Ulga na złe długi - procedury

Data: 2011-12-08 21:27:45
Autor: Maciek
Ulga na złe długi - procedury
A! Jeszcze parę rzeczy:
1. Powinienem sprawdzić, czy dłużnik był czynnym podatnikiem VAT w
momencie, gdy wykonywałem dla niego usługi i czy jest nim w momencie
dokonywania korekty. Jak to się sprawdza? Występuję z tym do US?

2. Korespondencję wysyłam do dłużnika na adres pod którym ma
zarejestrowaną działalność, który mogę sobie sprawdzić np. w bazie GUS?
Czy to wystarczy, czy muszę prowadzić własne śledztwo i ustalić gdzie i
z kim mieszka? ;-)

3. Czy korzystając z ulgi na złe długi i składając korekty podatku VAT
mogę mieć zawieszoną działalność gospodarczą?

Maciek

Data: 2011-12-12 16:40:05
Autor: Nixe
Ulga na złe długi - procedury

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:jbr6k9$1p5$1news.icm.edu.pl...
[...]

Tak.

[...]

Nie musisz prowadzić żadnego śledztwa.
Wysyłasz na adres, który znasz.

3. Czy korzystając z ulgi na złe długi i składając korekty podatku VAT
mogę mieć zawieszoną działalność gospodarczą?

Również musisz być podatnikiem VAT, ale nie wiem jak to się ma do zawieszonej działalności.

N.

Ulga na złe długi - procedury