Ulatowski podał się do dymisji

Data: 2010-10-24 22:42:20
Autor: Fidelio
Ulatowski podał się do dymisji
Ciekawe co na to profesor?

Data: 2010-10-24 22:49:55
Autor: yamma
Ulatowski podał się do dymisji
Fidelio wrote:
Ciekawe co na to profesor?

Urban już podobno jest w stanie gotowości. :-)
yamma

Data: 2010-10-24 22:59:37
Autor: Cavallino
Ulatowski podał się do dymisji
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ia25nd$d8n$1news.onet.pl...
Ciekawe co na to profesor?

Gratulacje dla Ulatowskiego.
Ma chłop jaja.

Zielińskiemu ich nie staje.

A dla następnego pracodawcy chyba lepiej, jak zatrudnia gościa z klasą i honorem, a nie takiego który zębami musiał się fotela trzymać, a i tak go z niego posunęli.
Bo już chyba z obu tych pieców chleba nie będzie.

Data: 2010-10-24 23:16:54
Autor: Fidelio
[...]

No właśnie to jest ciekawe, bo jeszcze w sobotę Ulatowski deklarował, że się nie poddaje itd. a dziś w cafe futbol Kołtoń strasznie za to po nim pojechał, że nie ma honoru, że powinien się podać do dymisji. No i proszę, jest dymisja ;-)

Data: 2010-10-25 00:43:13
Autor: Raf \"Ostry\"
W dniu 2010-10-24 23:16, Fidelio pisze:

[...]
To samo pomyślałem czytając o dymisji Ulatowskiego "pewnie chłop Kołtuna posłuchał", bo z drugiej strony rację miał Grzesiu w cyfrze wieczorem, że po cholerę podawać się do dymisji, jak jest d..a, to i tak go wyrzucą. Jak nie zrobisz planu, to podajesz się do dymisji? Sami cie wywalą na zbity pysk.

Data: 2010-10-25 19:36:28
Autor: Koriat
Użytkownik "Raf "Ostry"" <raf@raf.pl> napisał w wiadomości news:ia2coa$br$1news.dialog.net.pl...
[...]

To chyba była trochę inna wypowiedź. Mnie się wydaje, że Mielcarski chociaż tak jednoznacznie nie powiedział to jednak uważał, ,że Ulatowski powinien podać się do dymisji. Natomiast stwierdził, że bez sensu jest "oddawanie się do dyspozycji zarządu", bo przecież trener cały czas znajduje się w dyspozycji zarządu. I ta wypowiedź ma sens. Faktycznie - co ma znaczyć oddanie się do dyspozycji zarządu? Tzn. jak się nie odda to go nie zwolnią? Natomiast podanie się do dymisji to zupełnie co innego - w szczególności, jak się ma jeszcze ponad 1,5 roku kontraktu.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-25 19:39:56
Autor: Fidelio
[...]

Otóż to.

Data: 2010-10-25 12:16:22
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:
[...]

Ejjjj jeszcse miesiac temu uznales Zielinskiego za najwieksze szczescie lecha a teraz co .... wywalac chcesz....  sciagnijcie Smude.... on tylko zalatwi wam 3 miesjce i puchary

Niech Ulatowski wygra w pucharach z lechem i niech idzie dopiero

Data: 2010-10-25 14:35:10
Autor: Mark
Dnia Mon, 25 Oct 2010 12:16:22 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

Ejjjj jeszcse miesiac temu uznales Zielinskiego za najwieksze szczescie lecha a teraz co .... wywalac chcesz....  sciagnijcie Smude.... on tylko zalatwi wam 3 miesjce i puchary

Kasperczak jest do wziecia :)

--
Mark

Data: 2010-10-25 12:18:56
Autor: Roberto
On 25 Paź, 14:35, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> [...]

