Ultrakatolicki debilizm radnego picu.

Data: 2009-09-14 07:48:28
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Ultrakatolicki debilizm radnego picu.
Szkoła nie jest miejscem dla ciężarnych uczennic. Dają innym zły przykład - uważa puławski radny PiS
- Ja wiem, że są tendencje do tego, żeby wszystko uznawać za normalne, niemniej jednak wydaje mi się, że to nie jest całkiem normalna sytuacja - mówił na posiedzeniu komisji zdrowia powiatu puławskiego Stanisław Nastaj. To szef klubu radnych PiS i wiceprzewodniczący rady powiatu puławskiego.

- Czy to oznacza, że ciężarne uczennice mamy wyrzucać ze szkoły? To byłaby kara, na jaką nie zasłużyły - pyta Sabina Furga, pielęgniarka z 27-letnim stażem, która przedstawiała radnym raport na temat stanu zdrowia młodzieży. - Nie zgodzę się z opinią, że te dziewczyny dają zły przykład rówieśnikom. Naszym obowiązkiem jest dołożenie wszelkich starań, żeby bez problemów skończyły naukę.

O wystąpieniu radnego napisał "Dziennik Wschodni". Wczoraj w rozmowie z "Gazetą" Nastaj precyzował, że zachodzenie nastoletnich uczennic w ciążę "nie jest przykładem do naśladowania przez wszystkich", a takie uczennice powinny mieć indywidualne nauczanie.

- Czy pana zdaniem uczennice w ciąży powinny uczyć się tylko w domu? - pytamy.

- Nie wiem, to powinna rozwiązać szkoła - odpowiedział Nastaj.

Radny niepokoi się także, że ciężarne uczennice na terenie szkoły mogą czuć się zagrożone. I dodaje: - Są prawne podstawy do stworzenia im takich warunków, żeby nie stała się tragedia. Gdy taki tabun młodych ludzi biegnie po korytarzu i potrąci taką dziewczynę, to może być przedwczesny poród albo poronienie.

- To wypowiedź, która wystawia złe świadectwo całej radzie. Te słowa wyleciały wróblem, a wracają do nas kamieniem - mówi Paweł Nakonieczny (klub Wspólnota Samorządowa).

Radnego Nastaja krytykuje też Małgorzata Sadurska, posłanka PiS z Puław.

- Ta niefortunna wypowiedź nie jest tożsama ze stanowiskiem Prawa i Sprawiedliwości. Radny, który jest znany z ultrakatolickich poglądów, wyraził tylko swoją indywidualną opinię. Ja mam w tym zakresie całkiem inne zdanie - mówi posłanka.

Także Anna Dudek-Janiszewska, lubelska wicekurator oświaty, nie ma wątpliwości: - Należy raczej iść w kierunku zajęć z wychowania seksualnego, a nie napiętnowania uczennic w ciąży. Wybór indywidualnej nauki w domu powinien być zawsze własną decyzją uczennicy, a nie narzuconą z góry.

Read more: http://wyborcza.pl/1,75478,7029999,Zaszla_w_ciaze__Niech_siedzi_w_domu.html#ixzz0R3b7Cadc

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-14 08:52:45
Autor: CYC
Ultrakatolicki debilizm radnego picu.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h8klfd$arq$1news.onet.pl...

Co sie dziwisz . Dla skoltunialym PiSS - manow ciaza to temat tabu i jak najbardziej wstydliwy .

cyc

Data: 2009-09-14 09:05:44
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Ultrakatolicki debilizm radnego picu.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

Co sie dziwisz . Dla skoltunialym PiSS - manow ciaza to temat tabu i jak najbardziej wstydliwy .

Może dlatego , że szef jest z mnogiej ciąży ;-))

Przemek

Data: 2009-09-14 09:39:52
Autor: CYC

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h8kq09$ov8$1news.onet.pl...

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

Co sie dziwisz . Dla skoltunialym PiSS - manow ciaza to temat tabu i jak najbardziej wstydliwy .

Może dlatego , że szef jest z mnogiej ciąży ;-))

.....i impotent .

Przemek

cyc

Data: 2009-09-14 09:46:56
Autor: awe
Ultrakatolicki debilizm radnego picu.
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa.
awe

Data: 2009-09-14 01:42:21
Autor: Antenka
On 14 Wrz, 09:46, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa.
awe

Najprostrzym rozwiązaniem jest indywidualne nauczanie tej uczennicy,
tym bardziej, iż będąc w zaawansowanej ciąży może być narażona na
różne niebezpieczeństwa - chociażby wirus ( w skupisku ludzkim jest
ich więcej), oprócz tego jakieś potrącenie na schodach, problemy z
kręgosłupem - siedzenie 8 godzin w ławce z takim brzuchem...i  inne
dolegliwości związane ze jej stanem.

Antenka

Ultrakatolicki debilizm radnego picu.