Ukraiñskie byd³o

Data: 2014-12-10 17:32:14
Autor: MarkWoydak
Ukraiñskie byd³o
U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8c7990df-327d-4040-8074-5065771827d3googlegroups.com...
http://tomaszcukiernik.pl/artykuly/artykuly-w-koneser-pl/ukraina-piekna-ukraina/

T³umacz±c na Polski, zrób im laskê(poka¿ flagê z bazaru) i jeste¶ OK.

Parê lat temu jecha³em sznylcugiem z Moskwy do Wawy. Na granicy UA-PL przydupcy³ siê do mnie ukraiñski pogranicznik i ¿ada³ ode mnie dowodu zameldowania w Moskwie przez okres 2 dni. Bo tyle tam by³em. Jak nie mam, to bêd± problemy.. A uj go to obchodzi, co ja robi³em w Rosji?!

Da³em ¶mierdzielowi dychê zeta i po problemie.

--

£¯ESZ sowiecki pacho³ku. Za dychê to móg³by¶ wyszczaæ siê poza kolejk±.

MW

Data: 2014-12-10 11:22:41
Autor: Stachu Chebel
Ukraiñskie byd³o
W dniu ¶roda, 10 grudnia 2014 17:37:36 UTC+1 u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:
[...]

£O££!! Erystyka z najwy¿szego szczebla fanatyka najni¿szego polityka.

Ukraiñskie byd³o