Umiecie palic papier?

Data: 2013-10-16 13:47:12
Autor: t-1
Umiecie palic papier?
Data: 2013-10-16 10:21:14
Autor: kogutek444
Umiecie palic papier?
W dniu ¶roda, 16 paĽdziernika 2013 13:47:12 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
Bez sensu.

Cena makulatury 900 zł/t. http://www.favore.pl/169790_skup-surowcow-wtornych-makulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieckie.html

Cena węgla 539 zł/t.          http://wegielna5.pl/sklep

Napisz gdzie tak płac± za makulaturę. Spokojnie na różnicy cen 700złotych na tonie łyknę. Z 13 tysięcy na kursie. Jak się chwalisz długo¶ci± kutasa to pewno od kręgosłupa szyjnego j± podajesz.

Data: 2013-10-16 20:39:32
Autor: Qrczak
Umiecie palic papier?
Dnia 2013-10-16 19:21, obywatel kogutek444@gmail.com uprzejmie donosi:
[...]

Ten pan ma dysleksję.
Cytat z linka:
Makulatura gazetowa   40gr/kg
Makulatura  kartonowa  30gr/kg
Folia Bezbarwna    90gr/kg

Ja tam nie jestem socjopat±. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

Data: 2013-10-16 21:56:08
Autor: wolim
Umiecie palic papier?
W dniu 2013-10-16 20:39, Qrczak pisze:

Ten pan ma dysleksję.

Chyba dyskalkulię :)

Data: 2013-10-16 23:24:28
Autor: Ikselka
Umiecie palic papier?
Dnia Wed, 16 Oct 2013 21:56:08 +0200, wolim napisał(a):

W dniu 2013-10-16 20:39, Qrczak pisze:

Ten pan ma dysleksjÄ™.

Chyba dyskalkuliÄ™ :)

I dysenergetykÄ™ :->
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

Data: 2013-10-16 15:54:44
Autor: Jacek
Umiecie palic papier?
W dniu 2013-10-16 13:47, t-1 pisze:
[...]

U mnie płac± po 20 gr/kg = 200 zł/t
Jacek

Data: 2013-10-16 23:23:58
Autor: Ikselka
Umiecie palic papier?
Dnia Wed, 16 Oct 2013 13:47:12 +0200, t-1 napisał(a):

Cena makulatury 900 zł/t. (...)
Cena węgla 539 zł/t.

Niby czego ma dowodzić to zestawienie?

Data: 2013-11-02 23:38:27
Autor: Green
Umiecie palic papier?
W artykule <l3lubp$gv1$1@pippin.nask.net.pl> t-1 napisal(a):

[...]

Nieco odgrzeję w±tek. 100% racja .

Bez sensu, i na dodatek ZABRONIONE jest :
za¶miecanie atmosfery!
Kupa dymu, popiołu, niespalonych resztek,  co zapycha kocioł i komin.
Konieczne czyszczenie, bo ci±gu zabraknie, itp.itd

Papier jest pokrywany farbami, o składzie raczej truj±cym, i foliami plastikowymi (palenie kolorowych powierzchniowe)..

Sk±d uludzi sie bior± takie poronione pomysłY?

Stare kalosze, materace gumowe i dzieciece popsute zabawki TEZ spalacie????

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

Data: 2013-11-02 17:31:27
Autor: kogutek444
Umiecie palic papier?
W dniu niedziela, 3 listopada 2013 00:38:27 UTC+1 użytkownik Green napisał:
> [...]

Sk±d uludzi sie bior± takie poronione pomysłY?

Stare kalosze, materace gumowe i dzieciece popsute zabawki TEZ spalacie????

I pewno Ci się wydaje ze jak w Polsce spali się sto ton opon dziennie to będzie to miał jaki¶ wpływ na atmosferę na Ziemi. Mylisz się. Więcej pyłu gumowego, również spalonego, dziennie emituj± samochody na gumowych oponach.

Data: 2013-11-03 01:48:47
Autor: Ikselka
Umiecie palic papier?
Dnia Sat, 2 Nov 2013 17:31:27 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com napisał(a):

I pewno Ci się wydaje ze jak w Polsce spali się sto ton opon dziennie to będzie to miał jakiś wpływ na atmosferę na Ziemi.

