Ulga. PiS do władzy nie dojdzie

Data: 2011-10-10 08:35:42
Autor: Przemysław W
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie

Tak wyniki wyborów komentuje zastępca redaktora naczelnego Gazety Wyborczej - Piotr Stasiński [WIDEO]

http://wyborcza.pl/1,75968,10439475,Ulga__PiS_do_wladzy_nie_dojdzie.html

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-10 02:13:48
Autor: Antenka
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie
On 10 Paź, 08:35, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
Tak wyniki wybor w komentuje zast pca redaktora naczelnego Gazety
Wyborczej - Piotr Stasi ski [WIDEO]

http://wyborcza.pl/1,75968,10439475,Ulga__PiS_do_wladzy_nie_dojdzie.html

Przemek

--

"Lech Kaczy ski zostaje ministrem sprawiedliwo ci w rz dzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyci ga braci z niebytu politycznego"....

Ulga dla kogo? Dla judeopolonii i kacapskiego knesetu w PyReLu- Bis?
Nie wspominając już o  wielkiej  uldze dla samego firera z GóWnianej
czyli  Szechtera. :-o))

Antenka

Panie, wybaw Polaków od wrogów wewnętrznych i zewnętrznych! Amen!

Data: 2011-10-10 08:58:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 08:35, Przemysław W pisze:

Tak wyniki wyborów komentuje zastępca redaktora naczelnego Gazety Wyborczej - Piotr Stasiński [WIDEO]

Przemek

Spoko, przedstawiciele będą w sejmie obecni aż do momentu gdy przestaną w Polsce obowiązywać zasady okrągłego stołu.

Data: 2011-10-10 12:25:11
Autor: Przemysław W
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Spoko, przedstawiciele będą w sejmie obecni aż do momentu gdy przestaną w Polsce obowiązywać zasady okrągłego stołu.

Logika iście picowska. Zapomniałeś o obecności kurdupli przy okrągłym stole?

Przemek

Data: 2011-10-10 12:46:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 12:25, Przemysław W pisze:

[...]

Nie zapomniałem, -, właśnie o tym piszę.. Nazwę sie zmieni a buĹşki  pozostana te same. Tylko szyld inny. Mogło być PC i PiS, to moĹźe być i jeszcze coś innego.

Data: 2011-10-10 09:03:08
Autor: pulsar
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie
W dniu 2011-10-10 08:35, Przemysław W pisze:

Tak wyniki wyborów komentuje zastępca redaktora naczelnego Gazety
Wyborczej - Piotr Stasiński [WIDEO]

OK!, PiS nie weźmie władzy, ale co zrobi PO?
Zrozumie wreszcie, że uległość wobec kścioła
to poważny i kosztowny błąd dla kraju, czy nie?

pulsar

Data: 2011-10-10 09:04:55
Autor: zdumiony
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie
Czyli będziemy mieli system dwupartyjny:
PO i Ruch Palikota?

Data: 2011-10-10 12:29:58
Autor: Przemysław W

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j6u5dp$40v$2news.onet.pl...

Czyli będziemy mieli system dwupartyjny:
PO i Ruch Palikota?

Póki co to Palikot ze swoimi 10 % nie ma nic do powiedzenia.

Przemek

Data: 2011-10-10 09:15:59
Autor: Zahir

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:j6u5bd$quu$1news.onet.pl...
[...]

Co ty człowieku bredziesz? Czy to J.Kaczyński powiedział: "przed żadnym księdzem klękać nie będziemy"? Czy to Tusk jest stałym gościem w Radio Maryja? Puknij się w ten otumaniony pisowski łeb!

--
Zahir

Data: 2011-10-10 10:01:27
Autor: pulsar
W dniu 2011-10-10 09:15, Zahir pisze:

Co ty człowieku bredziesz? Czy to J.Kaczyński powiedział: "przed żadnym
księdzem klękać nie będziemy"? Czy to Tusk jest stałym gościem w Radio
Maryja? Puknij się w ten otumaniony pisowski łeb!

Nigdy nie głosowałem na PiS, ale też nie jestem
dumny z głosowania np na PO wyłącznie dlatego, by
zmniejszyć szanse PiS.

Można nie klękać przed księdzem, nie chodzić do RM,
ale będąc premierem nie można nie rozumieć czym jest
konstytucyjny zapis rozdziału kościoła od państwa !

pulsar

Data: 2011-10-10 10:05:17
Autor: Zahir

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:j6u8or$du5$1news.onet.pl...
[...]

Od tego jest Sejm by zmieniać zapisy konstytucji/ustaw itd. Gdzie widzisz klękanie Tuska przed klechami? Mylisz go z J.Kaczyńskim.

--
Zahir

Data: 2011-10-10 10:21:19
Autor: pulsar
W dniu 2011-10-10 10:05, Zahir pisze:

Od tego jest Sejm by zmieniać zapisy konstytucji/ustaw itd.

To wie chyba każdy tu piszący...

Gdzie widzisz klękanie Tuska przed klechami? Mylisz go z J.Kaczyńskim.

A Ty gdzieś widziałeś, bym gdzieś pisał, że widzę?
Nie przesadzaj Zahir, akurat tych dwóch partyjniaków
pomylić nie sposób... :-)

pulsar

Data: 2011-10-10 10:37:14
Autor: Zahir

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:j6u9u0$kdb$1news.onet.pl...
[...]

