~Ulla [przed kwadransem]

Data: 2012-08-01 11:42:03
Autor: Gringo
~Ulla [przed kwadransem]
Tusk Michał - studia Uniwersytet Gdański kierunek socjologia. ( studiował 7 lat). W marcu 2008 roku udało mu się w końcu obronić pracę magisterską pod tytułem: "Dysfunkcje w przekazywaniu ról płciowych w rodzinach i jej skutki społeczne". Wypowiedź Tuska dla gazety: "Ale jeśli ktoś mi zarzuca, że dostałem tę posadę po znajomości, to niech znajdzie na rynku innego specjalistę z moją wiedzą o lotnictwie cywilnym oraz kontaktami w branży" Rzeczywiście WIELKI SPECJALISTA Brawo!!!!!!!!

Data: 2012-08-01 06:08:16
Autor: zizytup
~Ulla [przed kwadransem]
Gringo pisze:

[...]
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,14808796,wiadomosc.html?ticaid=1ee8b

Ojciec to wybitny historyk, twórca zielonej wyspy, niskich podatków, wysokich zarobków oraz budowniczy 4 tysięcy kilometrów autostrad, siostra kasia to wybitny psycholog, obecnie zarabia reklamowanie
łachmanów w internecie, o matce jakoś cicho, ale pewnie ona również
jest wybitną specjalistką bo kto inny mógł wyjść za mąż za tuska i urodzić takie wybitnie wyspecjalizowane potomstwo.

Data: 2012-08-01 12:08:28
Autor: leszek niewiadomski
~Ulla [przed kwadransem]
Am 01.08.2012 11:42, schrieb Gringo:
[...]

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -
A ile ten specjalista zarabia? 20-30 tys. netto?
ln.

Data: 2012-08-01 13:18:11
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jvav6r$7tg$2online.de...
[...]

Mniej więcej tyle ile sprzątaczka w KGHM i kilkakrotnie mniej niż kierowca tamże.

Data: 2012-08-03 20:55:27
Autor: pluton
~Ulla [przed kwadransem]
A ile ten specjalista zarabia? 20-30 tys. netto?

Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Nullification

Data: 2012-08-03 21:07:15
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvh77o$o93$1inews.gazeta.pl...
A ile ten specjalista zarabia? 20-30 tys. netto?

Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Uspokoiłeś mnie. Myślałem, że niebawem skończy w przytułku.

Data: 2012-08-03 22:47:38
Autor: pluton
~Ulla [przed kwadransem]
> Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
> szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Uspokoiłeś mnie. Myślałem, że niebawem skończy w przytułku.

To juz sie nie martw sie morlok, eloj elojowi lba nie urwie.

Nullification

Data: 2012-08-04 09:44:12
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvhdq3$gqe$1inews.gazeta.pl...
> Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
> szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Uspokoiłeś mnie. Myślałem, że niebawem skończy w przytułku.

To juz sie nie martw sie morlok, eloj elojowi lba nie urwie.

Nie martwię się. Niedawno bezrobotna pisowska była minister spraw zagranicznych była bezrobotna. Ale pisiaczki o niej nie zapomnieli, dając jej lewą fuchę dobrze opłacaną (6 tysięcy), by jakoś przetrzymała do wyborów parlamentarnych. Żeby nie było wątpliwości. Fucha była opłacana z pieniędzy podatmików.
Jakoś nie słyszę picowskich głosów oburzenia?

Data: 2012-08-01 17:09:30
Autor: u2
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-01 11:42, Gringo pisze:
[...]

Robi za marne 4 tysiaki. Czego chcesz od mlodziaka ?

Data: 2012-08-01 20:51:32
Autor: Trybun
~Ulla [przed kwadransem]
[...]

Zupełnie nie pojmuję czego się czepiasz tego faceta. Zrozumiałbym gdyby była to fucha jak w innych przypadkach - na stanowisku konsultanta, czy miejsce w radzie nadzorczej, czyli co miesiąc kasa praktycznie za nic.. I to jaka kasa!! A tu praca na etacie, a na dodatek za niezbyt wysokie uposażenie. Aż mi się nie chce wierzyć że dzisiaj takie stanowiska załatwia się za pomocą protekcji tych co to wiele mogą...