> Ejjjj jeszcse miesiac temu uznales Zielinskiego za najwieksze szczescie
> lecha a teraz co .... wywalac chcesz....  sciagnijcie Smude.... on tylko

Ja chcę lepiej spać:)

Data: 2010-10-25 14:41:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1cbhx3eanmrdf.dlgsmok.wot...
Dnia Mon, 25 Oct 2010 12:16:22 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

Ejjjj jeszcse miesiac temu uznales Zielinskiego za najwieksze szczescie
lecha

Bzdura.
W lipcu/sierpniu uważałem, że tak jak rok temu da sobie radę z niewątpliwiem kryzysem w drużynie, który spowodował.
Ale tak się nie stało i przypuszczam że już się nie stanie.
Dlatego uważam, że trzeba coś zmienić.

a teraz co .... wywalac chcesz....  sciagnijcie Smude....

Nie ma takiej potrzeby, Smuda się nie sprawdził, Zieliński już bardziej, ale obecnie już jest bezradny, więc trzeba mu i drużynie pomóc i ich rozwieść ze sobą.

Kasperczak jest do wziecia :)

Po jego ostatnich popisach w Górniku i Wiśle raczej podziękujemy.
Podobnie jak za Urbana czy Skorżę.

Z polskich trenerów byłbym w stanie zaakceptować Probierza, Bobo Kaczmarka (głównie ze względu na oko do młodych zawodników, byłaby szansa na zwiększenie ilości Polaków w składzie) i Michniewicza (głównie z powodu sympatii którą cieszy się na Bułgarskiej).

Data: 2010-10-25 19:50:17
Autor: Koriat
Ulatowski podał się do dymisji
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ia3tu1$cta$1news.onet.pl...
[...]
Po jego ostatnich popisach w Górniku i Wiśle raczej podziękujemy.
Podobnie jak za Urbana czy Skorżę.
Z tym Skorżą to jednak bym się wstrzymał - coś jakby wychodził na prostą.

Data: 2010-10-25 19:54:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ia4g0p$4jd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale długo mu to zajęło,w Lechu obecnie tyle czasu nie ma.
A do wiosny to pewnie i Zieliński byłby w stanie przygotować drużynę.

Data: 2010-10-25 22:31:59
Autor: yamma
Koriat wrote:
[...]

Na razie to on urwał się ze stryczka. Do tej prostej to potrzebne mu są jeszcze 3 zwycięstwa (łącznie z tym jutrzejszym w PP). Skorża odpowiada personalnie za 9 pkt z tych 15 straconych. To były mecze z Ruchem, Zagłębiem i Lechią.
yamma

Data: 2010-10-25 23:24:11
Autor: Roberto
On 25 Paź, 22:31, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Koriat wrote:
> [...]

personalnie za 9 pkt z tych 15 straconych. To były mecze z Ruchem, Zagłębiem

Ja nie mam nic do Skorży ale dla mnie to nie żaden trener. Choć mogę
go pochwalić za to co zrobił z Iwańskim. Trzeba tym naszym
rozpieszczonym gwiazdkom ogonka przycinać.

Data: 2010-10-26 08:54:43
Autor: yamma
Roberto wrote:

Ja nie mam nic do Skorży ale dla mnie to nie żaden trener. Choć mogę
go pochwalić za to co zrobił z Iwańskim.

Ja go też chwaliłem za odesłanie tej trójki do ME. Ale jeśli dzisiaj Iwański wybiegnie w pierwszym składzie to go przestanę chwalić. Iwański przez te najbliższe kilka kolejek powinien co najwyżej grać ogony tak, żeby nie było problemu ze sprzedażą na zachód w najbliższym oknie transferowym. Skorża powinien mu to jasno powiedzieć żeby znowu nie poczuł się zbyt pewnie i nie rozwalał mu szatni.
yamma

Data: 2010-10-26 12:19:01
Autor: yamma
yamma wrote:
Roberto wrote:

[...]

