Umiecie palic papier?

Data: 2013-10-17 12:01:39
Autor: krak
Umiecie palic papier?
W dniu 2013-10-14 11:23, Majka pisze:
  tylko kolorowe, kredowane czasopisma.

A dorzuæ¿e co¶ z plastiku. Próbuj, mo¿e uda siê z innymi ¶mieciami to shajcowaæ
Bo¿e, nie sad¼ ko³o mnie takich s±siadów.

Data: 2013-10-17 17:19:44
Autor: Ikselka
Umiecie palic papier?
Dnia Thu, 17 Oct 2013 12:01:39 +0200, krak napisał(a):

W dniu 2013-10-14 11:23, Majka pisze:
  tylko kolorowe, kredowane czasopisma.

A dorzućże coś z plastiku. Próbuj, może uda się z innymi śmieciami to shajcować

I opony! I opony!
:-/

Boże, nie sadź koło mnie takich sąsiadów.

Howgh. :-/
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

Umiecie palic papier?