Data: 2012-08-01 21:02:03
Autor: Gringo
~Ulla [przed kwadransem]

"Trybun" <rg@yachoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:jvbtti$iss$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pierwsza sprawa, przyjęty poza konkursem, bez kwalifikacji, gdzie tymczasem tysiące innych Polaków, mających lepsze predyspozycje wypędzona jest przez ojca na banicję, a reszta za jego sprawą ma zdychać przed emeryturą na bezrobociu, bez prawa do jakiegokolwiek zasiłku. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-01 21:38:58
Autor: Trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-01 21:02, Gringo pisze:

[...]

Skoro zostały złamane procedury naboru pracownika, to istotnie jest to zwykłe q**two.

Data: 2012-08-01 21:51:57
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jvc0mf$5vf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pytanie 1: czy na tym stanowisku wymagany był konkurs?
Pytanie 2: A czy na stanowisko sprzątaczki też jest wymagany konkurs?

Pytam poważnie. Jestem emerytem i nie orientuję się w obecnych zasadach rekrutowania szeregowych pracowników.

Data: 2012-08-02 07:28:36
Autor: Przemysław W
~Ulla [przed kwadransem]
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał

Dzisiaj do każdej pracy trzeba ubiegać się z CV i Listem Motywacyjnym, do niektórych od ojca.

Rydzyka?

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-02 09:16:07
Autor: trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-01 23:03, Gringo pisze:

Dzisiaj do każdej pracy trzeba ubiegać się z CV i Listem Motywacyjnym, do niektórych od ojca.

CV? To jakaś wersja grilla czy długiego łyukendu? Polsko dokąd Ty zmierzasz?? Dlaczego te parszywe gnoje po okradzeniu Polaków materialnie kradną  im nawet mowę ojczystą?

Data: 2012-08-02 11:01:09
Autor: Gringo
~Ulla [przed kwadransem]

Data: 2012-08-02 16:06:04
Autor: Trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-02 11:01, Gringo pisze:

[...]

To fakt, praca dla wszystkich była tylko wtedy, gdy się pisało życiorys.

Aha, CV się pisze wtedy gdy pracobiorca w ogłoszeniu zamieszcza słowa - "dam pracę", a życiorys gdy stało w takim ogłoszeniu - "zatrudnię".. No i jasna sprawa..

Data: 2012-08-01 21:02:33
Autor: Jaskiniowiec
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 01.08.2012 o 20:51 Trybun <rg@yachoo.com> pisze:

[...]

Jak czytam tego typu wypowiedzi, to nie wiem, czy plakac czy sie smiac!

A wiesz o czyms takim, jak PREMIE?! Tudziez inna kasa pod stolem, badz  wyplacana w innej formie, niz zera na koncie?!

Znasz li choc troche zasady dzialania firmy (ksiegowosc i kadry), czy  tylko teoretyzujesz i sie wydurniasz??

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-08-01 21:39:12
Autor: Trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-01 21:02, Jaskiniowiec pisze:

[...]

Proponuje swoje zdanie opierać na faktach a nie domniemaniach.. A fakty są takie że z tej roboty raczej młody Tusk nie zostanie człowiekiem obrzydliwie bogatym.

Data: 2012-08-01 21:48:16
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "Jaskiniowiec" <jaskinia@pl.pl> napisał w wiadomości news:op.widlujqrrdzrruhp.opteris.pl...
[...]

=======================================

Jasne. Mając wynagrodzenie w granicach 4 tysięcy miesięcznie dostaje 20 tysięczne premie.
Jak się przypierdalasz, to najpierw pomyśl, choć to niemożliwe.

Data: 2012-08-01 23:59:53
Autor: Jaskiniowiec
~Ulla [przed kwadransem]

======================================>
Jasne. Mając wynagrodzenie w granicach 4 tysięcy miesięcznie dostaje 20  tysięczne premie.
Jak się przypierdalasz, to najpierw pomyśl, choć to niemożliwe..

Widac, ze jestes ciemnym bucem i nie masz pojecia o kreatywnej  ksiegowosci. Czlowiecze marny, ktory zawsze ma racje, widzialem na wlasne  oczy, jak mozna zarabiac ciutke wiecej niz najnizsza krajowa, a pod stolem  dostawac tyle ile potrzeba...

Mlody dostal oficjalnie niby niewiele, po to wlasnie, zeby nikt sie nie  przypierdolil, ze zarabia duzo. Ale jak trzeba, to mlody dostanie tyle ile  bedzie trzeba pod stolem. A wszystko to zatuszuje sie odpowiednimi  wydatkami i jeszcze wrzuci w koszta.

