Umiecie palic papier?

Data: 2013-10-14 21:26:09
Autor: Rentier
Umiecie palic papier?
W dniu 2013-10-14 11:23, Majka pisze:
Czy możecie mi podpowiedzieć, jak spalić papier?

Ja mam taki patent:plik jakich¶ zadrukowanych kartek A4, czyli około 15-20 zwijam w rulon wzdłuż dłuższej krawędzi.Kto ma większy moment skręcaj±cy w łapskach, może pobrać kartek więcej.Rulon następnie próbujesz "złamać" na pół. W efekcie uzyskujesz rulon na kształt bumerangu."Łamanie" w 100% gwarantuje nie rozwinięcie się kartek. Produkujesz tak kilka- kilkana¶cie sztuk i układasz jak polana, na stosie.Pakujesz jak±¶ podpałkę pod spód i wioo.
Gazetki na błyszcz±cym papierze s± b. oporne na palenie- pali się cienka warstwa papieru, otoczona niepaln±, gasn±c± farb± i czym¶ tam jeszcze z obu stron.
Ale jak już sie pal± rulony z klasycznego papieru- to i te pójd± z dymem.
Zaleta: zero odrywania kartek, spalanie stabilne i całkowite. Owszem popiołu od cholery, ale to papier...

Data: 2013-10-24 22:40:50
Autor: Borys Pogoreło
Umiecie palic papier?
Dnia Mon, 14 Oct 2013 21:26:09 +0200, Rentier napisał(a):

[...]

 Można wsadzić zwinięt± gazetę w metalow± obręcz lub dwie, nie trzeba się
siłować i więcej paliwa uzyskasz w jednym "wsadzie".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Umiecie palic papier?