Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina

Data: 2018-04-22 22:08:54
Autor: Animka
Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lubuskie-anteny-na-glowie-jezusa-w-swiebodzinie-po-co-tam-sa/5vcyr0t

Nawet na Jezusie ksiê¿a ¿eruj± i kantuj± W g³owie Jezusa anteny do internetu, a pod pomnikiem zakopane serce jakiego¶ ksiêdza. Figura ma 3 m.wysoko¶ci.

--
animka

Data: 2018-04-22 22:24:31
Autor: Robert Tomasik
W dniu 22-04-18 o 22:08, Animka pisze:
[...]

Nie chce mi siê szukaæ ile, ale na pewno nie 3 metry. Mo¿e 30 metrów :-)

Data: 2018-04-23 11:15:23
Autor: Olin
Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina
Dnia Sun, 22 Apr 2018 22:24:31 +0200, Robert Tomasik napisa³(a):

Nie chce mi siê szukaæ ile, ale na pewno nie 3 metry. Mo¿e 30 metrów :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Figura_Jezusa_Chrystusa_Kr%C3%B3la_Wszech%C5%9Bwiata

"Ca³kowita wysoko¶æ pomnika wynosi 36 m, z czego 33 m przypada na figurê
Jezusa a 3 m na wieñcz±c± pomnik poz³acan± koronê"

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymaj± sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sze¶ædziesi±t procent, a ¿onaci trzydzie¶ci procent."
¶w. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-04-23 12:41:19
Autor: J.F.
Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina
U¿ytkownik "Robert Tomasik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5adcef87$0$673$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W tym artykule podaja 52m. Ale moze to z górk± :-)

Tak czy inaczej - wielki on jest.

A z czego ta korona ? Bo jesli z blachy, to kiepsko wplywa na transmisje fal radiowych, trzeba podnosic anteny.

J.

Data: 2018-04-23 13:01:20
Autor: A. Filip
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

:-)

W tym artykule podaja 52m. Ale moze to z górk± :-)

Tak czy inaczej - wielki on jest.

Patrz [1] - 52.5m z usypanym pod nim kopcem.

A z czego ta korona ? Bo jesli z blachy, to kiepsko wplywa na
transmisje fal radiowych, trzeba podnosic anteny.

Tam _chyba_ chodzi o anteny jak do zwyk³ego "domowego" WiFI.
To s± anteny wielko¶ci parudziesiêciu centymetrów.
Anteny kierunkowe typu "strzelby Yagi" (Yagi w rurze) wycelowane przez
zêby korony w dalej po³o¿one punkty powinny byæ niewidoczne spod samego
obelisku.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_Chrystusa_Kr%C3%B3la_w_%C5%9Awiebodzinie

--
A. Filip

Data: 2018-04-23 15:28:30
Autor: J.F.
Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina
U¿ytkownik "A.Filip"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:anfi+fdmxnn21ff-i4n1@wp.eu...
[...]

Widac kilka parabolicznych, te maja wiazki dosc waskie ... ale chyba je podniesli ponad korone.
Jak na srodku glowy - moga byc z dolu niewidoczne.

"domowe wifi" to by sie chyba troche mijalo z celem, jesli ma miec bliski zasieg.
Za to mozna by zamontowac dipole na zewnatrz korony i niech udaja zdobienia :-)

Anteny kierunkowe typu "strzelby Yagi" (Yagi w rurze) wycelowane przez
zêby korony w dalej po³o¿one punkty powinny byæ niewidoczne spod samego
obelisku.

Jest to jakis pomysl, ale wydaje mi sie kiepski. Duze musialy byc "otwory w tej koronie.
Ale przy 3m wysokosci one sa dosc duze, a antenka malutka ... a wszak ustawiona gdzies w oknie dziala.

J.

Data: 2018-04-23 23:16:02
Autor: Animka
W dniu 2018-04-23 o 13:01, A. Filip pisze:
[...]

Pewnie samoloty dopiero sfotografowa³y tê elektroniczna g³owê, która dostarcza internet ksiê¿ulkom.

Data: 2018-04-23 13:58:22
Autor: Olin
Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina
Dnia Mon, 23 Apr 2018 12:41:19 +0200, J.F. napisa³(a):

W tym artykule podaja 52m. Ale moze to z górk± :-)

Tak czy inaczej - wielki on jest.

