- Ułaskawia się osoby uznane przez sądy za winne - to słowa Dudy z 2011 roku

Data: 2017-06-01 03:02:31
Autor: Franek Ĺťyto
- Ułaskawia się osoby uznane przez sądy za winne - to słowa Dudy z 2011 roku
W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 11:31:37 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Internet nie zapomina. Prezydent Andrzej Duda po kilku latach zaprzeczył sam sobie
Wróciła sprawa ułaskawienia Mariusza Kamińskiego. Sąd Najwyższy uznał, że prezydent Andrzej Duda nie mógł skorzystać z prawa łaski. Zainteresowanie internautów wzbudza jednak nie tylko decyzja sądu, ale też niekonsekwencja prezydenta. Przypominają jego wypowiedź z 2011 r. Co wtedy mówił? Coś zupełnie innego niż kilka lat później.

Bredzisz.

Jeżeli można ułaskawić mordercę patrz TW Alek i TW Bolek, można też
ułaskawić za mniejsze wykroczenie.

Jeżeli można ułaskawić skazanego, można też nie skazanego.

cyt.
indywidualny akt ingerencji odpowiedniego organu władzy wykonawczej lub ustawodawczej w kompetencje władzy sądowniczej

W tym wypadku prezydenta.

Data: 2017-06-01 12:11:53
Autor: boukun
Użytkownik "Franek Żyto"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Sam bredzisz, przytaczając za przykład innych rzezimieszków....

boukun

Data: 2017-06-01 08:10:42
Autor: Franek Ĺťyto
użytkownik boukun napisał:

Sam bredzisz, przytaczając za przykład innych rzezimieszków....

boukun

Przeczytałem dzisiaj co tam nasmyrali trzej sędziowie  w tym zapytaniu
http://www.sn.pl/sprawy/SiteAssets/Lists/Zagadnienia_prawne/EditForm/II-KK-0313-16-1.pdf

Sprawa niełatwa i można wywróżyć wszystko. Jeden sędzia nominowany przez Kwaśnieskiego, drugi przez Komoroskiego, a trzeci sprawozdawca przez Dudę. Ten sam cyrk co w TK.

Data: 2017-06-01 17:22:14
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jakby nie było, od tego są niezawisłe sądy, żeby decydowały ostatecznie. Z wyrokami sądów się nie dyskutuje!

boukun

Data: 2017-06-01 08:28:27
Autor: Franek Ĺťyto
użytkownik boukun napisał:

Jakby nie było, od tego są niezawisłe sądy, żeby decydowały ostatecznie. Z wyrokami sądów się nie dyskutuje!

Od konstytucji jest trybunał konstytucyjny.

Sitwa swoje, a pis swoje:
sędzia SN Andrzejewski: SN nie może interpretować konstytucji

No i chj, jest pat:)

Data: 2017-06-01 17:35:15
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie ma żadnego pata, bzdury pleciesz. Każdy sąd ma prawo i obowiązek interpretować konstytucję i musi przestrzegać konstytucji. Sam od najniższych instancji zarzucałem sądom niemieckim łamanie konstytucji i wnioskowałem o jej przestrzeganie. Tym bardziej sądy mają prawo występować do wyższej instancji z zapytaniem prawnym, czy prezydent miał prawo stosować prawo łaski wobec sitwy partyjnej PiS!

boukun

Data: 2017-06-01 19:23:25
Autor: andal
On Thu, 01 Jun 2017 17:35:15 +0200, boukun wrote:

[...]

zapominasz ze zydzi maja tylko prawa a nie obowiazki

Data: 2017-06-01 18:17:29
Autor: kors4r
- Ułaskawia się osoby uznane przez sądy za winne - to słowa Dudy z 2011 roku
W dniu 01.06.2017 o 17:28, Franek Żyto pisze:

No i chj, jest pat:)

Ale zobacz jak pięknie targowica może to przedstawić u zatroskanych o nasze dobro sojuszników! Faszystowski rząd nie czyta słownika języka polskiego i w dalszym ciągu demoluje demokrację!

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-06-01 11:25:27
Autor: Franek Ĺťyto
W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 18:17:32 UTC+2 użytkownik kors4r napisał:
> Ale zobacz jak pięknie targowica może to przedstawić u zatroskanych o nasze dobro sojuszników! Faszystowski rząd nie czyta słownika języka polskiego i w dalszym ciągu demoluje demokrację!

Nie ma co, to mocny argument. SN wydał, a kaczyści nic, pewnie taki przekaz pójdzie w świat. Taki pewien tej reformy sądownictwa za kaczystów to ja nie jestem.  Co ciekawe kwiki z usa minęły.

Data: 2017-06-01 20:36:21
Autor: kors4r
W dniu 01.06.2017 o 20:25, Franek Żyto pisze:

Nie ma co, to mocny argument. SN wydał, a kaczyści nic, pewnie taki przekaz pójdzie w świat.

Dokładnie, albo "kaczyński kpi z polskich sądów", albo "drwina z demokracji", albo "w Polsce kaczyńskiego nie ma miejsca dla niezawisłych sądów". Niezawisłych również od rozumu...

Co ciekawe kwiki z usa minęły.

Naprowadź, bo nie jarzę.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-06-01 12:17:05
Autor: Franek Ĺťyto
użytkownik kors4r napisał:

> Co ciekawe kwiki z usa minęły.
> Naprowadź, bo nie jarzę.

Obama był zaniepokojony demokracja PL, były chyba dwie delegacje
do PL ważnych nadszyszkowników usańskich którzy karcili kaczystów.

Data: 2017-06-02 06:24:09
Autor: kors4r
W dniu 01.06.2017 o 21:17, Franek Żyto pisze:
użytkownik kors4r napisał:

Co ciekawe kwiki z usa minęły.

Naprowadź, bo nie jarzę.

Obama był zaniepokojony demokracja PL, były chyba dwie delegacje
do PL ważnych nadszyszkowników usańskich którzy karcili kaczystów.

Że były kwiki, to fakt tefałenowy. Wieczorem poszukam i podrzucę linki.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-06-01 23:22:54
Autor: prezydent San Escobar
Franek Żyto <franek.zyto@gmail.com> napisał(-a):

Co ciekawe kwiki z usa minęły.

Trump Adriana nie widzi jak się mijają, a ty się dziwisz że Polskę mają w
dudzie :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-01 23:21:48
Autor: prezydent San Escobar

użytkownik boukun napisał:

> Jakby nie było, od tego są niezawisłe sądy, żeby decydowały ostatecznie. Z > wyrokami sądów się nie dyskutuje!

Od konstytucji jest trybunał konstytucyjny.

Nie znasz kompetenecji TK? Smutne :DDD

Sitwa swoje, a pis swoje:
sędzia SN Andrzejewski: SN nie może interpretować konstytucji

Ale może oceniać czy wydany akt łaski ma zastosowanie w sprawie. Co SN zrobił.

No i chj, jest pat:)

Jaki pat? 30% debili vs 70% normalnych nie jest patem :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

- Ułaskawia się osoby uznane przez sądy za winne - to słowa Dudy z 2011 roku