Nie - ale ma bezpośredni wpływ (wziewnie) bezpośrednio na organizmy
sąsiadów owych "spalaczy", hint: DIOKSYNY! Nawet "homeopatyczna" ilość
dioksyn wdychanych przez krĂłtki nawet czas jest tragicznie kancerogenna.
:-/

Mylisz się. Więcej pyłu gumowego, również spalonego, dziennie emitują samochody na gumowych oponach.

A jeszcze więcej (dwutlenku węgla, siarki i innych trucizn) wulkany.
Ale NIE O TO CHODZI - chodzi o vide akapit wyĹĽej...
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

Data: 2013-11-03 18:30:28
Autor: zkd
Umiecie palic papier?
On Sat, 2 Nov 2013 17:31:27 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:
[...]

Co ma piernik do wiatraka?
Nie mówimy na razie nic o samochodach.
Mówimy o spalaniu różnych dziwnych rzeczy które nie maj± prawa być spalane. (!)
Twoja odzywka jest typowo kobieca. Kota odwrócenie.

W Polsce corocznie topi się kilkaset osób.
Dla populacji naszego kraju nie ma to katastrofalnego znaczenia.
Pójdziesz się utopić? To tak a'popos istotno¶ci rangi.

Data: 2013-11-03 10:34:02
Autor: kogutek444
Umiecie palic papier?
W dniu niedziela, 3 listopada 2013 18:30:28 UTC+1 użytkownik zkd napisał:
> [...]

Dla populacji naszego kraju nie ma to katastrofalnego znaczenia.

Pójdziesz się utopić? To tak a'popos istotno¶ci rangi.

Zielonego spytaj co miał na my¶li pisz±c o paleniu kaloszy.

Data: 2013-11-03 20:54:48
Autor: Rentier
Umiecie palic papier?

Zielonego spytaj co miał na my¶li pisz±c o paleniu kaloszy.

Chinole wal± w atmosferę wszystko, ruscy topi± chemikalia w Bałtyku i odpady radioaktywne gdzie b±dĽ,s±siad ostatnio wylał farbę w kanał deszczowy a wy w imię kretynizmów unijnych piętnujecie palaczy kilograma papieru...

Data: 2013-11-03 14:30:56
Autor: kogutek444
Umiecie palic papier?
W dniu niedziela, 3 listopada 2013 20:54:48 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:

> [...]

Chinole wal± w atmosferę wszystko, ruscy topi± chemikalia w Bałtyku i odpady radioaktywne gdzie b±dĽ,s±siad ostatnio wylał farbę w kanał deszczowy a wy w imię kretynizmów unijnych piętnujecie palaczy kilograma papieru...

Ja nie ganię. Uważam że kupowanie praski do robienia w domu brykietów z mokrego papieru to głupota jakich mało.

Data: 2013-11-04 14:20:46
Autor: Green
Umiecie palic papier?
W artykule <l569m5$sch$1@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

[...]

Mowa była o spalaniu papieru.
Kredowego, kolorowego, powlekanego foliami.
To jest zachowanie równie bezprawne i dla ¶rodowiska szkodliwe jak spalanie popsutych zabawek i kaloszy lub baseników dmuchanych ogrodowych.

Sasiad bije żonę. Ty też bijesz swoj±, Rentier,dlatego że s±siad bija??

I nie była mowa o 1 kilogramie papieru.

Nie pomniejszaj problemu.
Mowa była o tonach, niby standardowe paliwo do kotła. --
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

Data: 2013-11-04 09:31:30
Autor: kogutek444
Umiecie palic papier?
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 15:20:46 UTC+1 użytkownik Green napisał:

> [...]

Nie pomniejszaj problemu.

Mowa była o tonach, niby standardowe paliwo do kotła. -- Pozdr. Zbig.Drwięga

Gdzie te tony widziałe¶?

