"Umarli pchają się na świat"

Data: 2010-10-31 13:15:59
Autor: Grzegorz Z.
"Umarli pchają się na świat"
W tym roku, w Polsce, ciągle wszystko dąży do uzyskania symbolicznego
znaczenia. Katastrofa smoleńska w hołdzie Katynia, trzy powodzie zamiast
jednej, a nawet mord w Łodzi w dniu rejestracji wniosku dot. Ruchu
Poparcia, a pogrzeb ofiary w dniu manifestacji przed kuriami, i wreszcie
złamane maszty żaglowca Fryderyk Chopin w roku Chopina. Pewnie tych
zestawień było więcej. Rok 2010 – rok symboliczny? Co się tak domaga i dąży
do zaistnienia? Skoro to rok katastrof i śmierci, to pewnie jacyś umarli
znów pchają się na świat. http://palikot.blog.onet.pl/Zlamany-Chopin,2,ID416484716,RS1,n

Data: 2010-10-31 15:07:43
Autor: kochamspamWYTNIJTO
po cholerę takie idiotyzmy...
[...]

Po jaką cholerę zawracasz głowę takimi idiotycznymi wypocinami?
Znajduj coś ciekawego, interesującego, dowcipnego przynajmniej.
p.s.
Palikota z penisem w ręku nie widziałem wprawdzie, ale nie wydaje mi się by to było atrakcyjne. Widziałem raz wariata biegającego po dworcu z wywieszonym penisem - też nie było to ciekawe.

Data: 2010-10-31 15:14:35
Autor: Grzegorz Z.
"Umarli pchają się na świat"

Po jaką cholerę zawracasz głowę takimi idiotycznymi wypocinami?

Już ci pisałem papierku - nie masz obowiązku czy też przymusu czytania ani
komentowania moich postów. I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2010-10-31 15:18:21
Autor: kochamspamWYTNIJTO
stać cię na coś lepszego!

> Po jaką cholerę zawracasz głowę takimi idiotycznymi wypocinami?

Już ci pisałem papierku - nie masz obowiązku czy też przymusu czytania ani
komentowania moich postów.
Zaszczycam ciebie swoimi uwagami, bo chciałbym żeby twoje były wpisy lepsze!
Stać cię na to! Nie jesteś Bacą.