Ale zdaje się, że będę musiał mu dzisiaj odpuścić bo się okazało, że "rycerze" z Kielc mocno pokiereszowali Radovica i Vrdoljaka i występ obydwu z nich jest dzisiaj wątpliwy.
yamma

Data: 2010-10-26 21:50:31
Autor: Koriat
Koriat wrote:
> [...]

go pochwalić za to co zrobił z Iwańskim. Trzeba tym naszym
rozpieszczonym gwiazdkom ogonka przycinać.
Jasne. Co najwyżej zdobył 2 tytuły MP w 2 lata - cała fura jest takich trenerów w Polsce.

Data: 2010-10-27 08:48:30
Autor: WOJSAL
W dniu 26.10.2010 21:50, Koriat pisze:
Jasne. Co najwyżej zdobył 2 tytuły MP w 2 lata - cała fura jest takich trenerów w Polsce.

Zdobyl je w Wisle, w druzynie, ktora byla skazana na mistrzostwo.
Czy za Skorży Wisła zrobiła jakiś istotny krok do przodu? (np.
umocnienie pozycji w rozgrywkach europejskich)?

No i poza ty, skoro Skorża w Wiśle miał taką wspaniałą passę,
to dlaczego go zwolniono z Wisły?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-10-27 09:14:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia8hvt$h14$1news.task.gda.pl...
[...]

Tak.

No i poza ty, skoro Skorża w Wiśle miał taką wspaniałą passę,
to dlaczego go zwolniono z Wisły?

Bo w 3 roku passa się skończyła.
Ale te 2 lata to i tak dużo.
W podobnym czasie Smuda i Zieliński z drużyną o podobnej sile odnotowywali passy dobrej gry które trwały po kilka miesięcy, max. jedna runda za Smudy i półtorej rundy za Zielińskiego.

Data: 2010-10-27 20:55:39
Autor: Koriat
[...]

Zapominasz, że Skorża objął drużynę, która zajęła 8 miejsce w rozgrywkach, po czym zdobył Majstra z wielopunktową przewagą. Jeszcze jeden rok wcześniej ta skazana na sukces drużyna zajęła 2 miejsce. Nie jest to więc tak, że ktokolwiek trenuje Wisłę to zdobywa bankowo MP.

No i poza ty, skoro Skorża w Wiśle miał taką wspaniałą passę,
to dlaczego go zwolniono z Wisły?
No właśnie. Jak pokazał rozwój sytuacji to na pewno nie uzyskano zamierzonego rezultatu. Nie można zatem stwierdzić, że była to decyzja dobra. A czy była ona zła o tym się nie przekonamy nigdy.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-28 12:14:14
Autor: Marcin Kasperski
WOJSAL <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> writes:

W dniu 26.10.2010 21:50, Koriat pisze:
Jasne. Co najwyżej zdobył 2 tytuły MP w 2 lata - cała fura jest takich trenerów w Polsce.

Zdobyl je w Wisle, w druzynie, ktora byla skazana na mistrzostwo.

Jakoś przed przyjściem Skorży i po odejściu Skorży udało jej się tego
wyroku uniknąć ;-)

Krytyka krytyką ale trzymajmy jakąś minimalną kompatybilność z faktami.

PS Weszło wsadziło urokliwy nóż w plecy Ulatowskiemu http://www.weszlo.com/news/5754

Data: 2010-10-28 12:39:16
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:

PS Weszło wsadziło urokliwy nóż w plecy Ulatowskiemu
http://www.weszlo.com/news/5754

Ostre, cholernie ostre.
Jeśli prawdziwe, to nie chcę widzieć Ulatowskiego w Lechu, a przynajmniej dopóki mu Michniewicz nie wybaczy.

BTW: autorem tego tekstu był znowu Zyga?
Tym razem chyba jakiś lepszy edytor do ortografii miał.

Data: 2010-10-28 21:54:59
Autor: Koriat
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87aaly4oax.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Nie cierpię anonimów to raz, ale dobra, rozumiem, taka konwencja weszlo. Ale kopanie leżącego to już czyste świństwo - trzeba to było zrobić wtedy, gdy był na fali, a nie teraz.