Wróćmy do uległośći Kościołowi. Uważasz, że Tusk liże tyłki czarnym?

--
Zahir

Data: 2011-10-10 11:02:09
Autor: pulsar
W dniu 2011-10-10 10:37, Zahir pisze:

Wróćmy do uległośći Kościołowi. Uważasz, że Tusk liże tyłki czarnym?

Wcześniej pisałem, cyt.:
>OK!, PiS nie weźmie władzy, ale co zrobi PO?
>Zrozumie wreszcie, że uległość wobec kścioła
>to poważny i kosztowny błąd dla kraju, czy nie?

Wyraziłem więc swój niepokój o to, czym kierowali
się wyborcy RP, którzy kiedyś oddawali swój głos
za PO. Finansowanie kościoła, powszechny udział
kleru w uroczystościach państwowych... to nie kojarzy
mi się z nowoczesnym państwem w XXI wieku...

pulsar

Data: 2011-10-10 13:07:03
Autor: Zahir

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:j6ucah$20h$1news.onet.pl...
> [...]

za PO. Finansowanie kościoła, powszechny udział
kleru w uroczystościach państwowych... to nie kojarzy
mi się z nowoczesnym państwem w XXI wieku...

Co z tym współnego mają wyborcy PO? Czy to oni gromadzą się od ponad roku na Krakowskim Przedmieściu?

--
Zahir

Data: 2011-10-10 10:35:50
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A jak wygląda rozdział kościoła od państwa? I jaki kościół masz na myśli?

Data: 2011-10-10 11:11:35
Autor: pulsar
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie

A jak wygląda rozdział kościoła od państwa? I jaki kościół masz na myśli?

A np tak jak w Niemczech... każdy deklaruje daninę
na kościoły, księża płacą podatki tak jak wszyscy,
w urzędach państwowych nie wiesza się żadnych symboli
religijnych, itp.

pulsar

Data: 2011-10-10 11:18:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:j6ucs8$575$1news.onet.pl...

[...]

===================================

Ja nie pytam o twoje marzenia. Odpowiedz na moje pytanie. Pokaż punkt w konstytucji mówiący o rozdziale kościoła od państwa. O jakim kościele mówisz?

Data: 2011-10-10 12:11:34
Autor: pulsar
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie

Ja nie pytam o twoje marzenia. Odpowiedz na moje pytanie. Pokaż punkt w
konstytucji mówiący o rozdziale kościoła od państwa.

Nie popisuję się tu jako znawca prawa,
ale chyba klarownie wyłożyłem o co mi
chodzi jako człowiekowi, który widzi,
że coś jest w jego kraju nie tak...
oczywiście w kontekście ostatnich wyborów.

O jakim kościele mówisz?

Mówię o kościele, którego symbole spotykam
w urzędach państwowych, którego 'dostojnicy'
zawsze uczestniczą w rzekomo świeckich uroczystościach
państwowych, itp. Mnie to razi, bardzo.

pulsar

Data: 2011-10-10 12:25:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:j6ugcm$p59$1news.onet.pl...

[...]

===============================

No to wojuj z nimi. Konstytucję masz za sobą. Tylko wiedz, że w Polsce żyje ponoć 5% katolików. Lub wyjedź do Francji.

Data: 2011-10-10 13:13:20
Autor: pulsar
Ulga. PiS do władzy nie dojdzie

No to wojuj z nimi. Konstytucję masz za sobą. Tylko wiedz, że w Polsce
żyje ponoć 5% katolików. Lub wyjedź do Francji.

Eeee, taki wojowniczy to ja nie jestem ;-)
a poza tym, tu jest mój Kraj, moje miejsce...
Jestem deistą i tzw. 'wiernych', wszystkich
wyznań, traktuję jako zło konieczne, biorące
się z ciemnoty i lenistwa umysłowego...
Uważam przy tym, że są takie okazje, jak np
wybory, że trzeba mówić co, kto i dlaczego
szkodzi krajowi... a tolerowanie takiego pasożyta
jak kościół, bardzo naszemu krajowi szkodzi...

pulsar

Data: 2011-10-10 13:08:05
Autor: the_foe
[...]

co konkordat? Konkordat jest czescia Konstytucji RP? Zdecyduj sie, czy mowimy o Ustawie Zasadniczej czy sejmowej.

--
the_foe

Data: 2011-10-10 13:19:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:j6ujml$d8n$1news.dialog.net.pl...

[...]

Zaglądam do konstyrucji i co widzę:
Art. 25.
4. Stosunki między Rzecząpospolitą Polską a Kościołem katolickim określają umowa międzynarodowa zawarta ze Stolicą Apostolską i ustawy.

Czy to nie jest przypadkiem o konkordacie?

Data: 2011-10-10 12:27:39
Autor: Przemysław W
[...]

Wszystko w swoim czasie. Taki kraj niestety.

Przemek

Data: 2011-10-10 12:39:59
Autor: raff

"Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message news:j6u3o6$j6d$1news.onet.pl...

Tak wyniki wyborów komentuje zastępca redaktora naczelnego Gazety Wyborczej - Piotr Stasiński [WIDEO]

Jeszcze nie tym razem.

Poczekamy az Tuska zje kryzys. Zmieni sie Kaczynskiego i kto wie :)

R.

Ulga. PiS do władzy nie dojdzie