Ukraiński Kremenaros

Data: 2010-04-21 16:56:28
Autor: Robert Siedlce
Ukraiński Kremenaros
Czy może wiecie jak jest z dostępnością szlaku na Kremenaros po stronire ukraińskiej? Czy muszę zgłaszać swoje wyjście do ukraińskiej strazy granicznej??Czy może macie namiary na hotele lub pensjonaty w okolicy Chirowa lub Przełęczy Ożockiej???
Pozdrawiam

Data: 2010-04-22 03:20:31
Autor: Marcin Kawka
Ukraiński Kremenaros
On 21 Kwi, 16:56, "Robert Siedlce" <robert_pa...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

W Wołosiance jest "pensjonat", przy głównej drodze, od stacji
kolejowej w stronę przeł. Użockiej, w domu z knajposklepem na
parterze. Byłem tam w 2005 roku i wówczas było kiepsko (zimna woda,
kibel bez deski do tego cena jak w Wetlinie). Minęło 5 lat więc może
jest coś więcej i z lepszymi warunkami a może nie ma już nic. Po
granicy z Polską chodziłem bez zezwolenia ale nie znam przepisów, być
może jest konieczne.

Data: 2010-04-23 10:49:15
Autor:
Ukrai?ski Kremenaros
Robert Siedlce <robert_pajda@poczta.onet.pl> wrote:
Czy mo?e wiecie jak jest z dost?pno?ci? szlaku na Kremenaros po stronire ukrai?skiej? Czy musz? zg?asza? swoje wyj?cie do ukrai?skiej strazy granicznej??Czy mo?e macie namiary na hotele lub pensjonaty w okolicy Chirowa lub Prze??czy O?ockiej???

http://noclegi.karpatywschodnie.pl/obiekt/18_schronisko_zastawa.html

jesli nic nie pokrecilem, to husny to wioska kolo uzoka (gosciniec uzok - zdaniewo). w sasmym uzoku nie zauwazylem zadnego szyldu (stan na
rok bodajrze 2008). nas pogranicznik zaczepil w lesie gdy schodzilismy z kinczyka hnylskiego
ale zapytal jedynie czy papiry mamy i tyle. na kontroli drogowej w uzoku
nie zaczepiali nas w ogole. ktoredy na ten kremenaros chcecie isc ?  z wioski ponizecj (stuzyca) czy granica z przeleczy beskid ? jak patrze na mape to podejscie ze stuzycy moze byc
conajmniej wyczerpujace. --
IaS

Data: 2010-05-12 15:33:27
Autor: Paweł Goleman
Ukrai?ski Kremenaros
witam
a ja w weekend majowy w okolicach Sianek bywałem. Dwie rzeczy:
na Przełęczy Użockiej pogranicznicy nie puścili nas na szlak niebieski
graniczny idący na Kińczyk Bukowski. Nie bo nie, nie bo granica i nie ma
dyskusji. Na nic zdały się długie próby przekonywania, pokazywania, że szlak
jest / był na drzewie 30 m od nas / , że to turystyczna ścieżka, że można. Nie
mozna i koniec.
Cóż, mam widać pecha. Pewnie trzeba iść z drugiej strony. Albo trafić na
lepsza zmianę.
Druga. Mapa Ruthenusa Bieszczady Wschodnie obejmuje fajny obszar ale jakaś
taka... hmnn.. ciężka w użyciu. Do tego szlak zejściowy z Pikuja na południe
prowadzi zupełnie inaczej ( innym grzbietem do innej wsi ). Niby nie problem,
ja tam od zawsze staram się wierzyć tylko poziomicom ;-). Także jej największa
zaletą jest to że jest. Papier cienki i gładki, po dwóch godzinach marszu
zaczął się przecierać a przecież nie używałem jej jako wkładki do butów ;-)
Parę zdjęć
http://picasaweb.google.com/pawel.goleman/BieszczadyWschodniePikuj290402052010#

pozdrawiam
g.

Data: 2010-05-12 20:18:42
Autor: Doczu
Ukrai?ski Kremenaros
W dniu 2010-05-12 17:33, Paweł Goleman pisze:
Druga. Mapa Ruthenusa Bieszczady Wschodnie obejmuje fajny obszar ale jakaś
taka... hmnn.. ciężka w użyciu. [...]Także jej największa
zaletą jest to że jest. Papier cienki i gładki, po dwóch godzinach marszu
zaczął się przecierać a przecież nie używałem jej jako wkładki do butów ;-)

hmmm może jakaś wilgoć podejszła ?
Swoją drogą jest też wersja laminowana.
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-05-13 09:56:34
Autor:
Ukrai?ski Kremenaros
Paweł Goleman <golek@nospam.gazeta.pl> wrote:
[...]

planuje jakos w niedlugo przespacerowac sie podobna trasa, ale widze ze
trzeba zaczac w szczerbinie, tj. dojechac tam pociagiem i isc do
przeleczy uzockiej . chcialem to polaczyc jeszcze z pol. rowna i lucianska holica a idac od szczerbina to nie wiem jak to zrobic.
[...]

tam ze zdaniewa (pewnie wlasciwie z wolowca) cos regularnie jezdzi do roztoki (dalej?)
jakies godziny masz (mieles od razu?)  czy szczesliwym trafem ?

--
IaS

Ukraiński Kremenaros