Ale co ja takiemu esbeckiemu trepowi bede tlumaczyl. W koncu ty wszedzie  pracowales, wszedzie byles, wszystko widziales i wszystko wiesz.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-08-02 09:32:09
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "Jaskiniowiec" <jaskinia@pl.pl> napisał w wiadomości news:op.widt13cjrdzrruhp.opteris.pl...
[...]

Jesteś wielki! No to pokaż te dochody podstołowe młodego Tuska.

Tylko idioci twojego pokroju idą na takie kobinacje, o których piszesz.
I w tym wypadku, o którym piszesz zyskuje pracodawca, nie pracownik.
Płacąc minimalną pensję pracownikowi i umówioną kwotę pod stołem, pracodawcę taki pracownik kosztuje mniej ponieważ oboje oszukują fiskusa.
Pracownik traci na wysokości składki emerytalnej i w przyszłości będzie miał niższą emeryturę.

Jesteś chłopcze naiwnym, niedoświadczonym smarkaczem, dziecko we mgle.

Data: 2012-08-02 10:44:13
Autor: Chiron
~Ulla [przed kwadransem]
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:501a2d00$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Młody Tusk zapewne nie myśli o emeryturze, a jak myśli jego tata- to wie doskonale, że jego synuś państwowej emeryturki nie dostanie. Oj Boguś, Boguś. Proceder opisywany przez Jaskiniowca jest powszechny, a poza tym on pisze o całkiem innym celu, który chcą osiągnąć pracodawca i pracownik niż zazwyczaj w podobnych sytuacjach. Przypomnę: celem tu jest oszukanie nie fiskusa, ale opinii publicznej.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-02 11:33:34
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvdekq$f8v$1node2.news.atman.pl...
[...]

I brniecie w opary absurdu. Chyba, że syn Tuska jest członkiem rady nadzorczej i ma z tego niezłą kasę?
Jeśli nie, to normalnie przypierdalacie się tylko dlatego, że jest synem Tuska.
Za wszelką cenę chcecie przekonać, że młody Tusk dostał pracę w państwowym przedsiębiorstwie tylko dlatego, że jest synem premiera. I wciskacie kit, że zarabia tam miemożebne pieniądze, mimo że to są tylko wasze fantazje i facecje.
W dodatku wiesz, co myśli Młody Tusk. Telepatą jakimś jesteś, czy co?
Gdyby młodego Tuska zaangażowała prywatna firma, też byście oskarżali, że przyjęli go do pracy, bo liczą na jakieś nieokreślone profity.

Ja was częściowo rozumiem. Brak pracy powoduje, że obwiniacie wszystkich o wszystko, tylko nie siebie.
I siedzicie na psp i wylewacie swoje żale i frustracje.

Data: 2012-08-02 11:47:44
Autor: Chiron
~Ulla [przed kwadransem]
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:501a4974$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz rację, ojciec. Jak zwykle:-)))))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-01 22:21:50
Autor: leszek niewiadomski
~Ulla [przed kwadransem]
Am 01.08.2012 20:51, schrieb Trybun:
[...]

A na katastrofach lotniczych sie nie zna? Moglby wtedy moze u p. Antoniego wiecej zarobic? U nas na poczcie ciagle szukaja ludzi i moglby wiecej zarobic. Szkoda chlopa. Wedle ostatnich szacunkow dostane kiedys emeryture 2x wyzsza niz zarabia syn premiera Polski! To cieszy!
ln.

Data: 2012-08-02 09:20:12
Autor: trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-01 22:21, leszek niewiadomski pisze:

[...]

Nie zna bo nie ma takiej fuchy jak ekspert od katastrof lotniczych. Moim zdaniem niepotrzebna nagonka na młodego Tuska, komuś znowu zależy żeby odwrócić uwagę społeczeństwa od naprawdę istotnych dla nich spraw.

Data: 2012-08-02 11:57:09
Autor: leszek niewiadomski
~Ulla [przed kwadransem]
Am 02.08.2012 09:20, schrieb trybun:
[...]

Przykre to. Tyle ludzi wyspecjalizowalo sie w katastrofach lotniczych, poswiecilo czas, inteligencje i pieniadze. I wszystko na nic? Wierze jednak, ze ktos pojdzie po rozum do glowy i otworzy studia podyplomowe lub chocby specjalizacje pt. katastrofy lotnicze (podspecjalizacje sztuczna mgla, bomba helowa i prozniowa itp.). Moze ojciec doktor dyrektor?
ln.

