Ulepszenie butów Shimano

Data: 2016-06-09 17:02:26
Autor: Piotr aka dracorp
Ulepszenie butów Shimano
Witam

Przez dłuższy czas nie używałem swoich starych butów Shimano M160. Wczesną wiosną wyjąłem je i zacząłem używać. Jednak chyba stopa się od nich albo odzwyczaiła lub ten model tak ma bo po pewnym czasie drętwiała mi stopa. Tak jakby blok lub/i pedał uciskał stopę i utrudniał przepływ krwi.
A że mi na nich już tak nie zależało to środek, tam gdzie jest wgłębienie pod blaszkę, wypełniłem poxiliną. Wcześniej był silikon ale się nie sprawdzał. Teraz drętwienie nie występuje, nawet przy całodniowej jeździe.
Dobre by były też jakieś sztywne wkładki ale takich nie znalazłem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-06-09 19:32:26
Autor: PeJot
Ulepszenie butów Shimano
W dniu 2016-06-09 o 19:02, Piotr aka dracorp pisze:

[...]

Pomysł nienowy, acz skuteczny. Sama sztywna wkładka to za mało. Używam wkładek na płaskostopie i bez wypełnienia przestrzeni nad blachami mocującymi miałem typowe objawy tzw. hot foot. Buty Look. Na blachy nakleiłem odpowiednio przycięte kawałki laminatu, takiego jak na płytki drukowane a potem wszystko wyprofilowałem do krzywizny podeszwy papierem ściernym. Było trochę zabawy, ale dzięki temu stopy zyskały wygodę, a but zdecydowanie zyskał na wodoodporności.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-06-11 13:21:24
Autor: PeJot
Ulepszenie butów Shimano
W dniu 2016-06-09 o 19:32, PeJot pisze:
/.../
A tak swoją drogą, co projektant buta miał na myśli robiąc tak *głębokie* dziury na blachy. Chyba że kiedyś owe blachy były zdecydowanie grubsze i cięższe zarazem.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Ulepszenie butów Shimano