Ulubione/najlepsze filmy 2009

Data: 2010-03-21 11:31:12
Autor: iwi
Ulubione/najlepsze filmy 2009
Zdecydowanie najlepszy dla mnie film jaki obejrzałem w 2009 roku:

"Fish Tank" - zmiata konkurencję na całości

Jeśli miałbym wybrać kilka ulubionych to na pewno dodam jeszcze (kolejność przypadkowa):

"(500) Days of Summer" - komediodramat jakie lubie, w oryginalnej formie
"A Serious Man" - nie pamiętam by Coenowie mnie zawiedli
"Everybody's Fine" - DeNiro w bardzo dobrym filmie po chyba dekadzie!
"Imaginarium of Dr Parnassus" - dawno tak długo nie myślałem o interpretacji filmu
"Max and Mary" - imo jedna z najlepszych animacji ever
"Moon" - wreszcie jakieś porządne s-f!
"The Inglourious Basterds" - zabawa kinem na całego + fenomanalni Waltz i Pitt

I już poza moją czołówką ale tez zdecydowanie warte obejrzenia:

"Away We Go"
"Funny People" - lubię bardziej dramatycznego Sandlera, a tu śmiechu też nie brakowało
"Galerianki" - polski film, który mi się podobał (!)
"Harry Brown" - uwielbiam Caine'a
"I Love You Man" - można jednak nakrecić normalną i śmieszną komedię
"Precious" - rola Mo'Nique genialna!
"Taking Chance"
"The Lovely Bones"
"The Road" - jeden z najlepszych postapokaliptycznych filmów jakie widziałem
"Up in the Air" - świetny Clooney, bardzo dobra końcówka (dla mnie zaskoczenie)
"Watchmen" - jedna z lepszych ekranizaji komiksu ever

Czekam na tytuły filmów, które przegapiłem ;)

-- Pozdrawiam
Monty
moim ulubionym filmem był Awatar i hary poter książe półkrwi reszty nie pamiętam ale te mi zapadły w pamięć

--

Ulubione/najlepsze filmy 2009