Ulica w soboty nie dla samochodow

Data: 2013-03-14 08:49:12
Autor: masti
Ulica w soboty nie dla samochodow
Dnia pi臋knego Thu, 14 Mar 2013 09:11:38 +0100 osobnik zwany Ludek Vasta
napisa艂:

Nie wiem, czy w Polsce ju偶 co艣 takiego istnieje, ale mo偶e mog艂oby by膰
inspiracj膮.

istnieje. Nowy 艢wiat w Warszawie w okresie wiosenno-letnim jest w weekendy zamykany ca艂kowicie dla ruchu samochodowego. Dost臋pny tylko dla pieszych i rower贸w.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-16 16:37:16
Autor: mt
W dniu 2013-03-14 09:49, masti pisze:
[...]

W Gda艅sku na G艂贸wnym Mie艣cie te偶 ju偶 od kilku lat zamykaj膮 niekt贸re ulice (i to niezale偶nie od dnia tygodnia) w sezonie dla ruchu samochodowego i mo偶na tylko pieszo lub rowerem.

--
marcin

Ulica w soboty nie dla samochodow