkole sa rodzice lub tez same dzieci. Tylko czy to jest głodowanie?
Pamietam, ze mnie rodzice dosłownie zmuszali abym rano przed szkoła co¶ zjazdl. Niestety nie lubie je¶ć zaraz po wstaniu, potrzebuje minimum 1,5 godziny. A sniadania w szkole - cóż, równie czesto jadłem jak wyrzucałem przyniesione z powrotem do domu.
Jeden ciepły posiłek dziennie - no normalnie tragedia.
A ile jecie ciepłych posiłków dziennie?

A juz najsmieszniejsze jest podanie ile dzieci jest niedozywionych.
Moze warto byloby te dane zestawić z ilo¶ci± dzieci z nadwag±?

Data: 2014-02-26 14:06:11
Autor: Wiesiaczek
Ukrai??ska ekonomia
W dniu 26.02.2014 12:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

Żyjesz w matrixie?
No to poczytaj:
http://www.rp.pl/artykul/984441.html

Akurat te sprawe znam.
Ale mam problem z uwierzeniem ze jest tak Ĺşle z kilku konkretnych powodĂłw.
Po pierwsze ...

Podałem Ci kilka linków. Żaden Ci nie pasuje?
To podaj swoje na temat dobrobytu w III RP.

Tylko uważaj, bo mogę je przebić danymi z Białorusi :)

Data: 2014-02-26 14:51:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukrai??ska ekonomia

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lekos3$nap$1node1.news.atman.pl...
[...]

Na Białorusi mamy niedościgniony dobrobyt. Tam jak w raju!

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-26 15:25:25
Autor: u2
Ukrai??ska ekonomia
Tylko uważaj, bo mogę je przebić danymi z Białorusi :)

Na Białorusi mamy niedościgniony dobrobyt. Tam jak w raju!

wodka tam smakuje jak nigdzie indziej, a ludzie sa przemili.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-26 17:28:48
Autor: Wiesiaczek
Ukrai??ska ekonomia
W dniu 26.02.2014 14:51, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

"W Polsce badaniem warunków życia zajmuje się GUS. Wyniki tych badań zamieszcza na swej stronie internetowej. Dziennikarze raczej ich nie upowszechniają, bo jakoś tak głupio tę gorzką prawdę pisać. Kto ciekaw, może sobie odnaleźć np. materiał „Dochody i warunki życia ludności Polski (raport z badania EU-SILC 2007 i 2008)”. We wspomnianym materiale na stronie 87 można przeczytać, że w 2007 roku 25,1 proc. gospodarstw domowych nie było stać na to, by przynajmniej co drugi dzień zjeść porcję mięsa lub ryby.

Zwracam tu uwagę, że „głodzony” więzień białoruski dostawał codziennie i mięso, i rybę, a nie mięso lub rybę. Te 25,1 proc. gospodarstw domowych to więcej niż 25,1 proc. ludzi, bo niedojadają częściej gospodarstwa domowe z większą liczbą dzieci. Można więc spokojnie przyjąć, że dzienna racja żywnościowa białoruskiego więźnia ukaranego „głodówką” to odświętne jedzenie dla kilkunastu milionów polskich obywateli."

http://prawica.net/28670

Data: 2014-02-26 20:36:27
Autor: Lord Donald
Ukrai??ska ekonomia

Teraz to ci popisowcy odpowiedzą że na Białorusi jest komunistyczne marnotrawstwo dlatego tacy biedni, bo hołota za dużo żre.

Data: 2014-02-27 11:42:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukrai??ska ekonomia

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lel4o0$j99$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem jak ty, ale ja codziennie nie wpieprzam mięsa na obiad. Czy to znaczy, że goduję?

rozbawiony

Data: 2014-02-27 13:40:51
Autor: Wiesiaczek
Ukrai??ska ekonomia
W dniu 27.02.2014 11:42, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

znaczy, ĹĽe godujÄ™?

rozbawiony

Nie, to oznacza tylko, że lekarz kazał Ci wpierdalać kaszkę manną bo inaczej byś nie wyrobił na pampersy.

Data: 2014-02-27 15:57:06
Autor: stevep
Ukrai??ska ekonomia
W dniu .02.2014 o 13:40 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

[...]

Nie, to oznacza tylko, ĹĽe lekarz kazaĹ‚ Ci wpierdalać kaszkÄ™ mannÄ… bo  inaczej byĹ› nie wyrobiĹ‚ na pampersy.

Znasz to z autopsji?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-27 18:46:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukrai??ska ekonomia

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lenboj$q3v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Widać, że moja celna uwaga spieniła cię do baiołości, pętaku!

rozbawiony irytacją przedpiścy

Data: 2014-02-26 14:51:30
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
[...]

Uwazam, ze należy być wiarygodnym.
Jeżeli wchodze w pierwszy i niewiarygodno¶c z niego kipi to nie chce mi sie czytać dalej - za duzo na pl.soc.polityka jest partyjnego negowania wszystkiego co zwiazane z obecnym rz±dem aby do wszystkiego się odnosić.

