Umilacz sesji...

Data: 2009-12-03 12:12:18
Autor: Dombrek
Umilacz sesji...

Uzytkownik "jacko" <jacek.hecka@gmail.com> napisal w wiadomosci news:37206923-d180-4ad6-8af8-42c026de15d4f10g2000vbl.googlegroups.com...
mojatuba.fm

(taki  polski last.fm)

Swietnie, tylko dlaczego jak wpisze jakies dowolne nazwisko wykonawcy, to dostaje komunikat:
"Artysty nie znaleziono, wpisz innego wykonawce." ??
To jakis straszny badziew. Nic tam nie maja.
Dombrek

Data: 2009-12-03 11:54:21
Autor: jacko
Umilacz sesji...
On 3 Gru, 12:12, "Dombrek" <domb...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "jacko" <jacek.he...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:37206923-d180-4ad6-8af8-42c026de15d4f10g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]

dostaje komunikat:
"Artysty nie znaleziono, wpisz innego wykonawce." ??
To jakis straszny badziew. Nic tam nie maja.

A co wpisałeś.... ?

Data: 2009-12-03 22:50:43
Autor: skippy
Umilacz sesji...
Ja wpisałem Rubik i Doda.

Data: 2009-12-03 23:34:23
Autor: Dombrek
Umilacz sesji...

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hf9brk$9ak$1news.onet.pl...
Ja wpisałem Rubik i Doda.
A kto to są? Szczególnie ta pierwsza?
Dombrek

Data: 2009-12-03 23:26:29
Autor: azszxz
Umilacz sesji...
Dombrek <dombrek@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hf9brk$9ak$1news.onet.pl...
> Ja wpisałem Rubik i Doda.
A kto to są? Szczególnie ta pierwsza?
Dombrek
Wstydz się Dombrek.
Rubik to są takie cuś na jakie istnieje zapotrzebowanie.
Byli kiedyś tacy ludzie jak Georg Friedrich Händel i Johann Sebastian Bach,
moze owemu Rubikowi wydaje się, że jest tym pierwszym?
Ale w takim razie gdzie ten drugi?
Oczywiscie porównanie tylko ,,komercyjnie,, bo panu Rubikowi powodzi sie
podobnie jak temu pierwszemu a tych drugich dla niego pewnie jest bez liku,
ale nie maja siły przebicia podobnie jak biedny pan Bach.
Talenta oczywiście całkowicie pomijam.
Ot tak przypomniała mi sie taka historyjka.

Data: 2009-12-04 07:11:30
Autor: skippy
Umilacz sesji...

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf9edg$gic$1news.onet.pl...

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hf9brk$9ak$1news.onet.pl...
Ja wpisałem Rubik i Doda.
A kto to są? Szczególnie ta pierwsza?
Dombrek

Znam tylko drugiego, pierwszą chciałem poznać.

Umilacz sesji...