Ulga internetowa + kontrola US + brak faktur

Data: 2012-05-30 15:35:57
Autor: Q
Ulga internetowa + kontrola US + brak faktur
Mam kontrole z US i "maly" problem
z "udowodnieniem" ulgi za internet.
(PIT-37 wyslany ponad 3 miesiace temu)

Mialem Play Online i wlaczona e-fakture-
- niestety *.pdf'ow z fakturami nigdzie nie mam
a pani z Play'a powiedziala mi,
ze zgodnie z prawem telekomunikacyjnym
operator ma przechowywac faktury jedynie do roku wstecz,
czyli moga mi dac tylko te od maja 2011
a ja potrzebuje juz te od grudnia 2010
(ktorej to koszt ponioslem w styczniu 2011).

Jedyne co mam / co moge wydrukowac
i zaniesc pani w Urzedzie Skarbowym to:

1. przelewy z mojego konta
 (niestety na laczna kwote, w ktorej jest
 abonament za internet + abo za telefon;
 oczywiscie w tytulach przelewow wpisany jest
 poprawny nr faktury, moje dane, itd)

2. mail z Play'a, ktory wlasnie do mnie przyszedl:

"Podczas rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 30 maja 2012 roku
 wyjaśniłam Panu następującą kwestię jaką jest rozliczenie za rok 2011
 za usługę internetową.

 Zgodnie z Pańską prośba przesyłam również informacje dotycząca
 rozliczenia za rok 2011 za usługę internetową o numerze xxxxxxxxx,
 która jest zarejestrowana na Pana xxx yyy.

Od 20 grudnia 2010 roku zostały opłacone następujące faktury:
F/xxxxxxxx/12/10 w kwocie 35,00 zł
F/xxxxxxxx/01/11 w kwocie 35,29 zł
F/xxxxxxxx/10/11 w kwocie 35,29 zł

W 2011 roku łącznie koszta wynosiły 387,90 zł."

Czy pani w US takie dokumenty wystarcza?
Nie chce robic korekty PIT'a nieuwzgledniajacej PIT/O,
bo bede mial zwrot mniejszy o ok. 70zl.

PS
Kopia poszla na pl.soc.prawo.podatki

Ulga internetowa + kontrola US + brak faktur