Ulgn??em prawym ko?em w b?ocie U?y? podno?nika?

Data: 2011-02-08 20:54:53
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ulgn??em prawym ko?em w b?ocie U?y? podno?nika?

Użytkownik "Benhaker" <c3190298@pjjkp.com> napisał w wiadomości news:4d519870$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Ulgnąłem prawym przednim kołem w błocie na działce koło garażu. Czy jest sens bawic się podnosnikiem? Mam n myśli podłożenie jakiejś deski lub płyty na błoto pod samochód i uniesienie samochodu i koła które się zapadło. Potem podsypanie ziemi pod koło i opuszczenie samochodu. Czy to sie może udać?

Ty mniej na forum pisz, a więcej łopatą machaj...

ps. naprawde łatwiej Ci bylo napisać tu i czekać dzień, niż po prostu spróbować wyciągnąć auto?

Masarka ..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Sprzedam P309 1992 1,4 ważne OC+przegląd
Jeżdzący, w ciągłekj eksploatacji
Cena 1300zł !!!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255

Data: 2011-02-08 21:26:03
Autor: Marek P.
Ulgn??em prawym ko?em w b?ocie U?y? podno?nika?
Ty mniej na forum pisz, a więcej łopatą machaj...

ps. naprawde łatwiej Ci bylo napisać tu i czekać dzień, niż po prostu
spróbować wyciągnąć auto?

Dobrze kombinuje. Po 10-tym mają być mrozy. Pójdzie odpali i wyjdzie. Albo napisze posta lewym kołem ślizgam sie po lodzie a prawego jeszcze nie wyciągnołem z błota.

A tak serio idź do sąsiada daj mi stówę i niech Ci wyjedzie. Po treści posta sądząc to nie wyjedziesz a jeszcze sprzęgło spalisz.

Data: 2011-02-08 21:53:03
Autor: J.F.
On Tue, 8 Feb 2011 21:26:03 +0100,  Marek P. wrote:
A tak serio idź do sąsiada daj mi stówę i niech Ci wyjedzie. Po treści posta sądząc to nie wyjedziesz a jeszcze sprzęgło spalisz.

Zone wyslij, zonie sasiad wyjedzie za darmo, chyba ze stara i brzydka
:-)

J.

Data: 2011-02-08 22:07:54
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8b3l69eqc1iop5t0ls2b5u8aisa8kq7gu4ax.com...
[...]

niech sam idzie do żony sąsiada, a ta niech swojego chłopa namówi.

ps. chyba, ze strary i brzydki (znaczy sie on, nie sąsiad)

Data: 2011-02-08 22:08:44
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Marek P." <qe@asdfasoip.pl> napisał w wiadomości news:iis8su$2sc$1inews.gazeta.pl...
[...]

taaa wyjedzie albo utknie do konca zimy ;)