Odniosłem się merytorycznie do jednego, konkretnego.
Możemy podyskutowac.

To podaj swoje na temat dobrobytu w III RP.

Dobrobytu?
Bywa różnie.
Ale żeby nagminnie głodować?
Tylko uważaj, bo mogę je przebić danymi z Białorusi :)

Ale to nie jest licytacja wiec trudno bedzie ci przebijać.

Za to pamietam niedojadanie (ale nie nazwałbym tego głodowaniem) w czasach minionych. Jadło się parszywie, czasami trzeba było pyrów z pola sasiada nakrasc ale sie jadło. Tylko czy tak powinno byc?
Było Ľle zwłaszcza jak s±siad zlapał...

Data: 2014-02-26 16:03:04
Autor: u2
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-26 15:51, Budzik pisze:
Podałem Ci kilka linków. Żaden Ci nie pasuje?
Uwazam, ze należy być wiarygodnym.
Jeżeli wchodze w pierwszy i niewiarygodno¶c z niego kipi to nie chce mi sie
czytać dalej

dla bucka z psiarni tusska nie pasuje ze co 10-te dziecko w Polsce tusska gloduje ...-;)

Data: 2014-02-26 17:30:54
Autor: Wiesiaczek
Ukrai??ska ekonomia
W dniu 26.02.2014 15:51, Budzik pisze:
[...]

Jeżeli wchodze w pierwszy i niewiarygodnośc z niego kipi to nie chce mi sie
czytać dalej - za duzo na pl.soc.polityka jest partyjnego negowania
wszystkiego co zwiazane z obecnym rządem aby do wszystkiego się odnosić.

Odniosłem się merytorycznie do jednego, konkretnego.
MoĹĽemy podyskutowac.

[...]

Było źle zwłaszcza jak sąsiad zlapał...

Czyli podsumowując: Pierdolisz głupoty bez poparcia ich faktami - patrz wyżej.

Data: 2014-02-26 18:43:09
Autor: Anatol
Ukrai??ska ekonomia

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:leka26$69t$1node1.news.atman.pl...

[...]

Śmiertelność dzieci w wieku do 5 lat na 1000 urodzeń żywych :

http://apps.who.int/gho/data/node.main.ChildMort-2?lang=en

1990
Polska   - 17
USA - 11

2012
Polska   - 5
USA - 7

Jak widać wzrost nędzy i głodu w Polsce przyczynia się do poprawy zdrowotności dzieci.

Anatol

Data: 2014-02-26 18:48:01
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik Anatol c355@usuntowp.pl ...

¦miertelno¶ć dzieci w wieku do 5 lat na 1000 urodzeń żywych :

[...]

Jak widać wzrost nędzy i głodu w Polsce przyczynia się do poprawy zdrowotno¶ci dzieci.

Dane przytaczane przez Maciusia podawały ze niedozywienie jest w grupie troche starszych dzieci.
Masz jakies dane na ten temat?

Bo dotyczy raczej służby zdrowia i opieki w czasie porodu, co swoj± dorga tez pokazuje, ze co prawda skandaliczne przypadki nadal sie zdarzaja ale jednak medycyna i poziom opieki poszły mocno do przodu.

A jak było lat temu np. 40?

Data: 2014-02-26 23:35:05
Autor: Anatol
Ukrai?ska ekonomia

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA2E0C509B7A1Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jakiż to mechanizm powoduje że głód pojawia się tylko w okre¶lonym przedziale wieku (nie dotyka takze dorosłych czyli rodziców).

Masz jakies dane na ten temat?

Generalnie wszkazniki ¶redniej oczekiwanej długo¶ci życia a więc i smiertelno¶ci poprawiły się w Polsce we szytskich grupach wiekowych. Danych porównwczych z USa nie chce mi sie szuakć.

Bo dotyczy raczej służby zdrowia i opieki w czasie porodu, co swoj± dorga
tez pokazuje, ze co prawda skandaliczne przypadki nadal sie zdarzaja ale
jednak medycyna i poziom opieki poszły mocno do przodu.

Czyli w Polsce postęp medycyny i poziom służby zdrowia w ciagu osttanuch 25 lat  s±  lepsze niz w USA ? W PRL nie były. Jak się  to ma do opinii o skandalicznie funkcjonuj±cej obecnie słuzbie zdrowia w Polsce ?

A jak było lat temu np. 40?

Było o wiele gorzej. Duża ¶miertelnosć dzieci i choroby zakaĽne (przede wszystkim gruĽlica i choroby weneryczne) to były główne problemy służby zdrowia w pierwszych dekadach PRL.

Anatol

Data: 2014-02-26 23:44:26
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
[...]

Tez sie nad tym zastanawiałem.
Ale tam nie było wprost o głodzie tylko o pomijaniu posiłków.
Byc moze wiec, tak jak pamietam z własnego doswiadczenia, dzieci zaczynaja chodzic do szkoły wiec zaczynaja pomijac sniadanie bo same s± odpwoeidzlane za jego zjedzenie.
I tak jak pamietam - ja tak samo czesto zjadalem sniadanie w szkole jak go nie zjadalem. Nie było czasu, lepiej było biegać i w pilke grac.

