Ułaskawienie

Data: 2021-01-14 11:03:07
Autor: Runt
Ułaskawienie
zenusiu, zróbmy tak.

przeprosisz mnie i innych na pl.soc.polityka i pl.misc.budowanie.
Przygotuj tekst przeprosin który zaakceptuję. wszelkie próby znieważania mnie będą traktowane z całą surowością, a wiesz zenusiu, że POtrafię być niemiły.

Jezeli cie to przerasta pomoge ci przygotować odpowiedni kulturalny
tekst przeprosin. Żadnych wyzwisk itp inwektyw. Zwykłe Pokajanie się i żal za grzechy. POsypiesz główńkę POpiołem, oświadczysz, że żałujesz, wylejesz krokodyle łzy, obiecasz POprawę i  że nigdy-przenigdy nie obrazisz już nikogo a jeżeli to ci się zdarzy niech cie pochłoną ognie piekielne lub co tam sobie wymyślisz w ramach 10-ciu przykazań.

Widzisz zenusiu, nie wymagam od ciebie byś wskakiwał do dołu z wapnem z przeciętymi pęcinami ani podpalenia się przed skokiem jak to życzyłes mi i innym.

Przemyśl to zenusiu.

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!
Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-01-14 02:31:33
Autor: Zenek Kapelinder
Ułaskawienie
czwartek, 14 stycznia 2021 o 11:03:09 UTC+1 Runt napisał(a):
zenusiu, zróbmy tak. przeprosisz mnie i innych na pl.soc.polityka i pl.misc.budowanie. Przygotuj tekst przeprosin który zaakceptuję. wszelkie próby znieważania mnie będą traktowane z całą surowością, a wiesz zenusiu, że POtrafię być niemiły. Jezeli cie to przerasta pomoge ci przygotować odpowiedni kulturalny tekst przeprosin. Żadnych wyzwisk itp inwektyw. Zwykłe Pokajanie się i żal za grzechy. POsypiesz główńkę POpiołem, oświadczysz, że żałujesz, wylejesz krokodyle łzy, obiecasz POprawę i że nigdy-przenigdy nie obrazisz już nikogo a jeżeli to ci się zdarzy niech cie pochłoną ognie piekielne lub co tam sobie wymyślisz w ramach 10-ciu przykazań. Widzisz zenusiu, nie wymagam od ciebie byś wskakiwał do dołu z wapnem z przeciętymi pęcinami ani podpalenia się przed skokiem jak to życzyłes mi i innym. Przemyśl to zenusiu. -- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Lecz się na nogi kretynie.

Data: 2021-01-14 11:46:19
Autor: Runt
Ułaskawienie
W dniu 2021-01-14 o 11:31, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
[...]

No cóż zenusiu, sam chciałes!

Data: 2021-01-14 15:59:49
Autor: Budzik
Ułaskawienie
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Lecz się na nogi kretynie.

Oboje sie powinniscie leczyc ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2021-01-14 10:02:52
Autor: Zenek Kapelinder
Ułaskawienie
czwartek, 14 stycznia 2021 o 16:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Lecz się na nogi kretynie.
Oboje sie powinniscie leczyc ;-D -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę". No i proszę!
Wypierdalaj Budzik bo to nie Twoja sprawa.

Data: 2021-01-14 20:59:48
Autor: Budzik
Ułaskawienie
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Wypierdalaj Budzik bo to nie Twoja sprawa.

Wypierdalajcie na priva w takim razie.

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2021-01-14 13:08:09
Autor: Zenek Kapelinder
Ułaskawienie
czwartek, 14 stycznia 2021 o 21:59:50 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski
A może prosciej będzie jak ty wypierdolisz z tego tematu. Ja cię tutaj nie zapraszałem. Pewno twój kolega pizdziak cię zaprosił.