Data: 2012-08-02 16:11:50
Autor: Trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-02 11:57, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Czyli kto? Jak pewnie sam zauważyłeś żeby cokolwiek zrobić w samolocie to polscy "fachowcy" muszą budzić jankesów i się ich pytać co mają robić. Jak mamy przykład na podstawie kpt Wrony, nawet o zwykłą bzdurę trzeba pytać jankesów. A więc o o jakich specjalizacjach piszesz których nie posiada młody Tusk?

Data: 2012-08-02 13:06:44
Autor: Jaskiniowiec
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 02.08.2012 o 09:20 trybun <Che@yahoo.com> pisze:

[...]

Z niego taki ekspert, bo sie naogladal NatGeo?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-08-02 13:19:41
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "Jaskiniowiec" <jaskinia@pl.pl> napisał w wiadomości news:op.wieuhiwwrdzrruhp.opteris.pl...
[...]

Brał nauki u Macierewicza na tajnych kompletach więc niewątpliwie jest prefekcyjnym ekspertem od katastrof lotniczych.

Data: 2012-08-02 16:11:46
Autor: Trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-02 13:06, Jaskiniowiec pisze:
[...]

Wszystko jedno, ktoś uznał że da sobie radę na tym stanowisku, a więc o co chodzi?

Data: 2012-08-02 19:25:18
Autor: Jaskiniowiec
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 02.08.2012 o 16:17 Gringo <gringo@qmail.com> pisze:

[...]

O to, że "ktoś" uznał.

Kurcze, ja tez czasami ogladalem serie "Katastrofy lotnicze" na NatGeo ;)
Tez chce!! Tez chce!! ;)

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-08-02 20:03:58
Autor: Trybun
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 2012-08-02 16:17, Gringo pisze:

Wszystko jedno, ktoś uznał że da sobie radę na tym stanowisku, a więc o co chodzi?

O to, że "ktoś" uznał.

Dzisiaj nawet spawacz musi mieć protekcje w czasie przyjmowania do pracy. Takie czasy panie Gringo.

Data: 2012-08-02 20:06:55
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jvefgc$6m1$1node1.news.atman.pl...
[...]

A na sprzątaczki urządzają konkursy!

Data: 2012-08-02 20:24:46
Autor: Jaskiniowiec
~Ulla [przed kwadransem]
W dniu 02.08.2012 o 20:06 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Zebys sie nie zdziwil omnibusie, bo niedawno znajomy szukal do firmy  DOBREJ sprzataczki i ciezko bylo :] Obecnie sa to zazwyczaj osoby ktore  wiecej szkod narobia, niz posprzataja jak nalezy...

Ale przeciez ty pracowales tez jako sprzataczka i prezes w jednej osobie,  wiec doskonale wiesz jak to wszystko wyglada i dziala!

Ciekawe kim nie byles z zawodu, gdzie nie byles i czego nie wiesz?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-08-02 22:19:40
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "Jaskiniowiec" <jaskinia@pl.pl> napisał w wiadomości news:op.wiferkumrdzrruhp.opteris.pl...
[...]

Tu cię boli.Przygotowujesz się latami do podjęcia pierwszej pracy i chcesz mojej porady? A nie mogłeś podjąć się tej pracy u znajomego? A może obawiałeś się, że nie sprostasz?

Data: 2012-08-02 22:45:37
Autor: Jaskiniowiec
~Ulla [przed kwadransem]

================================================>
Tu cię boli.Przygotowujesz się latami do podjęcia pierwszej pracy i  chcesz mojej porady? A nie mogłeś podjąć się tej pracy u znajomego? A  może obawiałeś się, że nie sprostasz?

Nie, nie, porady od ciebie nie chce :] Ja sie dobrze uczylem...

(
maly chlopczyk przyglada sie _milicjantowi_.
- co chlopcze tak patrzysz i mi sie przypatrujesz? pewnie chcialbys miec  taka czapke z orzelkiem?
- nie, wcale bym nie kcial
- to moze podoba ci sie moj mundur?
- nie, wcale mi sie nie podoba
- to moze chcialbys miec taka bron z kabura?
- nie, wcale bym nie kcial
- juz wiem! chcesz byc milicjantem!
- nie, nie ! prose pana, ja sie dobze uce!
)

Poza tym, tak, jak zawsze "masz racje", nie sprostalbym... Bylem tylko  ciekaw, czemu ty bys nie sprostal/nie podolal.