Umarł w kolejce w ZUS-ie

Data: 2012-05-29 11:29:47
Autor: Hrabia Bobrowski
Umarł w kolejce w ZUS-ie
Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jq22gp$2tgo$1adenine.netfront.net...
Przez całe zawodowe życie Eugeniusz Klimkiewicz (+51 l.) z Gorzowa Wielkopolskiego harował jako spawacz. Ostatnio, po kilkanaście godzin dziennie w firmie metalowej w Krzeszycach (woj. lubuskie). Spokojny, dokładny, zrównoważony starał się jak najlepiej wykonywać swe zawodowe obowiązki. Tak, by móc utrzymać rodzinę, wspomóc studiującą córkę i syna gimnazjalistę.

Omal się nie rozpłakałem nad losem emeryta polskiego. Harował całe życie, a zmarł w kolejce do ZUS! Co za ironia losu! Wszystko to wina Tuska i Komorowskiego.

BBR

Data: 2012-05-29 12:03:25
Autor: gringo
Umarł w kolejce w ZUS-ie

Użytkownik "Hrabia Bobrowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4fc4970b$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

=======================
Oczywiście, taki nędzny i stresowy los zgotowali Polakom.

Data: 2012-05-31 08:25:27
Autor: stevep
Umar³ w kolejce w ZUS-ie
Dnia 29-05-2012 o 12:03:25 gringo <gringo@gmail.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "Hrabia Bobrowski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup  dyskusyjnych:4fc4970b$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Przez ca³e zawodowe ¿ycie Eugeniusz Klimkiewicz (+51 l.) z Gorzowa  Wielkopolskiego harowa³ jako spawacz. Ostatnio, po kilkana¶cie godzin  dziennie w firmie metalowej w Krzeszycach (woj. lubuskie). Spokojny,  dok³adny, zrównowa¿ony stara³ siê jak najlepiej wykonywaæ swe zawodowe  obowi±zki. Tak, by móc utrzymaæ rodzinê, wspomóc studiuj±c± córkê i  syna gimnazjalistê.

Omal siê nie rozp³aka³em nad losem emeryta polskiego. Harowa³ ca³e  ¿ycie, a
zmar³ w kolejce do ZUS! Co za ironia losu! Wszystko to wina Tuska i
Komorowskiego.

BBR
======================> Oczywi¶cie, taki nêdzny i stresowy los zgotowali Polakom.

A ty nadal ¿yjesz idioto?