Ukraińskie embargo na warzywa

Data: 2011-08-16 22:28:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukraińskie embargo na warzywa
Przed chwilą na pasku TVN24 przeczytałem, że Ukraina zniosła embargo na warzywa.
Dla mnie to nowość.
Słyszałem joby na Rosję, że nie znosi embarga na warzywa ale ukraińskie embargo jest dla mnie zaskoczeniem. Jakoś jobów na Ukrainę nie słyszałem.

Data: 2011-08-16 22:34:50
Autor: u2
[...]

To umyj uszy, a uslyszysz :)

Ukraińskie embargo na warzywa