Ulga za Internet a miejsce zamieszkania

Data: 2010-04-19 08:58:23
Autor: cisrudlow
Ulga za Internet a miejsce zamieszkania
Witam serdecznie,
Wiem, ze ten temat już był kilka razy poruszany, ale nie znalazłem odpowiedzi
na moje pytanie.
Mianowicie, mieszkam od 2-ch lat pod innym adresem niż podany US. Faktury za
Internet są na adres świadczenia usług (tj. tam gdzie faktycznie mieszkam).
Czy gdybym odliczył sobie dostęp do sieci i załączył dodatkowo pit-3
(aktualizacja danych), to US robił by mi problemy? Wiem, że muszę zgłosić zmianę adresu w ciągu miesiąca, a ja tego nie zrobiłem.
Czy mogę, w związku z tym spodziewać się jakiś problemów z US (w wypadku
jeżeli wyślę im pit-3 i odliczenie Internetu) i lepiej sobie to odliczenie
podarować?

Z gory dzieki za odpowiedz.

--

Ulga za Internet a miejsce zamieszkania