Ukraińskie Euromajdany, nowa Solidarność?

Data: 2014-01-14 18:39:14
Autor: miś z okienka
Ukraińskie Euromajdany, nowa Solidarność?
Zakończone w Charkowie Pierwsze Ogólnoukraińskie Forum Euromajdanów może stać
się początkiem nowego, obywatelskiego ruchu, który zawalczy o zmianę sytuacji w
kraju.
(...)
W rozmowie z "Rz" Bujak powiedział, że charkowski zjazd ukraińskich
protestujących przypomniał mu czasy formowania się "Solidarności". - Obserwując
obrady, słuchających tych rozmów, nie mogłem uniknąć skojarzeń z naszymi latami
80. Tak samo rodziła się "Solidarność".
Były szef "Solidarności" na region Mazowsze wskazuje również na różnice pomiędzy
obydwoma ruchami. - Ukraińcy są znacznie bardziej profesjonalni i lepiej
przygotowani do walki, niż my wtedy. Byłem pod wielkim wrażeniem delegatów,
którzy byli bardzo rzeczowi. To są prawdziwi i efektywni działacze społeczni. To
rokuje olbrzymie nadzieje na przyszłość.
http://www.rp.pl/artykul/40,1079113-Ukrainskie-Euromajdany-- nowa-Solidarnosc-.html

Data: 2014-01-14 18:46:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lb3sou$nk4$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ciekaw jestem, kto ich finansuje. Bo za darmo nie ma nic.

ubawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-14 18:51:13
Autor: u2
Ukraińskie Euromajdany, nowa Solidarność?
Ciekaw jestem, kto ich finansuje. Bo za darmo nie ma nic.

niemcy, bo Kliczko tam placi podatki.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Ukraińskie Euromajdany, nowa Solidarność?