Ulga odsetkowa. Czy potrzebny jest dokument z banku?

Data: 2009-04-15 10:01:41
Autor: witek
Ulga odsetkowa. Czy potrzebny jest dokument z banku?
ZS wrote:
W tym roku bedę po raz pierwszy odliczał odsetki od kredytu bo oddałem w tamtym roku dom. Od banku co pół roku dostaję cały wykaz zapłaconych rat z odsetkami czy mogę wg tego rozliczyć ulgę? Czy będą chcieli oprócz pitów jakiś faktur vat które trzeba wpisać oraz jakies pismo z banku potwierdzające czy tylko  PIT-2K ? Czy suma z faktur w tym picie też jest ważna czy moge poprostu  napisac 80tys bo tyle na pewno mam faktur?
Teraz nie potrzebujesz nic.
Potrzebne będzie dopiero w razie ewentualnej kontroli.

Ulga odsetkowa. Czy potrzebny jest dokument z banku?