Ułani atakowali czołgi niemieckie ...

Data: 2009-04-20 19:03:22
Autor: Tzva Adonai
Ułani atakowali czołgi niemieckie ...
... ot tak z czystej ciekawości

Polskie bohaterstwo znane jest na całym świecie.. Czasami bywam na ruskich
czatach - ostatnio z rozrzewnieniem wspominano tam te słynne polskie szarże...

Zrzut ekranu: http://w646.wrzuta.pl/obraz/2wbHiqvsFj0/z_szabelka_na_czolgi --

Data: 2009-04-20 19:07:20
Autor: Tzva Adonai
Ułani atakowali czołgi niemieckie ...
Wrzuta się zawiesiła, zamieszczam foto na imageshack:

http://img524.imageshack.us/img524/8484/zszabelkanaczolgi.png

Data: 2009-04-20 19:13:59
Autor: Mirek
Tzva Adonai pisze:
Wrzuta się zawiesiła, zamieszczam foto na imageshack:

http://img524.imageshack.us/img524/8484/zszabelkanaczolgi.png

a gdzie tłumaczenie? Ty sie serio wklikać w pa ruski? Podziwiam.

Data: 2009-04-20 19:27:42
Autor: MH
Ułani atakowali czołgi niemieckie ...
Wrzuta się zawiesiła, zamieszczam foto na imageshack:

http://img524.imageshack.us/img524/8484/zszabelkanaczolgi.png

No i widzisz Kupa , Fudiom też robi sobie z ciebie jaja. Wszędzie jesteś tak
samo traktowany. Niemniej jednak , takiego osła jak ty , żadne "kaliczestwo" nie
pokona. MH

Data: 2009-04-20 19:37:03
Autor: Tzva Adonai
Ułani atakowali czołgi niemieckie ...
Wszędzie jesteś tak samo traktowany. Niemniej jednak , takiego osła jak ty

To, że się ze mnie śmiali, to pestka, najbardziej oburzyło mnie chamstwo z jakim
wypowiadali się o naszej ojczyźnie...

Data: 2009-04-20 19:42:40
Autor: MH
Ułani atakowali czołgi niemieckie ...
> Wszędzie jesteś tak samo traktowany. Niemniej jednak , takiego osła jak ty To, że się ze mnie śmiali, to pestka, najbardziej oburzyło mnie chamstwo z jakim
wypowiadali się o naszej ojczyźnie...

Faktycznie , oburzające !!   Daj linka/wrzutę na początek dyskusji , do której
się włączyłeś lub zainicjowałeś.. MH

Data: 2009-04-20 19:57:46
Autor: Tzva Adonai
Ułani atakowali czołgi niemieckie ...
Faktycznie , oburzające !!   Daj linka/wrzutę na początek dyskusji , do której
się włączyłeś lub zainicjowałeś..

Z tego co pamiętam zacząłem od pochwały czeczeńskich patriotów i izraelskiej
armii...

cz.1 - http://img90.imageshack.us/img90/6936/89864233.png
cz.2 - http://img90.imageshack.us/img90/1153/56020202.png
cz.3 - http://img401.imageshack.us/img401/7025/71717641.png