W sumie, nie wiem, o co ca³e zamieszanie. Ze zdjêcia wynika, ¿e anteny s±
dobrze wkomponowane w Zbawiciela i z do³u ich nie widaæ, wiêc nie koliduj±
z uniesieniami religijnymi. Wprawdzie królestwo Jezusa z Nazaretu nie jest
z tego ¶wiata, ale - w oczekiwaniu na szczê¶cie wieczne - przy okazji mo¿na
gospodarnie zarobiæ i na tym. ¦wiebodzin nie jest wyj±tkiem i s³udzy bo¿y z
Podkarpacia mogliby siê uczyæ:
http://bts-gsm.eu/zdjecia/podkarpackie/brzyska/gora_liwocz

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Wierzê, ¿e tam w górze jest co¶, co czuwa nad nami.
 Niestety, jest to rz±d."
Woody Allen

Data: 2018-04-23 15:36:38
Autor: J.F.
Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina
U¿ytkownik "Olin"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ig5ppqpf5s2u$.27mb16xwco1z.dlg@40tude.net...
[...]

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniadze :-)

A internet to wynalazek szatana :-)

J.

Data: 2018-04-23 23:23:26
Autor: Animka
W dniu 2018-04-23 o 15:36, J.F. pisze:
[...]

Tak, a ka¿dy ko¶ció³ ma swoj± stronê internetow±.

--
animka

Data: 2018-04-23 18:17:35
Autor: Andrzej K³os
Olin pisze:
[...]

W sumie... jakby tak ka¿dy maszt BTS-u zwieñczyæ od góry krzy¿em, to chyba nie trzeba by p³aciæ podatku...

Data: 2018-04-23 18:19:56
Autor: A. Filip
Andrzej K³os <andy.klos@wp.pl> pisze:
Olin pisze:
[...]

A maszt w kszta³cie krzy¿a nie bêdzie trudniejszy do prawnego ruszenia? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-04-25 20:23:15
Autor: Big Jack
Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina
W wiadomo¶ci
*A. Filip* napisa³(-a):

A maszt w kszta³cie krzy¿a nie bêdzie trudniejszy do prawnego
ruszenia? :-)

Tego nie wiem, ale na pewno daje wiêksze mo¿liwo¶ci instalacji anten :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2018-04-23 23:19:55
Autor: Animka
W dniu 2018-04-23 o 13:58, Olin pisze:
[...]

Trafnie i fajnie to napisa³e¶.

--
animka

Data: 2018-04-23 23:13:17
Autor: Animka
W dniu 2018-04-23 o 12:41, J.F. pisze:
[...]

Tak, 52 metry. pomylilam siê. Jaka¶ niepamiêæ mnie dopadla,

Tak czy inaczej - wielki on jest.

A z czego ta korona ? Bo jesli z blachy, to kiepsko wplywa na transmisje
fal radiowych, trzeba podnosic anteny.

Jakby tak jaka¶ pote¿na wichura zwalila tego kolosa na ludzi i samochody to straszna mog³aby byæ tragedia.

--
animka

Data: 2018-04-23 23:06:15
Autor: Animka
[...]

Mam z tym problem, bo przeczytam cos a potem zapominam najwa¿niejszy fakt.
Oczywi¶cie figura ma 52 m.
"Jezus ze ¦wiebodzina nieraz budzi³ kontrowersje. Kilka lat temu zainteresowa³a siê nim prokuratura. ¦ledczy badali, czy pod pomnikiem nie dosz³o do - jak to ujêto - "bezczeszczenia zw³ok w szlachetnym celu". Chodzi³o o pochówek serca ksiêdza Sylwestra Zawadzkiego pod ponad 52-metrowym pomnikiem. Pra³at kocha³ pomnik, bo monument by³ jego "dzieckiem". Po ¶mierci duchownego pogrzebano jego serce w sposób, który budzi³ w±tpliwo¶ci. ¦wiebodziñski Jezus "zawalczy³" te¿ o godne miejsce w pop-kulturze za spraw± pokazania go w teledysku Cassiusa z go¶cinnym udzia³em Pharella Williamsa. To równie¿ wywo³a³o lawinê komentarzy. Potem by³a sprawa kontrowersyjnego parkingu. Pada³y pytania o to, czy warto wydawaæ na ten parking publiczne pieni±dze."

Optujê, ¿eby poci±æ na czê¶ci tê figurê, bo to jest po protu potwarz dla uczciwych ludzi. ¯aden ksiêzulek nie ma prawa roobiæ na Polakom, ludziom wody z mózgu. Koniec ze cwaniactwem ksiê¿y!
To by siê w ogóle do jakiego¶ kabaretu nadawa³o.

--
animka

Ukryli to w g³owie fidury Jezusa ze ¦wiebodzina