Ulga na internet

Data: 2010-02-26 12:43:43
Autor: Irek
Ulga na internet

Uytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisa w wiadomoci news:hm2k7a$d3v$3news.dialog.net.pl...
Faktury na telefon i internet wystawiane s na teciow.
Jednak zapaty za nie byy dokonywane przelewami z konta ony lub mojego.
Pierwszy problem to taki, e teraz si dowiedziaem o koniecznoci posiadania dowodw zapaty.
Drugi problem to pytanie czy urzd moe si doczepi tego e faktury byy uregulowane z innych kont.
Co zrobi teraz w tej sytuacji?

Ja  mam inne pytanie. Ot czy moge skorzysta z ulgi jeeli rozliczam si wsplnie z on ktora nie wykazuje dochodu a wszystkie faktury za internet s na jej nazwisko. ? __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4897 (20100226) __________

Data: 2010-02-26 17:53:43
Autor: spp
Ulga na internet
W dniu 2010-02-26 12:43, Irek pisze:

Ja  mam inne pytanie. Ot� czy moge skorzysta� z ulgi je�eli rozliczam si�
wsp�lnie z �on� ktora nie wykazuje dochodu a wszystkie faktury za internet
s� na jej nazwisko. ?

"
Jedno nazwisko, ale dwa odliczenia na internet
Gazeta Prawna z dnia 2008-10-17
Na podstawie faktury za korzystanie z Internetu, która zawiera tylko nazwisko jednego z małżonków, również oboje mogą skorzystać z ulgi internetowej. Ważne jest, aby oboje ponosili koszt użytkowania sieci informatycznej. Taki wyrok wydał Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi (wyrok z 18 sierpnia 2008 r. sygn. akt I SA/Łd 127/08, niepublikowany), w którym zwrócił uwagę na fakt, że małżonkowie pozostają we wspólności majątkowej, wspólnie zajmują mieszkanie oraz prowadzą wspólne gospodarstwo domowe. Wydatki związane z użytkowaniem sieci pokrywali z majątku wspólnego. W takiej sytuacji, jeśli koszty korzystania z sieci w równym stopniu obciążały żonę i męża, to oboje mają możliwość odliczenia poniesionych wydatków mimo, iż faktura była wystawiana tylko na jednego z nich.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi (wyrok z 18 sierpnia 2008 r. sygn. akt I SA/Łd 127/08, niepublikowany)
"

:)

--
spp