Data: 2010-10-26 21:49:10
Autor: Koriat
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ia4php$dg2$1inews.gazeta.pl...
Koriat wrote:
[...]

I  o tym piszę. Póki co się urwał więc trzeba obserwować, czy jest to jednorazowa próba, czy stały trend, ale jeszcze nie skreślać.

Data: 2010-10-25 14:43:08
Autor: Mane
Ulatowski podał się do dymisji
W dniu 2010-10-25 14:35, Mark pisze:

Kasperczak jest do wziecia :)

Nie zapominaj o Wieczorku, on na pewno chętnie spuści Craxe z ligi :)

Data: 2010-10-25 19:32:15
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ia26nn$fo1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ia25nd$d8n$1news.onet.pl...
Ciekawe co na to profesor?

Gratulacje dla Ulatowskiego.
Ma chłop jaja.
Coś nie jest to tak do końca jednoznaczne. Póki co nikt nie namierzył tej wypowiedzi Ulatowskiego o dymisji. Pytanie, czy któryś portal nie postanowił wrzucić newsa zanim on się rzeczywiście wydarzy. A i dzisiejsze komentarze Filipiaka są znamienne - mówi, że nie udało się wypracować pisemnego porozumienia w przedmiocie rozstania. A to mi nie pasuje do dymisji. Trudno przypuszczać, żeby Filipiak tak koniecznie chce go przytrzymać do momentu znalezienia następcy.

[...]

Mimo wszystko dałbym im szanse, nie można ich pochopnie zwalniać.

Data: 2010-10-25 19:43:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ia4euv$4am$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę.
Przecież nie mówił, że z niej rezygnuje w 100%.

[...]

Pochopnie to by było w lipcu/sierpniu.
Teraz mamy październik i pozamiatany sezon.
Bez ŻADNYCH widoków na poprawę, bo Zieliński nie wie w czym problem.

Data: 2010-10-26 21:30:08
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ia4fkh$318$1news.onet.pl...
[...]

Przecież o to właśnie chodzi, gddy podajesz się do dymisji. Gdy Cię wyrzucają to muszą z Tobą negocjować warunki finansowe. Jak rezygnujesz to rezygnujesz i dajesz wolną rękę pracodawcy, w przeciwnym razie to jest trochę dziwna dymisja.
 pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-26 23:22:19
Autor: Cavallino
[...]

Może Filipiak nie chce mu zaległości wypłacić?

Data: 2010-10-27 20:47:37
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ia7guo$uiv$1news.onet.pl...
[...]

Nie sądzę, żeby były jakieś zaległości. Zresztą dzisiaj się podobno sytuacja wyklarowała i Ula jest w Cracovii do momentu znalezienia następcy.

Data: 2010-10-27 21:24:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ia9

Zresztą dzisiaj się podobno sytuacja wyklarowała i Ula jest w Cracovii do momentu znalezienia następcy.

I zdementował info, że sam podał się do dymisji.

Data: 2010-10-27 13:40:01
Autor: Roberto
Ulatowski podał się do dymisji

Juże nie jest w Cracovii. Info z www.cracovia.pl

Data: 2010-10-27 23:29:36
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

>momentu znalezienia następcy.

I zdementował info, że sam podał się do dymisji.

Juże nie jest w Cracovii.

To już też Filipiak w przerwie zeznał.

Data: 2010-10-28 21:53:12
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ia9u94$ml2$1news.onet.pl...
[...]

No i jedna z koncepcji jest taka, że dlatego go Prezes przeczołgał każąc mu wychodzić na mecz i prowadzić zespół podczas meczu. A tak poza tym, to wygląda jakby Ula sam porzucił pracę opuszczając stanowisko pracy po 4 bramce dla Lecha.

