Ulga na dzieci

Data: 2018-04-23 16:04:14
Autor: Piotr Gałka
Ulga na dzieci
Od kiedy wprowadzili to, że za duży dochód rodziców eliminuje ulgę na jedno dziecko zastanawiam się kiedy do broszury informacyjnej wpiszą, według mnie naturalnie występującą sytuację, a dla mnie niejasną.
No i nie doczekałem się, a sytuacja przyszła.

Co jest z ulgą na drugie dziecko, jak jedno zarobiło tyle, że wypada z ulgi, a rodzice zarabiają za dużo na ulgę na jedno dziecko:
- przysługuje, bo jest dwója dzieci,
- nie przysługuje bo do ulgi zostało tylko jedno?

Załóżmy, że przysługuje.
Mam podejrzenie, że jak się wpisze w PITa jedno to jakaś weryfikacja (automatyczna lub białkowa) uzna, że się nie zgadza bo dochód za duży i znów będą mnie ścigać.

W zeszłym roku musiałem się fatygować z powodu tego do której pozycji należy dodać składki na FP. Teraz już wiem - mam nadzieję, że w tym roku obowiązują w tym temacie takie same wytyczne jak w zeszłym :)

P.G.

Ulga na dzieci