Ukryta partycja

Data: 2010-05-12 22:56:20
Autor: Jurek W
Ukryta partycja
Użytkownik "Janusz" <janusz1930@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hs8ca0$6mh$1@news.onet.pl...
Mam laptopa, Samsung R530. Program instalacyjny znajduje się na ukrytej
partycji. Co zrobić, aby była widoczna i możliwa do skopiowania na inny
dysk?
Janusz
Skopiowanie danych z partycji może się w praktyce okazać czynnością mało przydatną w przyszłości. Najrozsądniejsze będzie:
1. wykonanie zestawu płyt awaryjnych, przy użyciu aplikacji zakupionych razem z laptopem,
2. ewentualne wykonanie kopii ghostowej tej partycji. I tu kryje się pewne niebezpieczeństwo w zakresie jej przydatności. Ghost nie każdy rodzaj partycji potrafi odtworzyć. Czasami przed wykonaniem takiej kopii należy zmienić ID partycji. Ale pamiętaj, tego typu działania na partycjach muszą być przemyślane. Łatwo sobie zrobić nieodwracalną szkodę, a wtedy pozostaje serwis, niestety w takim przypadku nie jest to naprawa gwarancyjna.

Jurek W

Data: 2010-06-03 14:28:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ukryta partycja

"Michal Kawecki" du4ovyr6lgci.dlg@kwinto.prv

Ale kto Ci broni użyć programu nie związanego z systemem operacyjnym?
Instalowanie partycjonera na partycji, która ma być zmieniana,
przypomina mi podcinanie gałęzi na której się siedzi ;-). Polecam
programik BootIt http://www.terabyteunlimited.com. Nie ma on tylu opcji
co PM, ale za to to co oferuje działa niezawodnie.

Ja nie tylko instalują na takiej, ale nawet zmieniam tę, z której uruchamiam
i na której zainstalowałem. Mogę zainstalować na jedynej (czyli zarazem
i rozruchowej, i SWAPowej, i systemowej, i programowej) i tę właśnie
zmieniać w czasie pracy WXP -- i nie jestem fakirem, którego nie
dotyczy grawitacja. :)

Ale stosowanie się do Twoich pierdół mogę porównać do strzelenia
sobie w głowę z małej odległości -- z tak zwanego przyłożenia,
z policyjnej broni. :) (szansa na ujście z życie jest raczej mizerna)

Ukryta partycja