Data: 2021-01-14 22:59:48
Autor: Budzik
Ułaskawienie
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A może prosciej będzie jak ty wypierdolisz z tego tematu. Ja cię
tutaj nie zapraszałem. Pewno twój kolega pizdziak cię zaprosił.

Problemem nie jest ten temat ale 3/4 waszych "rozmow"
Macie jakis problem z przeniesieniem pyskówek na priv?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2021-01-14 23:02:48
Autor: Runt
Ułaskawienie
W dniu 2021-01-14 o 23:59, Budzik pisze:
[...]

Proponowałem zenusiowi bys sie uspokoił.

Uwaza sie za znawce i geniusza w każdym temacie.

o PSYCHOPATA z kompleksem małego członka.

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-01-15 10:59:47
Autor: Budzik
Ułaskawienie
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

[...]

Nie tłumacz sie, robisz taki sam burdel

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2021-01-15 23:52:44
Autor: Runt
Ułaskawienie
W dniu 2021-01-15 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

No cóz, masz krótka pamięć.

--
Runt

Data: 2021-01-14 23:02:54
Autor: Runt
Ułaskawienie
W dniu 2021-01-14 o 22:08, KANALIA i BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
czwartek, 14 stycznia 2021 o 21:59:50 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
Wypierdalaj Budzik bo to nieBYDLAK  Twoja sprawa.
[...]

zenusiu, jeszcz niedawno jedliscie sobie z budzikiem z dziubków.
Już go nie "kochasz"? Osmielił się miec inne zdanie niz ty?

zenusiu, ty jestes P S Y C H O P A T A.

Data: 2021-01-15 10:59:47
Autor: Budzik
Ułaskawienie
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

zenusiu, jeszcz niedawno jedliscie sobie z budzikiem z dziubków.
Już go nie "kochasz"? Osmielił się miec inne zdanie niz ty?

Cos ci sie pomyliło...

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2021-01-15 23:52:49
Autor: Runt
Ułaskawienie
[...]

No cóz, masz krótka pamięć. ;-)

--
Runt

Data: 2021-01-14 20:09:47
Autor: Runt
Ułaskawienie
W dniu 2021-01-14 o 16:59, Budzik pisze:
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Lecz się na nogi kretynie.

Oboje sie powinniscie leczyc ;-D

Oculum pro oculo dentem pro dente! Nie nadstawię 2-giego policzka. Takich bydlaków jak zenek będe tepić na kazdym kroku.

;-)))

--
Runt

Data: 2021-01-14 12:01:54
Autor: Zenek Kapelinder
Ułaskawienie
czwartek, 14 stycznia 2021 o 20:09:48 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
Oculum pro oculo dentem pro dente! Nie nadstawię 2-giego policzka. Takich bydlaków jak zenek będe tepić na kazdym kroku. ;-))) -- Runt
Znowu ci pizdziak vel runt dziura w dupie klienci hansa krok zdemolowali. Wydales kasę na regenerację dziury w dupie żeby runt była i dosłownie kasa poszła się jebać.

Data: 2021-01-15 09:49:26
Autor: _Master_
Ułaskawienie
W dniu 2021-01-14 o 16:59, Budzik pisze:

Oboje sie powinniscie leczyc ;-D

Ty nawet poprawnej polskiej formy nie potrafisz zastosować.

Co mówić o nowoczesnej NIJAKIEJ.

Tak jest takie słowo ;-)

Data: 2021-01-15 10:59:47
Autor: Budzik
Ułaskawienie
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Oboje sie powinniscie leczyc ;-D

Ty nawet poprawnej polskiej formy nie potrafisz zastosować.

Co mówić o nowoczesnej NIJAKIEJ.

Tak jest takie słowo ;-)

uff, myslałem ze cie gdzies zaciukali!
Ale skoro jestes to czekam na potwierdzenie tego newsa ze obie dawki szczepionki musza byc z tej samej serii.

--
Pozdrawia... Budzik

Ułaskawienie