[...]

A o tym to juz nie raz sie wypowiadałem. Wiele rzeczy trzeba poprawić, terminy do specjalistów bywaj± skandaliczne ale z drugiej strony wiele negatywnych opinii jest rozdmuchiwanych na podstawie pojedynczych przypadków gdzie zawaliła konkretna osoba a winii sie cał± służbe zdrowia z rz±dem wł±cznie.

A jak było lat temu np. 40?

Było o wiele gorzej. Duża ¶miertelnosć dzieci i choroby zakaĽne
(przede wszystkim gruĽlica i choroby weneryczne) to były główne
problemy służby zdrowia w pierwszych dekadach PRL.

Cii, bo sie Trybun obrazi.

P.S. Zaluje zakonczenia naszej rozmowy o niekonsekwentnej informatyzacji urzędów.
Nadal nie wiem dlaczego mogę PIT czy VAt wysłać do urzędu internetem w prosty sposób a deklaracji ZUS juz w taki sam prosty sposób niestety nie.

Dzis zauwazyłem kolejna ciekawostkę w programie: e-deklaracje. Nie da sie stworzyc deklaracji za styczen tworzac wzór z deklaracji za grudzień. Pomimo ze wzór sie nie zmienił, program nie przewiduje takiej opcji. Znowu jakis informatyk nie pomyslał a odbiraj±cy projekt nie zwrócił uwagi aby poprawić.
O takich irytuj±cych bledach jak trzykrotnie powtarzane te same komunikaty to juz nawet nie warto wspominać.

Data: 2014-02-26 14:27:00
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-26 07:55, Budzik pisze:

Tak, tak, pamiętam to bogactwo...
Wy Z Trybunem naprawdę macie luki w pamieci?
Jego rozumiem, bo on idealizuje system a Ty?
Chodzi o negowanie tego co dzis?

Pamiętam spokój, pewno¶ć jutra, wolno¶ć jednostki itd. w stosunku do tego co się dzieje dzisiaj. Nie ma mowy o idealizowaniu czegokolwiek, a zwłaszcza systemu ktory wrogowie sprawiedliwo¶ci społecznej nazywaj± komuszym. Jednym z naczelnych priorytetów systemu opartego na komunizmie jest walka z nierówno¶ciami społecznymi. PRL z tymi swoimi sklepami dla wybranych, "Pewexami" itd. był biegunowo odległe od zasad którymi kieruj± się Komuni¶ci.

I proponuję dla zachowania powagi o jakich¶ oszczędno¶ciach jakie s± rzekomo praktykowane teraz gdy w kraju panuje kapitalizm.

Data: 2014-02-26 14:51:30
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik Trybun Ylih@yachu.com ...

[...]

Tak, tak, ja nie twierdzę, że ideowo komunizm nie jest słuszny.
Tylko w praktyce wychodzi co¶ innego.

I proponuję dla zachowania powagi o jakich¶ oszczędno¶ciach jakie s± rzekomo praktykowane teraz gdy w kraju panuje kapitalizm.

To zależy kto placi.

Data: 2014-02-27 13:10:22
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
[...]

O czym ty piszesz? Bo gdy tak patrz±c na to co piszesz to wygl±da na to że kapitalizm to dla ciebie komuszyzm. Na to że w PRLu nie było prawdziwej komuny złożyło się wiele przyczyn. Poczynaj±c od niezwykle agresywnej polityki zachodniego imperializmu w stosunku do  nas, na braku mechanizmów do samoczyszczenia się szeregów partii z czarnych charakterów.

I proponuję dla zachowania powagi o jakich¶ oszczędno¶ciach jakie s±
rzekomo praktykowane teraz gdy w kraju panuje kapitalizm.
To zależy kto placi.

Wszyscy. Przykład - chłop wywozi na pole tony cebuli i j± przyoruje. Kto ponosi straty - my wszyscy.

Data: 2014-02-27 22:51:52
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
[...]

Nie, wtedy traci chłop.
Cebuli nie brakuje.

Data: 2014-02-26 10:42:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukrai??ska ekonomia

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lek2fu$en6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jebie ciÄ™ skleroza.

rozbawiony

Data: 2014-02-26 04:16:37
Autor: stevep
Ukrai?ska ekonomia
W dniu .02.2014 o 18:44 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

I nie oszczędzasz, żresz bez opamiętania.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-25 16:00:27
Autor: Budzik
Ukrai?ska ekonomia
Użytkownik  stchebel@gmail.com ...

A zreszt± u nas też tak było w temacie centralnego ogrzewania swojego
czasu. Miał kto¶ z Was w mieszkaniach liczniki zużycia energii
cieplnej w latach 70/80? Ni WUJA!!  NIKT!!

S± takie miejsca do dzi¶...

Ukrai?ska ekonomia