"Ukraińska ku*wa zajęła mi miejsce" - skandaliczne nagranie studentki medycyny z Olsztyna

Data: 2019-11-29 00:28:21
Autor: A. Filip
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
"Ukraińska ku*wa zajęła mi miejsce" - skandaliczne nagranie studentki
medycyny z Olsztyna
[...]
https://joemonster.org/filmy/101056/_Ukrainska_ku_wa_zajela_mi_miejsce_skandaliczne_nagranie_studentki_medycyny_z_Olsztyna

Co za tępa idiotka. Raczej kolejny srajdaczek, pojedzie do fryca kichy
nastawiać, z takim podejściem do ludzi raczej nie ma szans co kolwiek
osiągnąć. Za kilka lat jako niemiecka dziwka będzie podobnie opluwać
nas polaków jak srajdak rżnąc wielkiego folksdojcza POsranego
liberała, to właśnie ta mentalność.

A ruszysz swoją ciężką dupę i napiszesz jak jej wypowiedź powinna
brzmieć w wersji poprawnej politycznie?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!