Ukrzyżowany orzeł

Data: 2010-08-09 09:39:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukrzyżowany orzeł
Okładka nowego numeru tygodnika Wprost przedstawia to co przedstawia, czyli poczciwego acz dumnego polskiego orła w pozycji nieco chrystusowej. Niestety w redakcji zapomnieli, że są w Polsce. A w kraju tym to tak jest, że to co nie jest zakazane jest niedopuszczalne. Każde więc ożenienie krzyża z czymkolwiek, z definicji jest profanacją, obrazą uczuć, wredną manipulacją, oraz sprawą dla prokuratora z urzędu. Krzyża i ich wyznawców obrażac nie można, zaś my, czyli wszyscy inni, ni chuja się nie liczymy. Czyli tak naprawdę, to kit z tym całym orłem, krzyż jest tu najważniejszy.

A w góle, to totalna ściemą jest twierdzenie jakoby godłem Polski był orzeł. Jeśli was tak uczyli w szkole, to zła to była szkoła i szkoda było waszego czasu na codzienne łażenie do niej, bo opowiadali brednie. Może i ten orzeł kiedyś był godłem, ale od dłuższego czasu już nie jest. Godłem Polski jest krzyż, najlepiej w barwie biało czerwonej. Można go (w zależności od fantazji) zwieńczyć koroną, albo przyozdobić wizerunkiem ulubionego prezydenta, pod warunkiem wszak, że to jest "ten" prezydent. I jeśli więc ktoś w okładce Wprost dopatruje się profanacji, to jest to profanacja właśnie krzyża, godła ojczyzny, a nie jakiegoś tam białego kuraka. I nie jest też tak, że ukrzyżowany orzeł, jest symbolem ukrzyżowanej przez bandę fanatyków Polski. Jeśli ktoś tak właśnie myśli, to jest nieodpowiedzialnym debiliem, pozbawionym elementarnych patriotycznych uczuć ateistą, i won w ogóle mi z Polski sprzedajmy Żydzie i zdrajco.

poniedziałek, 09 sierpnia 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/08/1882.html

Data: 2010-08-09 10:49:31
Autor: brat_olin
Ukrzyżowany orzeł
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote

Okładka nowego numeru tygodnika Wprost przedstawia to co przedstawia, czyli poczciwego acz dumnego polskiego orła w pozycji nieco chrystusowej.

Lis przegra z orlem.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-09 13:52:42
Autor: Grzegorz Z.
Ukrzyżowany orzeł
Dnia Mon, 9 Aug 2010 09:39:23 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

To prawda.

A co nie jest zakazane i co nie jest wymierzone w PO lub SLD - to wtedy
obraża tzw. uczucia religijne tzw. katolików.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Ukrzyżowany orzeł