~Ulla [przed kwadransem]

Data: 2012-08-01 12:08:28
Autor: leszek niewiadomski
~Ulla [przed kwadransem]
Am 01.08.2012 11:42, schrieb Gringo:
Tusk Michał - studia Uniwersytet Gdański kierunek socjologia. (
studiował 7 lat). W marcu 2008 roku udało mu się w końcu obronić pracę
magisterską pod tytułem: "Dysfunkcje w przekazywaniu ról płciowych w
rodzinach i jej skutki społeczne". Wypowiedź Tuska dla gazety: "Ale
jeśli ktoś mi zarzuca, że dostałem tę posadę po znajomości, to niech
znajdzie na rynku innego specjalistę z moją wiedzą o lotnictwie cywilnym
oraz kontaktami w branży" Rzeczywiście WIELKI SPECJALISTA Brawo!!!!!!!!
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,14808796,wiadomosc.html?ticaid=1ee8b

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -
A ile ten specjalista zarabia? 20-30 tys. netto?
ln.

Data: 2012-08-01 13:18:11
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jvav6r$7tg$2online.de...
[...]

Mniej więcej tyle ile sprzątaczka w KGHM i kilkakrotnie mniej niż kierowca tamże.

Data: 2012-08-03 20:55:27
Autor: pluton
~Ulla [przed kwadransem]
A ile ten specjalista zarabia? 20-30 tys. netto?

Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Nullification

Data: 2012-08-03 21:07:15
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvh77o$o93$1inews.gazeta.pl...
A ile ten specjalista zarabia? 20-30 tys. netto?

Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Uspokoiłeś mnie. Myślałem, że niebawem skończy w przytułku.

Data: 2012-08-03 22:47:38
Autor: pluton
~Ulla [przed kwadransem]
> Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
> szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Uspokoiłeś mnie. Myślałem, że niebawem skończy w przytułku.

To juz sie nie martw sie morlok, eloj elojowi lba nie urwie.

Nullification

Data: 2012-08-04 09:44:12
Autor: Bogdan Idzikowski
~Ulla [przed kwadransem]

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvhdq3$gqe$1inews.gazeta.pl...
> Spokojnie, on dopiero zaczyna. Za miesiac bedzie juz
> szefem lotniska za pol roku prezesem lotu.

Uspokoiłeś mnie. Myślałem, że niebawem skończy w przytułku.

To juz sie nie martw sie morlok, eloj elojowi lba nie urwie.

Nie martwię się. Niedawno bezrobotna pisowska była minister spraw zagranicznych była bezrobotna. Ale pisiaczki o niej nie zapomnieli, dając jej lewą fuchę dobrze opłacaną (6 tysięcy), by jakoś przetrzymała do wyborów parlamentarnych. Żeby nie było wątpliwości. Fucha była opłacana z pieniędzy podatmików.
Jakoś nie słyszę picowskich głosów oburzenia?

~Ulla [przed kwadransem]