Data: 2010-10-25 06:24:20
Autor: DysoN
Ulatowski podał się do dymisji
Szkoda, mysle ze to przedwczesny krok. Druzyna wlasnie zaczynala sie zgrywac :>
Ale kto teraz przyjdzie do FC Tartak Krakow (dla niepoznaki nazywany Cracovia)
i zaryzykuje swoja glowe w takiej beznadziejnej prawie sytuacji? Gdzie teraz
pracuja Platek czy Majewski? Profesor sie przeciez nie przyzna ze wydal
miliony na nie takich graczy jak trzeba.

Data: 2010-10-25 00:01:18
Autor: Roberto
On 25 Paź, 08:24, "DysoN" <dy...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

O profesora się nie ma co martwić bo to gość który wie co i kiedy
powiedzieć. A co do trenera to juz sam nie wiem. Ja sam się cieszyłem,
że Ulatowski przyszedł do Pasów a teraz taka kicha. Potrzebny nam jest
gość z jajami. I wcale nie myślę tu o kimś ala Orest Leńczyk bo tego
nie cierpię. W głowie mam kilka nazwisk np. Urban, Bakero ale może ....
Stawowy?? Jedno jest pewne. Coś trzeba zrobić z obroną bo to co
wyprawiają obecnie Polczak z Wasilukiem przyprawia mnie o
hdjsahjdhasjhd. Moim zdaniem w tym jest problem. Jak byłem na Ruchu to
był dramat. Siedzę tak, że przez 45 min mogłem obserwowac grę obrony w
lini. ( w przeciwieństwie do niektórych jestem kimś kto ogląda na
stadionie mecz:) ) To był dramat. Sam nie wiem, kto był większym
niebezpieczeństwem dla Cabaja (ale jemu też się powinno dostać),
napastnicy Ruchu czy nasi  obrońcy. Każda centra w środek to była
jakaś masakra w obronie. A wybijanie na 16 metr było jak wykładanie
piły na strzał dla niebieskich. Już w swojej desperacji zaczynam się
nawet zastanawiać czy ktoś nie ma w tym interesu. Bo tak bezmyślnie
grającej obrony to ja już dawno nie widziałem. Może czas powrotu do
Wojtka???

Data: 2010-10-25 09:23:03
Autor: RedLite
W dniu 2010-10-25 09:01, Roberto pisze:

Potrzebny nam jest
gość z jajami. I wcale nie myślę tu o kimś ala Orest Leńczyk bo tego
nie cierpię. W głowie mam kilka nazwisk np. Urban, Bakero ale może ...
Stawowy??

.... Michniewicz, Tarasiewicz... Zieliński niedługo będzie wolny.

--

signature

Data: 2010-10-25 10:12:50
Autor: yamma
Roberto wrote:

[...]

Zdecydowanie Bakero. Mimo, że krążą na jego temat różne plotki o skłonnościach do częstego zaglądania w kieliszek to jednak z tej trójki to jedyny, który ma tego "trenerskiego nosa" czyli posiada rzadką w naszej karuzeli trenerskiej umiejętność właściwej selekcji piłkarzy. Urban bazował na drużynie zbudowanej przez Wdowczyka i pozostawił po sobie spaloną ziemię. Stawowy? To on jeszcze żyje?
yamma

Data: 2010-10-25 19:45:41
Autor: Koriat
Ulatowski podał się do dymisji
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ia3e7r$7ed$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]
A na podstawie czego twierdzisz, że Bakero ma trenerskiego nosa i umiejętność selekcji piłkarzy?

[...]
Stawowy? To on jeszcze żyje?
Okres w Arce - średnio udany, epizod w Łęcznej - nieudany, misja w Katowicach - póki co wyniki średnie (nie są złe, ale też nie są rewelacyjne).

Data: 2010-10-25 20:27:23
Autor: yamma
Koriat wrote:
[...]

A jak myślisz? Na podstawie gry Polonii. Z drużyny do bicia i murowanego kandydatu do spadku w ciągu niespełna roku zrobił zespół, który zaczął działać jak dobrze naoliwiony mechanizm.

