Ukrai?ska ekonomia

Data: 2014-02-22 10:21:15
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-22 09:39, stchebel@gmail.com pisze:
W temacie zadłużenia Ukrainy wobec Rosji. Chodzi o dostawy gazu...
Ja tu czegoś ni wuja nie rozumiem.

Poza nielicznymi nikt nie rozumie. Wszyscy spekulują w tym temacie. Transakcje na dostawy gazu nie są jawne, są okryte tajemnicą handlową. Tak więc to podawanie sum podawanych w mediach ile kto płaci za gaz jest wyssane z palca.

Data: 2014-02-22 02:07:00
Autor: stchebel
Ukrai?ska ekonomia
W dniu sobota, 22 lutego 2014 10:21:15 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Poza nielicznymi nikt nie rozumie. Wszyscy spekulują w tym temacie. Transakcje na dostawy gazu nie są jawne, są okryte tajemnicą handlową. Tak więc to podawanie sum podawanych w mediach ile kto płaci za gaz jest wyssane z palca.

Najłatwiej wyciąć fragment tekstu z argumentacją, a dalej odpowiedzieć na pytanie "nie rozumiem", że to wyciaprane z palucha pierdolenie mediów.

Po dyskusji z tobą - bez odbioru.

Data: 2014-02-22 11:31:28
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-22 11:07, stchebel@gmail.com pisze:

[...]

Ojejku, juz się nie obrażaj. Po prostu nie odnioslem się do meritum, bo co jeszcze  mógłbym dodać.. Tylko dureń moze polemizować z oczywistymi faktami.

Data: 2014-02-22 05:41:36
Autor: stchebel
Ukrai?ska ekonomia
W dniu sobota, 22 lutego 2014 11:31:28 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]

Ojejku, juz się nie obrażaj. Po prostu nie odnioslem się do meritum, bo co jeszcze  mógłbym dodać.. Tylko dureń moze polemizować z oczywistymi faktami.

OK, anuluję powyższe, ale jak mamy dyskutować, to o meritum. Niestety , dyskusji nie było z Twojej strony. Właśnie z Twojej strony było beknięcie z palucha wyssane. Ja podałem fakty. Byłem tam swojego czasu, nie tak strasznie dawno, widziałem, rozmawiałem i po prostu WIEM. Chcesz się sprzeczać z faktami? To się sprzeczaj. Chcesz opowiadać, że to wina mediów? Proszę bardzo, czytaj se to dalej i wyciągaj se wnioski jakie Ci podają/sugerują "na talerzu".

Data: 2014-02-24 11:47:13
Autor: Trybun
Ukrai?ska ekonomia
W dniu 2014-02-22 14:41, stchebel@gmail.com pisze:

[...]

No i dobrze, nie interesuje cię temat medialnych (i nie tylko medialnych) kaczek dziennikarskich na temat znajomości cen transakcji w przetargach na dostawy gazu i innych paliw to to przecież nie mam ci tego za złe.
Ja jak już napisałem - odniosłem się tylko dość ubocznego od sedna sprawy - tekstu. Nie podjąłeś tematu, no i dobrze, skoro  albo masz takie samo zdanie, a więc o czym tu gadać, alb po prostu jest ci to obojętna i niewarte polemiki.

Ukrai?ska ekonomia