Umilacz sesji...

Data: 2009-12-02 04:40:40
Autor: jacko
Umilacz sesji...
mojatuba.fm

(taki  polski last.fm)

Data: 2009-12-02 19:22:55
Autor: skippy
Umilacz sesji...

Uzytkownik "jacko" <jacek.hecka@gmail.com> napisal w wiadomosci news:37206923-d180-4ad6-8af8-42c026de15d4f10g2000vbl.googlegroups.com...
mojatuba.fm

(taki  polski last.fm)

Wole iPoda podlaczonego do wiezy i dyskografie Led Zeppelin.

Data: 2009-12-02 20:27:28
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Umilacz sesji...

Uzytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisal w wiadomosci news:hf6ba3$a33$1news.onet.pl...

[...]

A to po co Ci iPod 'po drodze'?
RK

Data: 2009-12-02 20:44:53
Autor: skippy
Umilacz sesji...

Uzytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisal w wiadomosci news:hf6f2f$q9n$1inews.gazeta.pl...

[...]

8GB muzyki bez szukania jednego z 200 CD (no nie tylko LZ rzecz jasna) ew. bez wlaczonego drugiego kompa.
Wszystko pod reka :)

Tuba to kiszka MSZ.

Data: 2009-12-03 08:32:12
Autor: xbartx
Umilacz sesji...
Dnia Wed, 02 Dec 2009 20:44:53 +0100, skippy napisał(a):

8GB muzyki bez szukania jednego z 200 CD (no nie tylko LZ rzecz jasna)
ew. bez wlaczonego drugiego kompa.
Wszystko pod reka :)

Tuba to kiszka MSZ.

No jeżeli na ipod masz mp3 to jest taka sama kiszka jak i tuba w sensie jakości* dźwięku ;)

* nie jestem jakiś audiofilem i estetą, ale słyszałem jak ipod odtwarza mp3 i jest to makabreska, żeby nie powiedzieć "totalne dno" ;)

Data: 2009-12-03 12:10:39
Autor: Dombrek
Umilacz sesji...
No jeżeli na ipod masz mp3 to jest taka sama kiszka jak i tuba w sensie
jako¶ci* dĽwięku ;)

* nie jestem jaki¶ audiofilem i estet±, ale słyszałem jak ipod odtwarza
mp3 i jest to makabreska, żeby nie powiedzieć "totalne dno" ;)

No tak, ale przecież ipod nie został stworzony do odtwarzania muzyki, nieprawdaż?! ;)
Dombrek

Data: 2009-12-03 12:12:18
Autor: Dombrek
Umilacz sesji...

Uzytkownik "jacko" <jacek.hecka@gmail.com> napisal w wiadomosci news:37206923-d180-4ad6-8af8-42c026de15d4f10g2000vbl.googlegroups.com...
mojatuba.fm

(taki  polski last.fm)

Swietnie, tylko dlaczego jak wpisze jakies dowolne nazwisko wykonawcy, to dostaje komunikat:
"Artysty nie znaleziono, wpisz innego wykonawce." ??
To jakis straszny badziew. Nic tam nie maja.
Dombrek

Data: 2009-12-03 11:54:21
Autor: jacko
Umilacz sesji...
On 3 Gru, 12:12, "Dombrek" <domb...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "jacko" <jacek.he...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:37206923-d180-4ad6-8af8-42c026de15d4f10g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]

dostaje komunikat:
"Artysty nie znaleziono, wpisz innego wykonawce." ??
To jakis straszny badziew. Nic tam nie maja.

A co wpisałe¶.... ?

Data: 2009-12-03 22:50:43
Autor: skippy
Umilacz sesji...
Ja wpisałem Rubik i Doda.

Data: 2009-12-03 23:34:23
Autor: Dombrek
Umilacz sesji...

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomo¶ci news:hf9brk$9ak$1news.onet.pl...
Ja wpisałem Rubik i Doda.
A kto to s±? Szczególnie ta pierwsza?
Dombrek

Data: 2009-12-03 23:26:29
Autor: azszxz
Umilacz sesji...
Dombrek <dombrek@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomo¶ci news:hf9brk$9ak$1news.onet.pl...
> Ja wpisałem Rubik i Doda.
A kto to s±? Szczególnie ta pierwsza?
Dombrek
Wstydz się Dombrek.
Rubik to s± takie cu¶ na jakie istnieje zapotrzebowanie.
Byli kiedy¶ tacy ludzie jak Georg Friedrich Händel i Johann Sebastian Bach,
moze owemu Rubikowi wydaje się, że jest tym pierwszym?
Ale w takim razie gdzie ten drugi?
Oczywiscie porównanie tylko ,,komercyjnie,, bo panu Rubikowi powodzi sie
podobnie jak temu pierwszemu a tych drugich dla niego pewnie jest bez liku,
ale nie maja siły przebicia podobnie jak biedny pan Bach.
Talenta oczywi¶cie całkowicie pomijam.
Ot tak przypomniała mi sie taka historyjka.

Data: 2009-12-04 07:11:30
Autor: skippy
Umilacz sesji...

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf9edg$gic$1news.onet.pl...

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomo¶ci news:hf9brk$9ak$1news.onet.pl...
Ja wpisałem Rubik i Doda.
A kto to s±? Szczególnie ta pierwsza?
Dombrek

Znam tylko drugiego, pierwsz± chciałem poznać.

Umilacz sesji...