[...]
Stawowy? To on jeszcze żyje?
Okres w Arce - średnio udany, epizod w Łęcznej - nieudany, misja w
Katowicach - póki co wyniki średnie (nie są złe, ale też nie są
rewelacyjne).

Taaa. Kilka tygodni temu oglądałem mecz GKSu z Podbeskidziem na TVP Sport. Dziadostwo i tyle. Dostali wtedy chyba 5 czy 6 bramek.
yamma

Data: 2010-10-26 21:46:41
Autor: Koriat
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ia4i84$fgf$1inews.gazeta.pl...
Koriat wrote:
[...]

23 pkt w 17 meczach. Gdyby stworzyć tabelę z kolejek w których on trenował Polonię to byłoby to miejsce 8-10. Czy to naprawdę takie wielkie osiągnięcie? Z kolei, w tym sezonie to 5 miejsce i 10 pkt w 5 meczach. I to w sytuacji, gdy co by nie powiedzieć to Wojciechowski na kasie nie oszczędzał.

[...]
[...]

No i właśnie na  drugi dzień po meczu, który oglądałeś zwolnili Wleciałowskiego, który zdobył 2 pkt w 6 meczach i zatrudnili Stawowego, który póki co zdobył 9 pkt w 7 meczach. Na pewno nie jest to rewelacja, ale mimo wszystko progres  jest widoczny.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-25 19:42:18
Autor: Koriat
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:e62889f1-d4ad-4e95-9c20-9a23a537426be14g2000yqe.googlegroups.com...

[...]
Może gdybyś wiedział jak się facet nazywa to byś go tak bardzo nie cierpiał.

W głowie mam kilka nazwisk np. Urban,
Jestem za - sam jestem ciekawy jak by sobie poradził ktoś z doświadczeniem, nazwiskiem i jednak nadszarpniętą reputacją.

Bakero ale może ...
A proszę bardzo. Co propozycja to lepsze nazwisko.

Stawowy??
A znasz taki powrót po kilku latach zakończony sukcesem?
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-25 12:17:48
Autor: Roberto
Ulatowski podał się do dymisji
No dobra, przekręciłem nazwisko co nie zmienia tego, że za nim nie
przepadam

> [...]

A proszę bardzo. Co propozycja to lepsze nazwisko.

>Stawowy??

A znasz taki powrót po kilku latach zakończony sukcesem?

Nie znam, ale wiem też że wszystko jest możliwe. Więc dlaczego nie?

Data: 2010-10-26 21:47:31
Autor: Koriat
Ulatowski podał się do dymisji
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:a2de9dc6-0185-4051-8fda-eb2f0cc6c349k22g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
Nie znam, ale wiem też że wszystko jest możliwe. Więc dlaczego nie?
Może właśnie dlatego, że nie znasz.

Data: 2010-10-26 10:57:36
Autor: yamma
Ulatowski podał się do dymisji
Fidelio wrote:
Ciekawe co na to profesor?

Jest wywiad z Filipiakiem w dzisiejszym "PS".
http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Bakero-lub-Stawowy-nastepca-Ulatowskiego-w-Cracovii,artykul,90387,1,714.html
"Zapytaliśmy, czy wśród kandydatów są Bakero, Stawowy, Jan Urban i Ryszard Tarasiewicz. - Bakero tak, Stawowy tak, Urban nie, a o Tarasiewiczu nie wspominajmy - odparł. Kto jeszcze? - Jest oferta z zagranicy, ale jej na razie nie rozpatrujemy - i to był koniec rozmowy z prezesem Pasów.
Odpowiedź dotycząca Tarasiewicza była zagadkowa, ale były szkoleniowiec Śląska rozwiał wątpliwości. - Nie otrzymałem żadnej propozycji z Cracovii - zapewnił."

Podobno Bakero ma dość wysokie oczekiwania finansowe i o to może rozbić się jego zatrudnienie.
yamma

Ulatowski podał się do dymisji