Data: 2013-11-04 20:15:11
Autor: zd
Umiecie palic papier?
 kogutek444@gmail.com Wrote in message:

Mowa była o tonach, niby standardowe paliwo do kotła.
_______

Gdzie te tony widziałe¶?

Ty pisales o " tona papieru...."
Zas inicjatorka w±tku zamirzala ogrzewać dom przez niemalże caly
 sezon,jak zrozumialem:
" Chodzi o to, że ogrzewam się sama, piec miał/węgiel.
A mam mnóstwo papieru. Ale nie zwykłego, gazet
 czarno-białych, miękkich, tylko kolorowe, kredowane czasopisma.
 Ich forma jest bardzo zwięzła, "zbita", i nie chc± same z siebie
 zaj±ć się ogniem.

Czy jest sposób na skuteczne spalenie takich czasopism?

{{{{{>>>>>>>>>>

Mam dużo tego typu periodyków, pewnie na duż± czę¶ć sezonu
 mogłabym tym nagrzać, ale dziadostwo nie chce się
 palić...

Majka "

Ninawidze kundelkow pizdzielkow ktorzy marza  jedynie o tym by sie
 czyjejs kostki uczepic.

--
zd

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-11-04 12:08:59
Autor: kogutek444
Umiecie palic papier?
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 20:15:11 UTC+1 użytkownik zd napisał:

> [...]

 palić...

Majka "

Ninawidze kundelkow pizdzielkow ktorzy marza  jedynie o tym by sie

Jak nie ma skupu makulatury to ma najwyżej taczkę gazet i kolorowych czasopism. O tonach pisałem w kontek¶cie ze nikt tyle papieru w domu nie ma.

Data: 2013-11-05 01:49:44
Autor: zkd
Umiecie palic papier?
On Mon, 4 Nov 2013 12:08:59 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com nagryzmolił:
> [...]

kolorowych cz=
asopism. O tonach pisałem w kontek¶cie ze nikt tyle papieru w domu
 No to jeszcze raz:
Majka napisala:
 "mam MNÓSTWO papieru"
"zamierzam/chcialabym/grzac tym przez PRAWIE cały sezon"

Zapytam: caly sezon jedn± taczk±??,,

"kolorowe czasopisma" -ja rozumiem cieżkie

Sprawdz ile wazy torba kolorowych czasopism

Co ty moĽesz wiedzieć o tym, co ludzie maj± w domach i w jakiej ilo¶ci.

Poradzę, pilnuj swego i bedzie ok.
O czyim¶ papierze i jego ilosci nic nie wiesz i nie zajmuj czasu.

Data: 2013-11-05 04:06:54
Autor: kogutek444
Umiecie palic papier?

Majka napisala:

[...]

Nie ma pojęcia co pisze.

Data: 2013-11-11 03:09:53
Autor: Ikselka
Umiecie palic papier?
Dnia Mon, 4 Nov 2013 12:08:59 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com napisał(a):

Jak nie ma skupu makulatury to ma najwyĹĽej taczkÄ™ gazet i kolorowych czasopism.

Może kazała dzieciom w szkole przynieść po 10 kilo? - to będzie tego
przynajmniej kilka ton ;-PPP

Data: 2013-11-03 01:00:45
Autor: Ikselka
Umiecie palic papier?
Dnia Sat, 2 Nov 2013 23:38:27 +0000 (UTC), Green napisał(a):

[...]

Cena wÄ™gla 539 zĹ‚/t.          http://wegielna5.pl/sklep

Nieco odgrzejÄ™ wÄ…tek. 100% racja .

Bez sensu, i na dodatek ZABRONIONE jest :
zaśmiecanie atmosfery!
Kupa dymu, popioĹ‚u, niespalonych resztek,  co zapycha kocioĹ‚ i komin.
Konieczne czyszczenie, bo ciÄ…gu zabraknie, itp.itd

Papier jest pokrywany farbami, o składzie raczej trującym, i foliami plastikowymi (palenie kolorowych powierzchniowe)..

Skąd uludzi sie biorą takie poronione pomysłY?

Stare kalosze, materace gumowe i dzieciece popsute zabawki TEZ spalacie????

PodpisujÄ™ siÄ™.