Ulga dla samotnej matki

Data: 2009-04-22 21:42:26
Autor: MarkX
Ulga dla samotnej matki
Sytuacja wyglada tak.

Para (nie malzenstwo)  ma dziecko urodzone w 2006 roku. W 2007 roku kobieta
odliczyla ulge jako matka samotnie wychowujaca dziecko i takowa ulge
otrzymala. W 2008 r. we wrzesniu para bierze slub.

Pytanie.
Czy matka moze sie rozliczyc za ubiegly rok, jako samotnie wychowujaca
dziecko? Cos mi sie obilo, ze tak. Podobno wystarczy byc 1 dzien matka
samotnie wychowujaca dziecko.

Moze to ktos potwierdzic? Najlepiej ustawa? Nie moge znalesc, a jak znajde
to nie jestem pewny czy to jest obowiazujaca ustawa.

pozdrawiam
MarkX

Data: 2009-04-22 15:25:14
Autor: witek
Ulga dla samotnej matki
MarkX wrote:
Czy matka moze sie rozliczyc za ubiegly rok, jako samotnie wychowujaca
dziecko? Cos mi sie obilo, ze tak. Podobno wystarczy byc 1 dzien matka
samotnie wychowujaca dziecko.

tak,

Data: 2009-04-23 12:52:02
Autor: Grzexs
Ulga dla samotnej matki
Pytanie.
Czy matka moze sie rozliczyc za ubiegly rok, jako samotnie wychowujaca
dziecko? Cos mi sie obilo, ze tak. Podobno wystarczy byc 1 dzien matka
samotnie wychowujaca dziecko.

Z tego, co przeczytałem na necie wynika, że wystarczy tylko jeden dzień w roku samotnego wychowywania dziecka, by ulga się należała.

Grzexs

Ulga dla samotnej matki