Ultralekkie namioty za... 15zl :)

Data: 2009-09-07 09:35:12
Autor: MadMan
Ultralekkie namioty za... 15zl :)
Dnia Mon, 7 Sep 2009 00:22:28 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Wczesniej mialem namiot tez z marketu (Makro), 1,5kg realnej wagi i
jestem zadowolony, a ten zapowiada sie ciekawie...

Jak z wodoodpornością tego? bo wygląda tak sobie...

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-07 00:54:21
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

> Wczesniej mialem namiot tez z marketu (Makro), 1,5kg realnej wagi i
> jestem zadowolony, a ten zapowiada sie ciekawie...

Jak z wodoodpornością tego? bo wygląda tak sobie...
Pewnie tak jak w poprzednim - póki nie dotkniesz nic się nie stanie.
Ale to namiot na lajtowe warunki, gdzie prawdopodobienstwo deszczu
jest niskie.
Jak wiem ze pada to biore folie malarska albo taka do pokrywania
dachow:)

Data: 2009-09-07 01:15:23
Autor: jpogoda
On 7 Wrz, 09:54, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:

Jak wiem ze pada to biore folie malarska albo taka do pokrywania
dachow:)

A ja wieje i pada, to co bierzesz?
Bo ten namiot z Carrefoura to wygląda jakby miał nie dać rady wiatrowi
więcej niż lekkiemu.

--
Jarek Pogoda

Data: 2009-09-07 01:31:23
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 7 Wrz, 10:15, jpogoda <jpog...@gmail.com> wrote:
On 7 Wrz, 09:54, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:

> Jak wiem ze pada to biore folie malarska albo taka do pokrywania
> dachow:)

A ja wieje i pada, to co bierzesz?
Namiot na cięższe warunki, ze stelazem alu/stal...

Zastanawia mnie wysoka waga innych namiotow - skad sie to bierze
(2,5-3kg)? Przy podobnych wymiarach

Data: 2009-09-07 12:51:35
Autor: Kapsel
Mon, 7 Sep 2009 01:31:23 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik napisał(a):

[...]

Z wytrzymałości i wodoodporności. Po prostu te materiały więcej ważą :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-09-07 13:10:23
Autor: fabian
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
[...]

Inne namioty mają tropik, bardziej wytrzymałe maszty i szpilki, grubsze - bardziej wytrzymałe materiały.

Fabian.

Data: 2009-09-08 07:19:25
Autor: Andrzej
Użytkownik "jpogoda" <jpogoda@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa735871-b99d-4422-a50b-313764b89d6eo41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Spoko - obciążony nie odleci ;) A poważnie to przespałem w takim wichurę z ulewą i rano było mokro, ale nadal byłem na tym samym kampingu.
Wodoszczelności brak, nawet bez dotykania - cudów nie ma za tą kasę. Generalnie jednak jeśli tani namiot na dawać jakiś komfort to raczej dwupowłokowy. Przy takich samych parametrach materiału zawsze to dwie warstwy do przemoknięcia.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-09-07 15:07:09
Autor: Kosu
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
Pewnie tak jak w poprzednim - póki nie dotkniesz nic się nie stanie.
Ale to namiot na lajtowe warunki, gdzie prawdopodobienstwo deszczu
jest niskie.

Szczerze mówiąc nie widzę sensu. Bierzesz "namiot", który jest dobry pod warunkiem, że nie pada i nie wieje. Czyli wozisz go bez sensu. Co z tego, że jest lekki. Nie lepiej spać bez niczego? Chyba, że się boisz czy coś - wtedy lepiej kupić kawał dobrego materiału i zarzucić na rower.

pozdrawiam,
Kosu

Ultralekkie namioty za... 15zl :)