Ukrecony odpowietrznik + pekniety wykretak "firmowy"

Data: 2009-10-13 08:35:27
Autor: Adam Koźbiał
Ukrecony odpowietrznik + pekniety wykretak "firmowy"

Co (i jak) mozna zrobic z ukreconym odpowietrznikiem,
w ktorym tkwi pekniety wykretak?

Wystaje trochę?
Może go opukać z każdej strony.
Jak się poruszy to pewnie wyjdzie.
A jak nie wystaje to zrobić wiertłem wgłębienia obok, jest gdzie?

Data: 2009-10-13 14:03:05
Autor: Q
Ukrecony odpowietrznik + pekniety wykretak "firmowy"
Wystaje trochę?

nie

Może go opukać z każdej strony.

hm...

Jak się poruszy to pewnie wyjdzie.

hehe :)

A jak nie wystaje to zrobić wiertłem wgłębienia obok, jest gdzie?

odpowietrznik - 7mm,
dziure zrobilem 3mm czyli po 1mm z kazdej strony.
ciasno.

Ukrecony odpowietrznik + pekniety wykretak "firmowy"