Ułan Sierota-Wolski na kocie

Data: 2017-06-12 13:20:59
Autor: Ciemny Lud
Ułan Sierota-Wolski na kocie
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,21948421,saryusz-wolski-najpierw-opowiada-o-swojej-ulanskiej-szarzy.html#Czolka3Img

Byłem na sali plenarnej, kiedy Tusk poparł procedurę Komisji Europejskiej
prowadzącą do sankcji przeciw Polsce. Powiedziałem sobie w myślach: Co za
szmata - wyznaje Jacek Saryusz-Wolski w wywiadzie dla tygodnika "wSieci".
Były rywal Donalda Tuska w walce o fotel przewodniczącego Rady Europejskiej
swój start zakończony sromotną porażką już w pierwszym zdaniu rozmowy z
tygodnikiem "wSieci" określa "politycznym i moralnym sprzeciwem przeciw
zniesławianiu Polski".

Co za szmata!

CL

Ułan Sierota-Wolski na kocie