Umieranie grupy

Data: 2010-03-21 13:35:37
Autor: Zbynek Ltd.
Umieranie grupy
Witam

koks23 napisał(a) :
Grupy dyskusyjne to wspaniała rzecz. Spędziłem na nich dużo latek.
Jednak młodsze pokolenie coraz mniej z nicj korzysta na rzecz forum.
I stad pytanie znacie jakieś forum o takiej samej tematyce gdzie jest
miło i jest większa aktywność?

Tu jest miło :-) Serio.

Fora mają też wady. Choćby taką, że teksty niewygodne dla i
niezgodne z linią partii, eee... tzn. linią lansowaną przez Grupę
Trzymającej Władzę, eee... tzn. chciałem powiedzieć - "niezgodne z
regulaminem" są usuwane. Tu tego nie ma. Co raz napisane - zostaje
na zawsze.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-03-21 05:53:58
Autor: Lech Rybienik
Umieranie grupy
On 21 Mar, 13:35, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam

koks23 napisał(a) :

> [...]

Trzymającej Władzę, eee... tzn. chciałem powiedzieć - "niezgodne z
regulaminem" są usuwane. Tu tego nie ma. Co raz napisane - zostaje

A pamiętacie fasolkę?

Data: 2010-03-21 14:47:24
Autor: Hektor
Umieranie grupy
Użytkownik "Lech Rybienik" <lech.rybienik@gmail.com> napisał

A pamiętacie fasolkę?

Po bretońsku, w którymś ze schronisk?

ZK

Data: 2010-03-21 19:17:34
Autor: Lech R
Umieranie grupy
Nie... na grupie :)

Data: 2010-03-22 05:22:04
Autor: Slawomir Gorniak
Umieranie grupy
On Mar 21, 8:17 pm, "Lech R" <lrybie...@gazeta.pl> wrote:
Nie... na grupie :)

Na pierwszym zlocie byla tez i w schronisku.. W dwoch wielkich
wiadrach zreszta :)

S.

Data: 2010-03-22 13:23:35
Autor: Zbynek Ltd.
Umieranie grupy
Slawomir Gorniak napisał(a) :

Na pierwszym zlocie byla tez i w schronisku.. W dwoch wielkich
wiadrach zreszta :)

Hmmm... dla konia?

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-03-22 18:32:30
Autor: bans
Umieranie grupy
W dniu 2010-03-22 13:23, Zbynek Ltd. pisze:

Na pierwszym zlocie byla tez i w schronisku.. W dwoch wielkich
wiadrach zreszta :)

Hmmm... dla konia?

Dla osła. Ale to potem.

--
bans

Data: 2010-03-22 15:18:29
Autor: Henio
Umieranie grupy
fora: (które lepsze - wszystkie fajne - reszta to rzecz gustu)
www.beskidzkie.fora.pl
www.tatry.prv.pl
www.npm.pl
www.321gory.pl
www.gorskiswiat.pl
www.forum.turystyka-gorska.pl
www.ngt.pl - sprzętowe

Data: 2010-03-22 20:15:10
Autor: emski
Umieranie grupy

[...]

byla fajna atmosfera na globtroter.pl zdjecia komentarze troche
pokrzykiwan wiecej smiechu i zabawy az przyszedl kabotyn podpuscil
admina rozpedzili towarzystwo wprowadzili idiotyczne regulaminy zakazy
nakazy wywalanie ludzi postow zdjec i zrobilo sie szambo
z galeri podrozniczej zrobila sie galeria wiosennych kwiatow
doniczkowych sezonu 2007/8 totalna degrengolada. Admin nastawiony na
reklamy  a wiec ilosc uzytkownikow nie wazne jakich, ilosc zdjec tez
nie wazne jakich bo ilosc napedza reklamy sign of the time :-(

Umieranie grupy