Ukrycie numeru w Play

Data: 2015-11-14 12:23:54
Autor: Marian
Ukrycie numeru w Play
Mam kart臋:
PLAY Online na kart臋
500 MB/internet
w laptopie lub tablecie
Kart臋 kupi艂em za 9 z艂, a potem do艂adowywa艂em.

Pytanie: czy na takiej karcie mo偶na ustawi膰
ukrycie numeru mojego telefonu przed osob膮,
do kt贸rej dzwoni臋, a je艣li tak, to jak to zrobi膰?

Nie chc臋 tego zrobi膰 w 偶adnych z艂ych zamiarach.
Cz臋sto dzwoni臋 gdzie艣 w celu otrzymania jakich艣
informacji (og贸lnie dost臋pnych), a potem okazuje
si臋, 偶e trafiam do jakiej艣 bazy danych numer贸w
telefon贸w i ci膮gle musz臋 odbiera膰 po艂膮czenia,
kt贸re mnie nie interesuj膮.

Marian

Data: 2015-11-14 12:39:09
Autor: Dominik & Co
Ukrycie numeru w Play
Dnia 14.11.2015 Marian <Marian@SERWER.pl> napisa艂/a:

Pytanie: czy na takiej karcie mo偶na ustawi膰
ukrycie numeru mojego telefonu przed osob膮,
do kt贸rej dzwoni臋, a je艣li tak, to jak to zrobi膰?

Czy standardowy kod CLIR, kt贸ry znalaz艂e艣
przez wyszukiwark臋, nie dzia艂a?

--
Dominik & k膮pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2015-11-14 14:22:48
Autor: Marian
Ukrycie numeru w Play

U偶ytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n27a1d$fe8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeste艣 pewny, 偶e ma to zastosowanie do karty takiej, jak moja?

Marian

Data: 2015-11-14 14:52:15
Autor: Dominik & Co
Ukrycie numeru w Play
[...]

A co zaszkodzi sprawdzi膰? Boisz si臋, 偶e ugryzie? ;)

IMHO ma wszelkie szanse zadzia艂a膰.

Data: 2015-11-14 14:02:21
Autor: Alf/red/
Ukrycie numeru w Play
W dniu 14.11.2015 o 12:23, Marian pisze:
Cz臋sto dzwoni臋 gdzie艣 w celu otrzymania jakich艣
informacji (og贸lnie dost臋pnych), a potem okazuje
si臋, 偶e trafiam do jakiej艣 bazy danych numer贸w

A do jakiego rodzaju podmiot贸w dzwonisz?
I czy ostrzegaj膮 Ci臋, 偶e przetwarzaj膮 Twoje dane w celach marketingowych, i prosz膮 o zgod臋 na to?

--
Alf/red/

Data: 2015-11-14 14:08:19
Autor: upfixumlaxumpixumvoxumdrexummorexum
ukrycie numeru w tele.sray
"Marian" <marian@serwer.pl> Wrote in message:

ukrycie numeru mojego telefonu przed osob膮,

qrvva jego srac, do dostawcy nie
potrafisz zadzwonic!?

co dupy tez nie podcierasz, bo
nie wiesz jak...

kura i kogut, tu by szukaly:
clir/clip http://goo.gl/oevVWW

NIEDOJDY, SIERMIEGI, JOLOPY!

Rosja, sypnij napalmem na ten
MOTLOCH!

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Ukrycie numeru w Play