Umieranie grupy

Data: 2010-03-21 11:38:42
Autor: koks23
Umieranie grupy
Grupy dyskusyjne to wspaniała rzecz. Spędziłem na nich dużo latek.
Jednak młodsze pokolenie coraz mniej z nicj korzysta na rzecz forum.
I stad pytanie znacie jakieś forum o takiej samej tematyce gdzie jest
miło i jest większa aktywność?

Data: 2010-03-21 03:56:13
Autor: serak
Umieranie grupy
miło i jest większa aktywność?
Miło  i aktywnie to jest jak nasz premier przemawia. Ale go tu nie ma.
My jesteśmy. Użytkownicy, czyli Ty też.

Data: 2010-03-21 11:59:47
Autor: Tomasz Ziec
Umieranie grupy
[...]

Może wywołam burzę :) Ale młodsze pokolenie zdecydowanie mniej chodzi
po górach...także to może nie forma a tematyka im nie pasuje :)
(oczywiście są wyjątki, także proszę się nie poczuć urażonym).
Tomek.

--
-+= m4sh =+- Tomasz Zięć

Data: 2010-03-21 13:35:37
Autor: Zbynek Ltd.
Umieranie grupy
Witam

koks23 napisał(a) :
[...]

Tu jest miło :-) Serio.

Fora mają też wady. Choćby taką, że teksty niewygodne dla i
niezgodne z linią partii, eee... tzn. linią lansowaną przez Grupę
Trzymającej Władzę, eee... tzn. chciałem powiedzieć - "niezgodne z
regulaminem" są usuwane. Tu tego nie ma. Co raz napisane - zostaje
na zawsze.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-03-21 05:53:58
Autor: Lech Rybienik
Umieranie grupy
On 21 Mar, 13:35, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam

koks23 napisał(a) :

> [...]

Trzymającej Władzę, eee... tzn. chciałem powiedzieć - "niezgodne z
regulaminem" są usuwane. Tu tego nie ma. Co raz napisane - zostaje

A pamiętacie fasolkę?

Data: 2010-03-21 14:47:24
Autor: Hektor
Umieranie grupy
Użytkownik "Lech Rybienik" <lech.rybienik@gmail.com> napisał

A pamiętacie fasolkę?

Po bretońsku, w którymś ze schronisk?

ZK

Data: 2010-03-21 19:17:34
Autor: Lech R
Umieranie grupy
Nie... na grupie :)

Data: 2010-03-22 05:22:04
Autor: Slawomir Gorniak
Umieranie grupy
On Mar 21, 8:17 pm, "Lech R" <lrybie...@gazeta.pl> wrote:
Nie... na grupie :)

Na pierwszym zlocie byla tez i w schronisku.. W dwoch wielkich
wiadrach zreszta :)

S.

Data: 2010-03-22 13:23:35
Autor: Zbynek Ltd.
Umieranie grupy
Slawomir Gorniak napisał(a) :

Na pierwszym zlocie byla tez i w schronisku.. W dwoch wielkich
wiadrach zreszta :)

Hmmm... dla konia?

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-03-22 18:32:30
Autor: bans
Umieranie grupy
W dniu 2010-03-22 13:23, Zbynek Ltd. pisze:

Na pierwszym zlocie byla tez i w schronisku.. W dwoch wielkich
wiadrach zreszta :)

Hmmm... dla konia?

Dla osła. Ale to potem.

--
bans

Data: 2010-03-22 15:18:29
Autor: Henio
Umieranie grupy
fora: (które lepsze - wszystkie fajne - reszta to rzecz gustu)
www.beskidzkie.fora.pl
www.tatry.prv.pl
www.npm.pl
www.321gory.pl
www.gorskiswiat.pl
www.forum.turystyka-gorska.pl
www.ngt.pl - sprzętowe

Data: 2010-03-22 20:15:10
Autor: emski
Umieranie grupy

[...]

byla fajna atmosfera na globtroter.pl zdjecia komentarze troche
pokrzykiwan wiecej smiechu i zabawy az przyszedl kabotyn podpuscil
admina rozpedzili towarzystwo wprowadzili idiotyczne regulaminy zakazy
nakazy wywalanie ludzi postow zdjec i zrobilo sie szambo
z galeri podrozniczej zrobila sie galeria wiosennych kwiatow
doniczkowych sezonu 2007/8 totalna degrengolada. Admin nastawiony na
reklamy  a wiec ilosc uzytkownikow nie wazne jakich, ilosc zdjec tez
nie wazne jakich bo ilosc napedza reklamy sign of the time :-(

Data: 2010-03-21 18:10:19
Autor: bans
Umieranie grupy
W dniu 2010-03-21 11:38, koks23 pisze:
[...]

