Ukraińskie dzieci wykorzystywane do niewolniczej pracy w Polsce

Data: 2015-06-02 21:24:10
Autor: boukun
Ukraińskie dzieci wykorzystywane do niewolniczej pracy w Polsce
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
Zapraszamy na przegląd najważniejszych wydarzeń. Mówimy o najnowszym raporcie unijnej Agencji Praw Podstawowych, według którego ukraińskie dzieci są wykorzystywane do prac polowych w Polsce.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ukrainskie-dzieci-wykorzystywane-do-niewolniczej-pracy-w-Polsce,wid,17595611,wiadomosc.html?ticaid=114f9d&_ticrsn=3

Polacy zmuszeni do podmywania Niemcom dup, a zatem ukraińskie dzieci zmusza się  w Polsce do pracy w polu...
Witamy w kurewskim, krwiożerczm kapitaliźmie...

 ~wer 54 minut temuJa nie jestem Ukraińcem tylko Polakiem i byłem wykorzystywany w WIELUNIU w KOREAŃSKIM obozie pracy na terenie Polski, więc nie podniecajcie się tak obcokrajowcami w naszym kraju.

 ~Zbyszek 52 minut temuPrawie wszyscy Polacy są niewolniczo wykorzystywani pracując za grosze! O tym mówcie!

Ukraińskie dzieci wykorzystywane do niewolniczej pracy w Polsce