Ula Brzydula kocha język niemiecki i marzy o zagran iu esesmanki...

Data: 2009-12-25 10:07:17
Autor: Woland
Ula Brzydula kocha język niemiecki i marzy o zagran iu esesmanki...
Okazało się, że Kamińska na co dzień nosi okulary do złudzenia
przypominające jej serialowy rekwizyt, studiuje germanistykę, bo
uwielbia brzmienie języka naszych zachodnich sąsiadów, oraz nie
miałaby nic przeciwko zagraniu SS-manki.

Video: http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article463346/Ula_Brzydula_chce_zagrac_hitlerowca.html

Data: 2009-12-25 22:30:34
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:13db3bc8-3a32-4958-abc3-2a1de07ec496r10g2000prb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Te menty, to nie do Kaczyńskich? Czy ona nie wie, że to z innego narodu?

boukun

Data: 2009-12-25 13:57:35
Autor: Woland
Ula Brzydula kocha język niemiecki i marzy o za graniu esesmanki...
boukun napisał(a):

Czy ona nie wie, ze to z innego narodu?

Sama przyznała, że fizjonomia nie pozwala jej na wiarygodne odegranie
roli niemieckiej esesmanki, więc może i ona z "innego narodu"?..
Towarzysz Bubel już powinien szykować na nią haki, on lubi poniżać
kobiety.. Jak dla mnie to śliczna, naturalna, pulchniutka Polka o
sympatycznej buzi... Proniemieckie sympatie czynią ją dla mnie jeszcze
bardziej atrakcyjną..

Data: 2009-12-25 23:03:09
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:89b1bce8-0fcc-4b93-8bf0-42f4d404aa24b36g2000prf.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Mojej żonie się straszniue podoba, ja nie oglądam szajsu...

boukun

Ula Brzydula kocha język niemiecki i marzy o zagran iu esesmanki...