Ja wolę usenet - potrzeba skonfigurowania czytnika na dzień dobry odfiltrowuje 50% matołków, jakich na przeróżnych forach pełno :)

Parę forów dotyczących różnych tematów czytuję - schemat zawsze ten sam: głaskanie się po główkach, moderatorzy z poczuciem władzy i średnie IQ użytkowników oscylujące w okolicach ich numerów butów. No i ulubione tematy typu "jaki macie sprzęt", "czego słuchacie" i "czy bieganie/pływanie/szydełkowanie powoduje raka?".

Zanim człowiek dogrzebie się istotnych informacji to naczyta się takich idiotyzmów, że głowa boli.

Usenet nawet w czasach ataków największych trolli to oaza spokoju w porównaniu z tamtym bagnem.

--
bans

Data: 2010-03-21 11:40:19
Autor: Marek
Umieranie grupy
Ciekawe spojrzenie, bans. Ale chyba równie subiektywne jak moje.
Ja tutaj klikam okazjonalnie, a na górskim forum (e-gory) dużo, choć
tam jestem przedstawicielem frakcji geriatrycznej.
Doceniam rolę kompetentnej moderacji. Pl.rec.gory właściwie nie daje
pojęcia o skutkach jej braku. To komplement dla użytkowników. Ale
wystarczy zajrzeć na inne listy Usenetu, by zobaczyć ile tam
przestrzeni zajmuje inwencja różnych popaprańców kryjących się pod
maską anonima i jaką parszywą jakość prezentuje słowo pisane. Fora
mają jednak dużą dynamikę zmian. Po kilku latach następuje stagnacja,
bo wszystko zostało już powiedziane. Reszta jest podobna jak w
Usenecie. Tu i tam o dynamice życia takiego wirtualnego środowiska
decydują jednostki którym się chce pisać (i mają o czym).
Poleciłbym e-gory,Ale...
....Przez długi czas forum skutecznie opierało się standardowi, jaki
wniosły do sieci dzieci Neostrady, czy szerzej - generacja wychowana
po upadku epistolografii.Teraz pańskie oko konia tam nie tuczy,
moderatorzy mają najwyraźniej ciekawsze zajęcia, wirtualne relacje
przeniosły się w real i zniknęło wiele ciekawych osobowości, więc
przewaga wobec innych forów słabnie. A poza tym moja rekomendacja nie
byłaby obiektywna, bo dla mnie tamto środowisko to w dużym stopniu
także real ;).

--
Marek

Data: 2010-03-22 12:58:53
Autor: Tomasz Sójka
Umieranie grupy
Dnia Sun, 21 Mar 2010 11:40:19 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Witam!
Ja również patrzę z pewnym obrzydzeniem na poziom kultury słowa w takich
sytuacjach i miejscach, ale i jednocześnie zdaję sobie sprawę z
nieuchronności tego procesu. Raczej brak jest środków przymusu. Pamiętam
ten uśmiech politowania który towarzyszył "za socjalizmu" informacjom o np.
klasie pracującej w GB operującej przebogatym słownictwem rzędu 600
słówek... A będziemy mieli przecież to samo wcześniej czy później...
- Moderator nie będzie moderował słownictwa - może poza bluzgami. To jest
raczej kwestia całej grupy - dopóki dane środowisko w większości utrzymuje
pewne standardy i piętnuje bodaj choćby netykietę (jej brak), dopóty ta
mniejszość czuje presję i albo się podciąga, albo zmienia miejsce. Im jest
ich więcej, tym odważniej "atakują" ;) i wcześniej czy później biorą
górę...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-03-29 22:00:26
Autor: Pawel Brzozowski
Umieranie grupy
W dniu 2010-03-21 19:40, Marek pisze:
[...]

Oj Marek, jak jak bym chciał aby toto ponownie ruszyło z przytupem jak dawniej.... :-)
Tzn. działa co prawda cały czas, ale tak dość połowicznie... na starym skrypcie i niedopracowanej grafice. I bez większych inicjatyw forumowiczów. Mam jednak nadzieję że wreszcie, na tzw. sezon letni zacznie się to powoli zmieniać ;)

Pozdr.
--
Paweł Brzozowski

twĂłrcza fotografia