Ukryty raport NIK: Rząd Tuska doprowadził stocznie do upadku. ,,Przedstawia ogromną liczbę nieprawidłowości”

Data: 2019-02-24 16:14:13
Autor: Lord Donald
Ukryty raport NIK: Rząd Tuska doprowadził stocznie do upadku. ,,Przedstawia ogromną liczbę nieprawidłowości”
Ukryty raport NIK: Rząd Tuska doprowadził stocznie do upadku. ,,Przedstawia ogromną liczbę nieprawidłowości"

Raport Najwyższej Izby Kontroli nie pozostawia złudzeń w sprawie stoczni w Gdańsku i Szczecinie. Rząd nie zadbał wystarczająco o ich przyszłość, a podejmowane przez niego decyzje były chybione i przyczyniły się do upadku obu stoczni w 2008 roku.

http://wdolnymslasku.com/2011/11/23/ukryty-raport-nik-rzad-tuska-doprowadzil-stocznie-do-upadku-przedstawia-ogromna-liczbe-nieprawidlowosci/?fbclid=IwAR1ndabP3uxIZ8XE0plSz6idIz9eioHLT9x0qd_Rh6R2Ydndl_J95dZwATM

Data: 2019-02-24 08:29:09
Autor: Bruno Brunowski

I chwała mu za to. Pozbyto się nierentownych molochów, a sektor stoczniowy cały czas poprawia wyniki. Cały czas zwijają się za to stocznie państwowe. Ostatnio Nauta: https://innpoland.pl/150303,panstwowa-stocznia-nad-przepascia-na-jej-tereny-juz-czekaja-prywatne-firmy

--
Bruno

Data: 2019-02-25 09:53:13
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]
I chwała mu za to. Pozbyto się nierentownych molochów, a sektor stoczniowy cały czas poprawia wyniki. Cały czas zwijają się za to stocznie państwowe. Ostatnio Nauta: https://innpoland.pl/150303,panstwowa-stocznia-nad-przepascia-na-jej-tereny-juz-czekaja-prywatne-firmy

i lord dildo leży i kwiczy

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 20:28:53
Autor: Lord Donald
[...]

No tak bo te wasze niemieckie były wtedy rentowne, frycki pakowali w swoje jak w kacze dupę a nasze polskie kazali zniszczyć. W sumie to jak z lotniskiem i metrem u Trzaskowskiego, ten imbecyl raczej sam tego nie wymyślił tylko wyniósł od swoich POsrańców, po na nam to skoro jest w Berlinie to wasza polityka przez 25 lat, w sumie to PO powinna kandydować do wyborów u fryca, tam by się sprawili, są nie zastąpieni w włażeniu frycom w dupę.

Data: 2019-02-25 11:50:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 20:28:56 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> I chwała mu za to. Pozbyto się nierentownych molochów, a sektor stoczniowy cały czas poprawia wyniki. Cały czas zwijają się za to stocznie państwowe. Ostatnio Nauta:
> [...]
[Ciach bełkocik]
Super rząd narodowy PiS właśnie zwija w 100% państwową stocznię Nauta.
Nie skomentujesz tego?

--
Bruno

Data: 2019-02-26 15:38:42
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Super rząd narodowy PiS właśnie zwija w 100% państwową stocznię Nauta.

nie da rady - właśnie się zapluł rusek bo nie zrozumiał

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 14:48:22
Autor: Pajdak
Ukryty raport NIK:
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q4ucc4$8b6$1gioia.aioe.org...
Ukryty raport NIK: Rząd Tuska doprowadził stocznie do upadku.

Buuuhahhahahhahhahahhaaaa!

PiS sprzedał stocznie za 100 zł Ukraińcom, a odkupił za 100 mln.

Doskonały interes!

Wina Tuska!

--
Pajdak

Data: 2019-02-25 20:32:08
Autor: Lord Donald
Ukryty raport NIK:
W dniu 25.02.2019 o 14:48, Pajdak pisze:
[...]

Ale ty jesteś srajdaczku głupi! Ładnie ci te TVN nasrało do tego POsranego tępego łaba. Ale co się spodziewać po kimś kto całe życie do usranej śmierci będzie tam cegły na budowie nosił i kichy nastawiał, no z tą kichą to może krócej bo nawet fryc nie ruszy starego prukfa.

Buuuhahhahahhahhahahhaaaa!

Data: 2019-02-26 15:39:16
Autor: Pisiorowy Escobar
Ukryty raport NIK:
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]
> Ale ty jesteś srajdaczku głupi! Ładnie ci te TVN nasrało do tego POsranego tępego łaba. Ale co się spodziewać po kimś kto całe życie do usranej śmierci będzie tam cegły na budowie nosił i kichy nastawiał, no z tą kichą to może krócej bo nawet fryc nie ruszy starego prukfa.

rusek, ale jak skomentujesz że pis oddał stocznię za darmo a teraz odkupił za
100mln ? :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Ukryty raport NIK: Rząd Tuska doprowadził stocznie do upadku. ,,Przedstawia ogromną liczbę nieprawidłowości”