[KRK] Ul. Smoleńsk i Włóczków

Data: 2009-09-22 18:49:23
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[KRK] Ul. Smoleńsk i Włóczków
Z okazji Dnia bez Samochodu (he he) otwarto nową infrastrukturę na ul. Smoleńsk: http://miki.menek.one.pl/smolensk Pojawił się ponoć na rowerze sam Pan Starowicz, na zdjęciach widziałem też Pana Dworaka, ale on akurat wiem, że jeździ na rowerze bez pokazówek. BTW rowerki były z Bike One. Zauważyłem też, że nie wiadomo po co odnowiono malowanie DDR na ul. Włóczków. Po co się jeszcze to coś reanimuje? To jest moim zdaniem pierwsza rzecz do odstrzału i powinna już dawno zniknąć.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

[KRK] Ul. Smoleńsk i Włóczków