Ulga odsetkowa

Data: 2009-05-23 12:04:00
Autor: P
Ulga odsetkowa
Szanowny Panie,

Moja interpretacja jest identyczna z Pańską. W tym roku po raz trzeci odliczam odsetki od kredytu. W poprzednich latach byłem konrolowany przez US (I US, W-wa) co do udokumentowania przysługujących mi odliczeń od dochodu/podatku, w tym odliczeń odsetek od kredytu. Odliczałem w sposób, jaki Pan uważa za właściwy. Urzędnicy w poprzednich latach akceptowali bez zastrzeżeń moje wyliczenia. W tym roku kontrolująca urzędniczka podważyła moje rozliczenie, twierdząc, że należy stosować wzór z broszury informacyjnej MF. Z rozmów ze znajomymi spłacającymi kredyty i odliczającymi odsetki wiem, że niektóre US po dyskusjach (np. W-wa Bielany) zgadzają się na Pańską (i moją) interpretację zapisów ustawy. Moja sprawa jest na razie w zawieszeniu. Czekam na rozmowę z naczelnikiem urzędu, choć na wiele nie liczę. Jestem ciekaw, czy udało się Panu uzyskać interpretację na piśmie.

Z poważaniem,
PP  --
Wyslano z serwisu -> http://

Ulga odsetkowa