Umarl krol, niech zyje krol !

Data: 2010-04-19 11:04:36
Autor:
Umarl krol, niech zyje krol !
jeszcze nie wszystkie trumny pokryla ziemia,
a jaroslaw juz chce byc prezydentem.

http://miniurl.pl/umarl_krol

wbrew pluciu elektoratu pisowskiego to nie PO skorzystala na smierci Lecha, a ktos inny...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 13:26:57
Autor: Tomy
Umarl krol, niech zyje krol !

""'<he®sk>'"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:uq5os596vcgno6fk0u0kkphcheid08lv7p4ax.com...

jeszcze nie wszystkie trumny pokryla ziemia,
a jaroslaw juz chce byc prezydentem.

heniek, coś ty dzisiaj taki podekscytowany ? Podnieciła
ciÄ™ mowa pogrzebowa BronkaWSI ?

Data: 2010-04-19 13:43:21
Autor: Tomy
Umarl krol, niech zyje krol !

"raff" <patagonia3456@onet.pl> wrote in message news:hqi82i$tq5$1news.onet.pl...
jeszcze nie wszystkie trumny pokryla ziemia,
a jaroslaw juz chce byc prezydentem.

heniek, coś ty dzisiaj taki podekscytowany ? Podnieciła
ciÄ™ mowa pogrzebowa BronkaWSI ?

Kwiatki sprzedal.

Pewnie nikt nie chciał od niego kupić i dzisiaj wkurwiony
na cały świat.

Data: 2010-04-20 07:10:51
Autor: [he®sk]
Umarl krol, niech zyje krol !
On Mon, 19 Apr 2010 13:43:21 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> Kwiatki sprzedal.

Pewnie nikt nie chciał od niego kupić i dzisiaj wkurwiony
na cały ¶wiat.

 w ladnym jestes towarzystwie. dolaczyles do lachmytow.

--

 HeSk

Data: 2010-04-20 07:10:51
Autor: [he®sk]
Umarl krol, niech zyje krol !
On Mon, 19 Apr 2010 20:40:18 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

> cię mowa pogrzebowa BronkaWSI ?

Kwiatki sprzedal.

R.

 aaaa, to ty kupiles za szluge od tej gnidy razora  ladne towarzystwo, ladne. same lachmmyty.
 masz blisko, wspolne legowisko we wrocku ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-20 07:10:51
Autor: [he®sk]
Umarl krol, niech zyje krol !
On Mon, 19 Apr 2010 13:26:57 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

""'<he®sk>'"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:uq5os596vcgno6fk0u0kkphcheid08lv7p4ax.com...

>jeszcze nie wszystkie trumny pokryla ziemia,
>a jaroslaw juz chce byc prezydentem.

heniek,

 masz jakies imie TCHORZU ?

coĹ› ty dzisiaj taki podekscytowany ?

 ja? propisowskie kundle szczekaja dzis na psp ;o)))

Podnieciła cię mowa pogrzebowa BronkaWSI ?

 miales orazmik ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-20 00:24:27
Autor: Tomy
Umarl krol, niech zyje krol !

""[he®sk]"" <'wc15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:undqs51gaqkblo7lh7r1kfujl6crj57c144ax.com...

masz jakies imie TCHORZU ?

Już ci heniek pisałem, że MAM.

ja? propisowskie kundle szczekaja dzis na psp ;o)))

Ty niby tutaj każdego dnia śpiewasz ballady o nowych autostradach ?
Co cię tak heniek wkurza ? Spadające słupki Donka i wtopa sołtysa Bronka ?

miales orazmik ? ;o)))

A co to takiego heniek ? JakiĹ› syrop ktĂłry popijasz na nerwy ?
Trauma po pogrzebie dalej cie heniek  trzyma ?

Umarl krol, niech zyje krol !