Ulatowsjki za Lenczyka

Data: 2010-05-24 14:11:30
Autor: Cavallino
Ulatowsjki za Lenczyka
Cracovia zmieniła Lenczyka na Ulatowskiego.
To pewnie znaczy że Filipiakowi marzy się powrót do gry na poziomie z ponierskiego w lidze roku.

Ciekawe czy Lenczyk podąży w drugą stronę?

Data: 2010-05-25 08:43:31
Autor: ..Aldi..Romek..
Ulatowsjki za Lenczyka
Cracovia zmieniła Lenczyka na Ulatowskiego.

to już pewne? wczoraj czytałem, że to jeszcze nie jest sfinalizowane
Cracovia najbardziej mi się podobała (tak, był taki moment) zaraz po awansie (wiem - ale jestem odkrywczy!) za trenera Stawowego. Co się z nim teraz dzieje?

Data: 2010-05-28 14:11:54
Autor: Roberto
Ulatowsjki za Lenczyka
On 25 Maj, 08:43, "..Aldi..Romek.." <rom...@poczta.fm> wrote:
> [...]

(wiem - ale jestem odkrywczy!) za trenera Stawowego. Co się z nim teraz

Pewne

Data: 2010-05-29 17:28:15
Autor: Koriat
Ulatowsjki za Lenczyka
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:b9de0e5b-d2ec-4b0f-a215-2b811a755971f14g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

(wiem - ale jestem odkrywczy!) za trenera Stawowego. Co się z nim teraz

To chyba dobry ruch. Pytanie, ile Ulatowski dostanie na transfery od Filipiaka.

Ulatowsjki za Lenczyka